geen ideequote:Op maandag 28 februari 2022 01:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nooit verfilmd, als het zo'n goed boek is?
Ik denk dat wanneer Poetin daadwerkelijk een kernraket lanceert, Europa en de VS weinig keus hebben dan Poetin zsm uit de weg te ruimen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gok op een tactical nuke vannacht op Kiev. Om wat extra "cachet" aan de onderhandelingen te geven morgen.
Althans dat zou ik doen als ik hem was. De EU gaat echt niet terug nuken en als wel dan nuke ik iedereen de moeder!!
https://vm.tiktok.com/ZMLSYcFwJ/quote:Op maandag 28 februari 2022 01:08 schreef Godshand het volgende:
Misschien moet de NAVO Poetin aanbieden dat Rusland ook lid wordt? Kalmeert hem misschien... Hij zal wel veto recht eisen...
Die dochter had het op zich wel prima, alleen Beria was een altijd aanwezig verkrachtingsgevaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hopelijk is hij wat aardiger voor zijn kids dan Stalin.
Anders wel een andere land die nu al klaar zit om een eind aan rusland te makenquote:Op maandag 28 februari 2022 01:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Poetin daadwerkelijk een kernraket lanceert, Europa en de VS weinig keus hebben dan Poetin zsm uit de weg te ruimen.
Zoiets zie ik hem ook doen binnen een paar dagen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gok op een tactical nuke vannacht op Kiev. Om wat extra "cachet" aan de onderhandelingen te geven morgen.
Althans dat zou ik doen als ik hem was. De EU gaat echt niet terug nuken en als wel dan nuke ik iedereen de moeder!!
hoe?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Poetin daadwerkelijk een kernraket lanceert, Europa en de VS weinig keus hebben dan Poetin zsm uit de weg te ruimen.
Maar dat kan niet met een nuke terug want dan gooit hij alles de lucht in.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Staat de wind net verkeerd en vallen je radioactieve ballen op de grond.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
Anders wel een andere land die nu al klaar zit om een eind aan rusland te maken
Wat een heerlijke samenvattingquote:Op maandag 28 februari 2022 01:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat valt er ook te onderhandelen?
"Ik wil je land hebben"
- "Ik wil dat je ophoepelt"
Lijkt me lastig om daar een compromis in te vinden
Medvedev (niet de tennisser) volgt hem op. Heeft ie al eens eerder gedaan toen hij wisselde van President Poetin naar premier Poetin en weer terug. De presidenten rol ruilde hij dan met Medvedev.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is er bekend over wie zijn opvolger zou zijn dan eigenlijk? ook qua leger e.d. kan dat in dit soort tijden leiden tot een nog grotere gek
Nog niet, maar ze kunnen nu met die grondwetwijziging wel die van Vladlana krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben die nu ook ineens kernwapens?
De uiteenzetting van zijn beweegredenen staan in de OP, lees die eens.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:07 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien toch maar asiel aanvragen in Rusland, Putin zal blij met je zijn. Wil je anders ook een mooi rijtje van Russisch oorlogsverleden of ga je nu net doen alsof die niet telt. Neemt nog steeds niet weg dat op dit moment Rusland een soeverein land aanvalt.
Tip: denk aan al die gearresteerde en vermoorde mensen omdat men kritiek had op Putin,die lieve man.
Ah, ik wist dat van Medvedev als 'vervanger' de vorige keer. Wist niet dat hij nog steeds klaar stond.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Medvedev (niet de tennisser) volgt hem op. Heeft ie al eens eerder gedaan toen hij wisselde van President Poetin naar premier Poetin en weer terug. De presidenten rol ruilde hij dan met Medvedev.
Zelfs wappie Trump heeft mij nooit met kernwapens bedreigd.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:16 schreef Za het volgende:
[..]
De uiteenzetting van zijn beweegredenen staan in de OP, lees die eens.
Of kijk hier eens naar:
Ik voel heden een zelfde sfeer als toen Trump de verkiezingen won, de gevaarlijke gek die aan de macht kwam, en bij de knoppen kon, de mensen liepen huilend op straat en in talkshows dag in dag uit.
quote:Op maandag 28 februari 2022 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Reeks loopt al te lang voor een compleet overzicht.
Dit is vanaf 1-2:Nummer 4 godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik post blijkbaar teveel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Lijkt me logisch dat je hele Putin maffiaclub op moet ruimen, genoeg normale verstandige mensen daar ook, als ze nuchter zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ah, ik wist dat van Medvedev als 'vervanger' de vorige keer. Wist niet dat hij nog steeds klaar stond.
Dan vraag ik mij af wat het elimineren van Putin zou opleveren. Die gozer gaat niet ineens een heel ander beleid voeren en stoppen waar ze mee bezig zijn.
Die kunnen ze vast op de zwarte markt ergens bestellenquote:Op maandag 28 februari 2022 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben die nu ook ineens kernwapens?
https://en.wikipedia.org/wiki/Ukraine%E2%80%93NATO_relationsquote:Op maandag 28 februari 2022 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs wappie Trump heeft mij nooit met kernwapens bedreigd.
Krankjorum....quote:Op maandag 28 februari 2022 01:16 schreef Za het volgende:
[..]
De uiteenzetting van zijn beweegredenen staan in de OP, lees die eens.
Of kijk hier eens naar:
Ik voel heden een zelfde sfeer als toen Trump de verkiezingen won, de gevaarlijke gek die aan de macht kwam, en bij de knoppen kon, de mensen liepen huilend op straat en in talkshows dag in dag uit.
Het was de enige president van de VS in een lange rij die het land in geen enkele oorlog gestort heeft, juist heeft gezorgd dat vele vredesverdragen zijn getekend.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:18 schreef UitStraling het volgende:
Zelfs wappie Trump heeft mij nooit met kernwapens bedreigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |