abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203872969
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Ik vraag het me ook af of Amerika wel meteen gaat reageren als Putin 1 of 2 nukes op b.v. België en Nederland gooit. Europa is sowieso altijd de pineut. Wellicht een vergeldingsbommetje op Sint Petersburg ofzo en daarna lekker deëscaleren, maar dat maken wij dan waarschijnlijk niet meer mee. Ik denk dat Amerika niet meedoet zolang ze zelf niet geraakt worden, ondanks artikel 5.
Als hij een Nuke gooit op Brussel dan dood hij ook tienduizenden Amerikanen, kortom dan vliegen er gelijk een shitload nukes terug.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203872970
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:14 schreef roos94 het volgende:

Kan met die onderhandelingen een einde komen aan dit bulllshit?
Ja.
De invasie lijkt al 2 dgn bevroren te zijn.

Nu de EU gevechtsvliegtuigen gaat sturen zie ik het eerder escaleren dan beslecht worden.
pi_203872971
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:40 schreef Za het volgende:

[..]
Ja.
De invasie lijkt al 2 dgn bevroren te zijn.

Nu de EU gevechtsvliegtuigen gaat sturen zie ik het eerder escaleren dan beslecht worden.
Putin begon zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens. Hij roept het op zichzelf af.
pi_203872972
Lijkt een rustiger nachtje te zijn, toch maar ff een paar uur slapen voordat morgen de markten openen
pi_203872973
Maar Ursula moet haar bek houden anders wordt Putin nog bozer! 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203872974
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:42 schreef tjoptjop het volgende:
Lijkt een rustiger nachtje te zijn, toch maar ff een paar uur slapen voordat morgen de markten openen
Gebeurd gelukkig niet veel vannacht :)
pi_203872975
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het is geen kwestie van schuld geven of niet, soms is het gewoon handiger om je bek te houden en achter de schermen te onderhandelen, dat mens is nog een grotere zelfkicker dan Putin.
Daar moet ik je dan weer gelijk ingeven.
  maandag 28 februari 2022 @ 04:44:21 #158
19840 Libris
Live from Singapore
pi_203872976
twitter

Op 23 minuten, de opmerking dat EU Fighter planes naar Ukraine stuurt
pi_203872977
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:41 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Putin begon zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens. Hij roept het op zichzelf af.
Ja maar sommige users buigen liever diep voorover wanneer Poetin spreekt. Staan ook wel bekend als laffe mannetjes. Waarschijnlijk werden ze vroeger op school ook gepest en durfden ze dan niks terug te doen. Met als gevolg dat het pesten doorging. Elke keer weer een stapje verder.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2022 04:46:08 ]
pi_203872978
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:41 schreef Makrelis het volgende:

Putin begint zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens.
Wat meer duiding:

"Het bevel van de president om de afschrikkingstroepen naar een speciaal gevechtswaarschuwingsregime te brengen, duidt op verhoogde waakzaamheid, zodat deze provocaties niet eindigen in een tragedie, legde de expert uit.

"Daarom worden de reguliere eenheden van de afschrikkingstroepen (de nucleaire triade) in staat van paraatheid gebracht, er wordt een grondige controle uitgevoerd op mogelijke provocaties om onvoorziene gevallen te voorkomen", zei Leonkov."
pi_203872979
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:43 schreef Kijkertje het volgende:
Maar Ursula moet haar bek houden anders wordt Putin nog bozer! 8)7
Von der Leyen doet het prima naar mijn mening.
pi_203872980
Intussen bij de Trump-volgelingen:

twitter

Maar natuurlijk wel verkondigen dat dit onder Trump nooit gebeurd zou zijn :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203872981
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Von der Leyen doet het prima naar mijn mening.
Dat mens wilde de start met vaccineren uitstellen tot het laatste EU land ook de spuitjes had klaarliggen zodat ze mooi kon schermen dat we als EU solidair zijn, zo een persoon is het...
pi_203872982
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Za het volgende:

[..]
Wat meer duiding:

"Het bevel van de president om de afschrikkingstroepen naar een speciaal gevechtswaarschuwingsregime te brengen, duidt op verhoogde waakzaamheid, zodat deze provocaties niet eindigen in een tragedie, legde de expert uit.

"Daarom worden de reguliere eenheden van de afschrikkingstroepen (de nucleaire triade) in staat van paraatheid gebracht, er wordt een grondige controle uitgevoerd op mogelijke provocaties om onvoorziene gevallen te voorkomen", zei Leonkov."

Alhoewel ik ook begrijp dat westerse experts niet helemaal kunnen duiden wat dit nu praktisch betekent.
zie email 27 oktober
pi_203872984
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Alhoewel ik ook begrijp dat westerse experts niet helemaal kunnen duiden wat dit nu praktisch betekent.
Gewoon de NAVO een beetje uitelkaar proberen te drijven met wat grote mannentaal.

Putin weet ook wel dat wanneer hij er 1 gooit Moskou er ook 1 terugkrijgt.
pi_203872985
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:50 schreef trein2000 het volgende:

Zelfverdediging bij provocatie.
pi_203872986
quote:
86s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:48 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Is dat Trey (Ted?) Gowdy? Die ziet er ook steeds meer uit alsof ie uit The Hunger Games komt :D
pi_203872987
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 02:20 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
idd, en dat is niet zo makkelijk, zeker voor een land als Oekraïne. Maar dat gezegd hebbende, ze had imho die opmerking "Ukraine belongs in the EU" niet moeten maken.
Baudet en Wilders willen er sowieso uit, als wij daarin meegaan hoeven we daar dus niet langer druk over te maken.
pi_203872988
quote:
86s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:48 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Als ik Biden als hoogbejaarde man zie lullen verlang ik dus wel naar Trump. 0,0 uistraling.

Dusja, dan toch lievet Trump.
pi_203872989
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Als ik Biden als hoogbejaarde man zie lullen verlang ik dus wel naar Trump. 0,0 uistraling.

Want het gaat om uitstraling? God wat een armoe :')
  maandag 28 februari 2022 @ 04:58:55 #171
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203872990
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

:')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203872991
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Za het volgende:

[..]
Wat meer duiding:

twitter
pi_203872992
Na al deze delen en ook wat ik op tv zie btw vraag ik me af waarom de belangstelling voor wat er ten grondslag ligt aan dit alles nihil is.
Interessante discussies hierover op tv met historici.

Men is druk met veroordelen, helpen, vluchtelingen opvang paraat, met Ukrainian vlaggen op de dam etc.

Maar de reden waarom Putin dit doet, is er een die zoals ik naar zijn speeches luister in ons aller belang is of zou kunnen zijn. Een gelijke machtsverdeling garandeert stabiliteit.
pi_203872993
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:54 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Is dat Trey (Ted?) Gowdy? Die ziet er ook steeds meer uit alsof ie uit The Hunger Games komt :D
Ja dat soort politici zitten nu bij Fox News.
pi_203872994
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:59 schreef Gehrman het volgende:

[..]
[ twitter ]
Mooi. Nu vandaag nog vredesbesprekingen en dan was het dan toch een storm in een glas water :)
pi_203872995
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Want het gaat om uitstraling? God wat een armoe :')
Hij straalt niks uit nee. Of het erom gaat maak jij ervan.
pi_203872996
quote:

[..]

Je hebt liever een hoogbejaarde man die niet spoort?
pi_203872997
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 04:59 schreef Za het volgende:
Na al deze delen en ook wat ik op tv zie btw vraag ik me af waarom de belangstelling voor wat er ten grondslag ligt aan dit alles nihil is.

Men is druk met veroordelen, helpen, vluchtelingen opvang paraat, met Ukrainian vlaggen op de dam etc.

Maar de reden waarom Putin dit doet, is er een die zoals ik naar zijn speeches luister in ons aller belang is of zou kunnen zijn. Een gelijke machtsverdeling garandeert stabiliteit.
In zijn laatste speech wilde hij de Nazis nog weghalen :')
pi_203872998
quote:

Rusland is in zijn eentje meer dan 3x groter dan alle EU landen samen.
Machtsverdeling, stabiliteit? Waar héb je het over?
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 28 februari 2022 @ 05:04:04 #180
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203872999
quote:
De reden weet niemand behalve Putin zelf.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203873000
quote:

Dan had Rusland moeten zorgen dat landen zich bij hen willen aansluiten. Voorlopig willen landen dat niet en ik geef ze daar geen ongelijk in. Bovendien, Putin trekt wel een erg grote broek aan met die kleine economie die ze hebben.
pi_203873001
En Waarom zou de NAVO/EU Rusland willen binnen vallen, verkoop ons gewoon Gas en we zijn goede vriendjes.
pi_203873002
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:03 schreef Metalfrost het volgende:

Tussen de VS en Rusland.
pi_203873003
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:04 schreef Za het volgende:

[..]
Tussen de VS en Rusland.
Je beseft dat VS en Rusland praktisch gewoon aan elkaar grensen?
pi_203873004
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:04 schreef Za het volgende:

[..]
Tussen de VS en Rusland.
Ze grenzen letterlijk aan elkaar via de Beringzee. Laat ze het daar maar uitvechten.
pi_203873005
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:02 schreef raptorix het volgende:

Die zitten toch ook in Oost Oekraïne, dat is een groot probleem.
pi_203873006
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:05 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ze grenzen letterlijk aan elkaar via de Beringzee. Laat ze het daar maar uitvechten.
Zou Rusland ook kernwapens hebben in het meest oostelijke gedeelte zodat ze de VS kunnen raken?

Alaska was trouwens ooit van Rusland, verkocht aan de VS wegens geldgebrek. Zelfs Liechtenstein was toen nog even in de running om het te kopen.
pi_203873007
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hij straalt niks uit nee. Of het erom gaat maak jij ervan.
Jij hebt het over Dusja (sic) :?
pi_203873008
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Zou Rusland ook kernwapens hebben in het meest oostelijke gedeelte zodat ze de VS kunnen raken?

Alaska was trouwens ooit van Rusland, verkocht aan de VS wegens geldgebrek. Zelfs Liechtenstein was toen nog even in de running om het te kopen.
Ja die hebben ze via Nucleaire subs.
pi_203873009
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:05 schreef raptorix het volgende:

Heeft Rusland ook overal militaire bases, reikend tot dicht aan de VS?

https://stringfixer.com/nl/List_of_United_States_military_bases
pi_203873011
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:05 schreef raptorix het volgende:

Het punt is, deze mogendheden, met 90% van alle kernwapens van de wereld in handen, zorgen voor stabiliteit in de wereld, of iig zo zou het moeten zijn.
Zodra er 1 teveel aan expansie gaat doen, oorlog na oorlog start en een succesvolle propagandaoorlog tegen de ander, dat op gegeven moment actie ondernomen wordt, in het belang van ons allen.

Ik wil geen oorlog meer zien zoals die in Irak, of ongevraagd de "democratie brengen in Afghanistan", met honderdduizenden doden tot gevolg.
pi_203873013
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:03 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Warm zeewater
pi_203873016
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:08 schreef Nielsch het volgende:
Niet dat ik weet, maar het is zeker wel mogelijk.

Zo'n ding heet RT-2PM Topol, een mobiele nucleaire lanceerinstallatie en volgens deze pagina heeft het wapen een operatieve afstand tot doel zo'n 11.000 kilometer.

En de nucleaire onderzeeërs niet te vergeten.

De Beringzee is zo'n 1,490 mijlen breed (2.397,92256 kilometer) (bron)

Dus dat kan met gemak.

Allen doet Rusland het niet, omdat ze enorm aan elkaar gewaagd zijn
pi_203873017
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:02 schreef raptorix het volgende:

[..]
EN de drugsverslaafden.
Die waren Lenin en Stalin blijkbaar vergeten.
Eerst Oekraïne een aparte status geven, en dan de Nazis en junkies ook nog eens laten zitten. Wat een sukkels.

Maar tsaar Vladimir gaat alles weer in orde maken.

Ik werd trouwens wakker met het bericht Von der Leyen: Oekraïne is welkom in de EU.
Het eerste glorieuze resultaat voor Poetin is binnen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203873020
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:22 schreef Za het volgende:

[..]
Het punt is, deze mogendheden, met 90% van alle kernwapens van de wereld in handen, zorgen voor stabiliteit in de wereld, of iig zo zou het moeten zijn.
Zodra er 1 teveel aan expansie gaat doen, oorlog na oorlog start en een succesvolle propagandaoorlog tegen de ander, dat op gegeven moment actie ondernomen wordt, in het belang van ons allen.

Ik wil geen oorlog meer zien zoals die in Irak, of ongevraagd de "democratie brengen in Afghanistan", met honderdduizenden doden tot gevolg.
Ik weet niet of je recentelijk nog het nieuws hebt gevolgt, maar de VS zijn onder Trump geen nieuwe oorlogen meer gestart en hebben zich juist teruggetrokken uit o.a. Irak en Afghanistan, daarnaast heeft Rusland met Putin juist een hoop gebieden defacto aan Rusland gevoegt al dan niet door Proxy Regimes.
pi_203873021
quote:
Luchtvaartmaatschappij KLM schrapt de komende dagen vluchten naar Japan, Zuid-Korea en China. Dit als gevolg van de beslissing om niet meer over Rusland te vliegen. Ook naar bestemmingen in Rusland zelf worden 19 vluchten geschrapt in de komende week.
De betekenis van KLM is nu ook verworden tot een splintervliegtuigmaatschappij. Denk er maar om dat de rechten over de Rusland/Siberië-route in de toekomst niet zo gemakkelijk weer te krijgen zijn.
pi_203873023
Nog even een dingetje, in Ukraine is slechts 34% gevaccineerd, en 1,7 procent geboostered.

Jonge mannen mogen niet weg, dus de vluchtelingenstroom zal vwb de mannen bestaan uit <18 >60.
Die laatste groep met nauwelijks boosters.

Indien daar honderdduizenden van hierheen komen, gaan zij dan geen bedden bezet houden van de familieleden van onze gevaccineerde vrienden?

Is dit al besproken, of irrelevant?
pi_203873024
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:41 schreef Idisrom het volgende:

[..]
De betekenis van KLM is nu ook verworden tot een splintervliegtuigmaatschappij. Denk er maar om dat de rechten over de Rusland/Siberië-route in de toekomst niet zo gemakkelijk weer te krijgen zijn.
KLM en Aeroflot zijn partners via SkyTeam, die sharen hun vluchten.
pi_203873025
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 05:46 schreef Za het volgende:
Nog even een dingetje, in Ukraine is slechts 34% gevaccineerd, en 1,7 procent geboostered.

Jonge mannen mogen niet weg, dus de vluchtelingenstroom zal vwb de mannen bestaan uit <18 >60.
Die laatste groep met nauwelijks boosters.

Indien daar honderdduizenden van hierheen komen, gaan zij dan geen bedden bezet houden van de familieleden van onze gevaccineerde vrienden?

Is dit al besproken, of irrelevant?
Op 200 miljoen europeanen zal dat niet een enorme druk in de ziekenhuizen geven.
pi_203873026
twitter

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')