Als hij een Nuke gooit op Brussel dan dood hij ook tienduizenden Amerikanen, kortom dan vliegen er gelijk een shitload nukes terug.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af of Amerika wel meteen gaat reageren als Putin 1 of 2 nukes op b.v. België en Nederland gooit. Europa is sowieso altijd de pineut. Wellicht een vergeldingsbommetje op Sint Petersburg ofzo en daarna lekker deëscaleren, maar dat maken wij dan waarschijnlijk niet meer mee. Ik denk dat Amerika niet meedoet zolang ze zelf niet geraakt worden, ondanks artikel 5.
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:14 schreef roos94 het volgende:
Kan met die onderhandelingen een einde komen aan dit bulllshit?
Putin begon zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens. Hij roept het op zichzelf af.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ja.
De invasie lijkt al 2 dgn bevroren te zijn.
Nu de EU gevechtsvliegtuigen gaat sturen zie ik het eerder escaleren dan beslecht worden.
Gebeurd gelukkig niet veel vannachtquote:Op maandag 28 februari 2022 04:42 schreef tjoptjop het volgende:
Lijkt een rustiger nachtje te zijn, toch maar ff een paar uur slapen voordat morgen de markten openen
Daar moet ik je dan weer gelijk ingeven.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van schuld geven of niet, soms is het gewoon handiger om je bek te houden en achter de schermen te onderhandelen, dat mens is nog een grotere zelfkicker dan Putin.
Ja maar sommige users buigen liever diep voorover wanneer Poetin spreekt. Staan ook wel bekend als laffe mannetjes. Waarschijnlijk werden ze vroeger op school ook gepest en durfden ze dan niks terug te doen. Met als gevolg dat het pesten doorging. Elke keer weer een stapje verder.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Putin begon zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens. Hij roept het op zichzelf af.
Wat meer duiding:quote:Op maandag 28 februari 2022 04:41 schreef Makrelis het volgende:
Putin begint zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens.
Von der Leyen doet het prima naar mijn mening.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:43 schreef Kijkertje het volgende:
Maar Ursula moet haar bek houden anders wordt Putin nog bozer!
Dat mens wilde de start met vaccineren uitstellen tot het laatste EU land ook de spuitjes had klaarliggen zodat ze mooi kon schermen dat we als EU solidair zijn, zo een persoon is het...quote:Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Von der Leyen doet het prima naar mijn mening.
Alhoewel ik ook begrijp dat westerse experts niet helemaal kunnen duiden wat dit nu praktisch betekent.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Za het volgende:
[..]
Wat meer duiding:
"Het bevel van de president om de afschrikkingstroepen naar een speciaal gevechtswaarschuwingsregime te brengen, duidt op verhoogde waakzaamheid, zodat deze provocaties niet eindigen in een tragedie, legde de expert uit.
"Daarom worden de reguliere eenheden van de afschrikkingstroepen (de nucleaire triade) in staat van paraatheid gebracht, er wordt een grondige controle uitgevoerd op mogelijke provocaties om onvoorziene gevallen te voorkomen", zei Leonkov."
Gewoon de NAVO een beetje uitelkaar proberen te drijven met wat grote mannentaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alhoewel ik ook begrijp dat westerse experts niet helemaal kunnen duiden wat dit nu praktisch betekent.
Zelfverdediging bij provocatie.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:50 schreef trein2000 het volgende:
Alhoewel ik ook begrijp dat westerse experts niet helemaal kunnen duiden wat dit nu praktisch betekent.
Is dat Trey (Ted?) Gowdy? Die ziet er ook steeds meer uit alsof ie uit The Hunger Games komtquote:Op maandag 28 februari 2022 04:48 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij de Trump-volgelingen:
[ twitter ]
Maar natuurlijk wel verkondigen dat dit onder Trump nooit gebeurd zou zijn![]()
Baudet en Wilders willen er sowieso uit, als wij daarin meegaan hoeven we daar dus niet langer druk over te maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, en dat is niet zo makkelijk, zeker voor een land als Oekraïne. Maar dat gezegd hebbende, ze had imho die opmerking "Ukraine belongs in the EU" niet moeten maken.
Als ik Biden als hoogbejaarde man zie lullen verlang ik dus wel naar Trump. 0,0 uistraling.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:48 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij de Trump-volgelingen:
[ twitter ]
Maar natuurlijk wel verkondigen dat dit onder Trump nooit gebeurd zou zijn![]()
Want het gaat om uitstraling? God wat een armoequote:Op maandag 28 februari 2022 04:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik Biden als hoogbejaarde man zie lullen verlang ik dus wel naar Trump. 0,0 uistraling.
Dusja, dan toch lievet Trump.
quote:Op maandag 28 februari 2022 04:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik Biden als hoogbejaarde man zie lullen verlang ik dus wel naar Trump. 0,0 uistraling.
quote:Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Za het volgende:
[..]
Wat meer duiding:
"Het bevel van de president om de afschrikkingstroepen naar een speciaal gevechtswaarschuwingsregime te brengen, duidt op verhoogde waakzaamheid, zodat deze provocaties niet eindigen in een tragedie, legde de expert uit.
"Daarom worden de reguliere eenheden van de afschrikkingstroepen (de nucleaire triade) in staat van paraatheid gebracht, er wordt een grondige controle uitgevoerd op mogelijke provocaties om onvoorziene gevallen te voorkomen", zei Leonkov."
Ja dat soort politici zitten nu bij Fox News.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dat Trey (Ted?) Gowdy? Die ziet er ook steeds meer uit alsof ie uit The Hunger Games komt
Hij straalt niks uit nee. Of het erom gaat maak jij ervan.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Want het gaat om uitstraling? God wat een armoe
Je hebt liever een hoogbejaarde man die niet spoort?quote:Op maandag 28 februari 2022 04:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In zijn laatste speech wilde hij de Nazis nog weghalenquote:Op maandag 28 februari 2022 04:59 schreef Za het volgende:
Na al deze delen en ook wat ik op tv zie btw vraag ik me af waarom de belangstelling voor wat er ten grondslag ligt aan dit alles nihil is.
Interessante discussies hierover op tv met historici.
Men is druk met veroordelen, helpen, vluchtelingen opvang paraat, met Ukrainian vlaggen op de dam etc.
Maar de reden waarom Putin dit doet, is er een die zoals ik naar zijn speeches luister in ons aller belang is of zou kunnen zijn. Een gelijke machtsverdeling garandeert stabiliteit.
Rusland is in zijn eentje meer dan 3x groter dan alle EU landen samen.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:59 schreef Za het volgende:
Na al deze delen en ook wat ik op tv zie btw vraag ik me af waarom de belangstelling voor wat er ten grondslag ligt aan dit alles nihil is.
Men is druk met veroordelen, helpen, vluchtelingen opvang paraat, met Ukrainian vlaggen op de dam etc.
Maar de reden waarom Putin dit doet, is er een die zoals ik naar zijn speeches luister in ons aller belang is of zou kunnen zijn. Een gelijke machtsverdeling garandeert stabiliteit.
De reden weet niemand behalve Putin zelf.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:59 schreef Za het volgende:
Dan had Rusland moeten zorgen dat landen zich bij hen willen aansluiten. Voorlopig willen landen dat niet en ik geef ze daar geen ongelijk in. Bovendien, Putin trekt wel een erg grote broek aan met die kleine economie die ze hebben.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:59 schreef Za het volgende:
Tussen de VS en Rusland.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:03 schreef Metalfrost het volgende:
Rusland is in zijn eentje meer dan 3x groter dan alle EU landen samen.
Machtsverdeling, stabiliteit? Waar héb je het over?
Je beseft dat VS en Rusland praktisch gewoon aan elkaar grensen?quote:
Ze grenzen letterlijk aan elkaar via de Beringzee. Laat ze het daar maar uitvechten.quote:
Die zitten toch ook in Oost Oekraïne, dat is een groot probleem.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:02 schreef raptorix het volgende:
In zijn laatste speech wilde hij de Nazis nog weghalen
Zou Rusland ook kernwapens hebben in het meest oostelijke gedeelte zodat ze de VS kunnen raken?quote:Op maandag 28 februari 2022 05:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ze grenzen letterlijk aan elkaar via de Beringzee. Laat ze het daar maar uitvechten.
Jij hebt het over Dusja (sic)quote:Op maandag 28 februari 2022 05:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij straalt niks uit nee. Of het erom gaat maak jij ervan.
Ja die hebben ze via Nucleaire subs.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zou Rusland ook kernwapens hebben in het meest oostelijke gedeelte zodat ze de VS kunnen raken?
Alaska was trouwens ooit van Rusland, verkocht aan de VS wegens geldgebrek. Zelfs Liechtenstein was toen nog even in de running om het te kopen.
Heeft Rusland ook overal militaire bases, reikend tot dicht aan de VS?quote:Op maandag 28 februari 2022 05:05 schreef raptorix het volgende:
Je beseft dat VS en Rusland praktisch gewoon aan elkaar grensen?
Het punt is, deze mogendheden, met 90% van alle kernwapens van de wereld in handen, zorgen voor stabiliteit in de wereld, of iig zo zou het moeten zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:05 schreef raptorix het volgende:
Je beseft dat VS en Rusland praktisch gewoon aan elkaar grensen?
Warm zeewaterquote:Op maandag 28 februari 2022 05:03 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Rusland is in zijn eentje meer dan 3x groter dan alle EU landen samen.
Machtsverdeling, stabiliteit? Waar héb je het over?
Niet dat ik weet, maar het is zeker wel mogelijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:08 schreef Nielsch het volgende:
Zou Rusland ook kernwapens hebben in het meest oostelijke gedeelte zodat ze de VS kunnen raken?
EN de drugsverslaafden.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
In zijn laatste speech wilde hij de Nazis nog weghalen
Ik weet niet of je recentelijk nog het nieuws hebt gevolgt, maar de VS zijn onder Trump geen nieuwe oorlogen meer gestart en hebben zich juist teruggetrokken uit o.a. Irak en Afghanistan, daarnaast heeft Rusland met Putin juist een hoop gebieden defacto aan Rusland gevoegt al dan niet door Proxy Regimes.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:22 schreef Za het volgende:
[..]
Het punt is, deze mogendheden, met 90% van alle kernwapens van de wereld in handen, zorgen voor stabiliteit in de wereld, of iig zo zou het moeten zijn.
Zodra er 1 teveel aan expansie gaat doen, oorlog na oorlog start en een succesvolle propagandaoorlog tegen de ander, dat op gegeven moment actie ondernomen wordt, in het belang van ons allen.
Ik wil geen oorlog meer zien zoals die in Irak, of ongevraagd de "democratie brengen in Afghanistan", met honderdduizenden doden tot gevolg.
De betekenis van KLM is nu ook verworden tot een splintervliegtuigmaatschappij. Denk er maar om dat de rechten over de Rusland/Siberië-route in de toekomst niet zo gemakkelijk weer te krijgen zijn.quote:Luchtvaartmaatschappij KLM schrapt de komende dagen vluchten naar Japan, Zuid-Korea en China. Dit als gevolg van de beslissing om niet meer over Rusland te vliegen. Ook naar bestemmingen in Rusland zelf worden 19 vluchten geschrapt in de komende week.
KLM en Aeroflot zijn partners via SkyTeam, die sharen hun vluchten.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De betekenis van KLM is nu ook verworden tot een splintervliegtuigmaatschappij. Denk er maar om dat de rechten over de Rusland/Siberië-route in de toekomst niet zo gemakkelijk weer te krijgen zijn.
Op 200 miljoen europeanen zal dat niet een enorme druk in de ziekenhuizen geven.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:46 schreef Za het volgende:
Nog even een dingetje, in Ukraine is slechts 34% gevaccineerd, en 1,7 procent geboostered.
Jonge mannen mogen niet weg, dus de vluchtelingenstroom zal vwb de mannen bestaan uit <18 >60.
Die laatste groep met nauwelijks boosters.
Indien daar honderdduizenden van hierheen komen, gaan zij dan geen bedden bezet houden van de familieleden van onze gevaccineerde vrienden?
Is dit al besproken, of irrelevant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |