Als hij een Nuke gooit op Brussel dan dood hij ook tienduizenden Amerikanen, kortom dan vliegen er gelijk een shitload nukes terug.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af of Amerika wel meteen gaat reageren als Putin 1 of 2 nukes op b.v. België en Nederland gooit. Europa is sowieso altijd de pineut. Wellicht een vergeldingsbommetje op Sint Petersburg ofzo en daarna lekker deëscaleren, maar dat maken wij dan waarschijnlijk niet meer mee. Ik denk dat Amerika niet meedoet zolang ze zelf niet geraakt worden, ondanks artikel 5.
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:14 schreef roos94 het volgende:
Kan met die onderhandelingen een einde komen aan dit bulllshit?
Putin begon zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens. Hij roept het op zichzelf af.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ja.
De invasie lijkt al 2 dgn bevroren te zijn.
Nu de EU gevechtsvliegtuigen gaat sturen zie ik het eerder escaleren dan beslecht worden.
Gebeurd gelukkig niet veel vannachtquote:Op maandag 28 februari 2022 04:42 schreef tjoptjop het volgende:
Lijkt een rustiger nachtje te zijn, toch maar ff een paar uur slapen voordat morgen de markten openen
Daar moet ik je dan weer gelijk ingeven.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van schuld geven of niet, soms is het gewoon handiger om je bek te houden en achter de schermen te onderhandelen, dat mens is nog een grotere zelfkicker dan Putin.
Ja maar sommige users buigen liever diep voorover wanneer Poetin spreekt. Staan ook wel bekend als laffe mannetjes. Waarschijnlijk werden ze vroeger op school ook gepest en durfden ze dan niks terug te doen. Met als gevolg dat het pesten doorging. Elke keer weer een stapje verder.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Putin begon zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens. Hij roept het op zichzelf af.
Wat meer duiding:quote:Op maandag 28 februari 2022 04:41 schreef Makrelis het volgende:
Putin begint zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens.
Von der Leyen doet het prima naar mijn mening.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:43 schreef Kijkertje het volgende:
Maar Ursula moet haar bek houden anders wordt Putin nog bozer!
Dat mens wilde de start met vaccineren uitstellen tot het laatste EU land ook de spuitjes had klaarliggen zodat ze mooi kon schermen dat we als EU solidair zijn, zo een persoon is het...quote:Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Von der Leyen doet het prima naar mijn mening.
Alhoewel ik ook begrijp dat westerse experts niet helemaal kunnen duiden wat dit nu praktisch betekent.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Za het volgende:
[..]
Wat meer duiding:
"Het bevel van de president om de afschrikkingstroepen naar een speciaal gevechtswaarschuwingsregime te brengen, duidt op verhoogde waakzaamheid, zodat deze provocaties niet eindigen in een tragedie, legde de expert uit.
"Daarom worden de reguliere eenheden van de afschrikkingstroepen (de nucleaire triade) in staat van paraatheid gebracht, er wordt een grondige controle uitgevoerd op mogelijke provocaties om onvoorziene gevallen te voorkomen", zei Leonkov."
Gewoon de NAVO een beetje uitelkaar proberen te drijven met wat grote mannentaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alhoewel ik ook begrijp dat westerse experts niet helemaal kunnen duiden wat dit nu praktisch betekent.
Zelfverdediging bij provocatie.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:50 schreef trein2000 het volgende:
Alhoewel ik ook begrijp dat westerse experts niet helemaal kunnen duiden wat dit nu praktisch betekent.
Is dat Trey (Ted?) Gowdy? Die ziet er ook steeds meer uit alsof ie uit The Hunger Games komtquote:Op maandag 28 februari 2022 04:48 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij de Trump-volgelingen:
[ twitter ]
Maar natuurlijk wel verkondigen dat dit onder Trump nooit gebeurd zou zijn![]()
Baudet en Wilders willen er sowieso uit, als wij daarin meegaan hoeven we daar dus niet langer druk over te maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, en dat is niet zo makkelijk, zeker voor een land als Oekraïne. Maar dat gezegd hebbende, ze had imho die opmerking "Ukraine belongs in the EU" niet moeten maken.
Als ik Biden als hoogbejaarde man zie lullen verlang ik dus wel naar Trump. 0,0 uistraling.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:48 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij de Trump-volgelingen:
[ twitter ]
Maar natuurlijk wel verkondigen dat dit onder Trump nooit gebeurd zou zijn![]()
Want het gaat om uitstraling? God wat een armoequote:Op maandag 28 februari 2022 04:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik Biden als hoogbejaarde man zie lullen verlang ik dus wel naar Trump. 0,0 uistraling.
Dusja, dan toch lievet Trump.
quote:Op maandag 28 februari 2022 04:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik Biden als hoogbejaarde man zie lullen verlang ik dus wel naar Trump. 0,0 uistraling.
Dusja, dan toch lievet Trump.
quote:Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Za het volgende:
[..]
Wat meer duiding:
"Het bevel van de president om de afschrikkingstroepen naar een speciaal gevechtswaarschuwingsregime te brengen, duidt op verhoogde waakzaamheid, zodat deze provocaties niet eindigen in een tragedie, legde de expert uit.
"Daarom worden de reguliere eenheden van de afschrikkingstroepen (de nucleaire triade) in staat van paraatheid gebracht, er wordt een grondige controle uitgevoerd op mogelijke provocaties om onvoorziene gevallen te voorkomen", zei Leonkov."
Ja dat soort politici zitten nu bij Fox News.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dat Trey (Ted?) Gowdy? Die ziet er ook steeds meer uit alsof ie uit The Hunger Games komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |