abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203872671
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]
nooit verfilmd, als het zo'n goed boek is?
geen idee

wel vast ook audiobooks

maar je moet het gewoon lezen/luisteren

kijk je ook wat anders naar dit spelletje
  maandag 28 februari 2022 @ 01:11:31 #202
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_203872672
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:07 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik gok op een tactical nuke vannacht op Kiev. Om wat extra "cachet" aan de onderhandelingen te geven morgen.

Althans dat zou ik doen als ik hem was. De EU gaat echt niet terug nuken en als wel dan nuke ik iedereen de moeder!! :'(
Ik denk dat wanneer Poetin daadwerkelijk een kernraket lanceert, Europa en de VS weinig keus hebben dan Poetin zsm uit de weg te ruimen.
pi_203872673
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:08 schreef Godshand het volgende:
Misschien moet de NAVO Poetin aanbieden dat Rusland ook lid wordt? Kalmeert hem misschien... Hij zal wel veto recht eisen...
https://vm.tiktok.com/ZMLSYcFwJ/
Rusland wilde dus jaren geleden al bij de NAVO
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_203872675
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hopelijk is hij wat aardiger voor zijn kids dan Stalin.
Die dochter had het op zich wel prima, alleen Beria was een altijd aanwezig verkrachtingsgevaar.
graag verwijderen
  maandag 28 februari 2022 @ 01:12:17 #205
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203872676
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:11 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik denk dat wanneer Poetin daadwerkelijk een kernraket lanceert, Europa en de VS weinig keus hebben dan Poetin zsm uit de weg te ruimen.
Anders wel een andere land die nu al klaar zit om een eind aan rusland te maken
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203872677
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:07 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik gok op een tactical nuke vannacht op Kiev. Om wat extra "cachet" aan de onderhandelingen te geven morgen.

Althans dat zou ik doen als ik hem was. De EU gaat echt niet terug nuken en als wel dan nuke ik iedereen de moeder!! :'(
Zoiets zie ik hem ook doen binnen een paar dagen.
Maar vertrouw niet dat het daar boj blijft.
Hij gedraagt zich alsof hij een all put nucleaire oorlog wil als hij zijn zin niet krijgt.
Weet niet of hij idd ongeneeslijk ziek is of doorgedraaid door covid of wat dan ook maar hij komt niet mentaal gezond over en heeft veel te veel macht.
pi_203872678
quote:

[..]
hoe?

is er bekend over wie zijn opvolger zou zijn dan eigenlijk? ook qua leger e.d. kan dat in dit soort tijden leiden tot een nog grotere gek

volgens mij creëer je dan een nog instabieler Rusland momenteel ;(

Soms is de volgende quote ook 'gewoon' waar: better the devil you know than the devil you don't

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2022 01:14:16 ]
pi_203872680
Hier even het plan van de Russen samen gevat:
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_203872681
quote:

[..]
Maar dat kan niet met een nuke terug want dan gooit hij alles de lucht in.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_203872682
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:12 schreef RAVW het volgende:

[..]
Anders wel een andere land die nu al klaar zit om een eind aan rusland te maken
Staat de wind net verkeerd en vallen je radioactieve ballen op de grond.
graag verwijderen
pi_203872683
Interessante plottwist

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 28 februari 2022 @ 01:14:41 #212
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203872684
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:06 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wat valt er ook te onderhandelen?

"Ik wil je land hebben"
- "Ik wil dat je ophoepelt"

Lijkt me lastig om daar een compromis in te vinden :')
Wat een heerlijke samenvatting
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203872686
twitter

cool draadje!
pi_203872688
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

is er bekend over wie zijn opvolger zou zijn dan eigenlijk? ook qua leger e.d. kan dat in dit soort tijden leiden tot een nog grotere gek

Medvedev (niet de tennisser) volgt hem op. Heeft ie al eens eerder gedaan toen hij wisselde van President Poetin naar premier Poetin en weer terug. De presidenten rol ruilde hij dan met Medvedev.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_203872689
quote:
11s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:14 schreef Ali_boo het volgende:
Interessante plottwist

[ twitter ]
Hebben die nu ook ineens kernwapens?
graag verwijderen
pi_203872690
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nog niet, maar ze kunnen nu met die grondwetwijziging wel die van Vladlana krijgen.
Hetzelfde referendum geeft trouwens ook weer de macht aan Loesje tot minimaal 2035

https://www.aljazeera.com(...)e-non-nuclear-status
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_203872691
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:07 schreef Vis1980 het volgende:

Misschien toch maar asiel aanvragen in Rusland, Putin zal blij met je zijn. Wil je anders ook een mooi rijtje van Russisch oorlogsverleden of ga je nu net doen alsof die niet telt. Neemt nog steeds niet weg dat op dit moment Rusland een soeverein land aanvalt.

Tip: denk aan al die gearresteerde en vermoorde mensen omdat men kritiek had op Putin,die lieve man.
De uiteenzetting van zijn beweegredenen staan in de OP, lees die eens.

Of kijk hier eens naar:

Ik voel heden een zelfde sfeer als toen Trump de verkiezingen won, de gevaarlijke gek die aan de macht kwam, en bij de knoppen kon, de mensen liepen huilend op straat en in talkshows dag in dag uit.
pi_203872695
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:15 schreef Godshand het volgende:

[..]
Medvedev (niet de tennisser) volgt hem op. Heeft ie al eens eerder gedaan toen hij wisselde van President Poetin naar premier Poetin en weer terug. De presidenten rol ruilde hij dan met Medvedev.
Ah, ik wist dat van Medvedev als 'vervanger' de vorige keer. Wist niet dat hij nog steeds klaar stond.

Dan vraag ik mij af wat het elimineren van Putin zou opleveren. Die gozer gaat niet ineens een heel ander beleid voeren en stoppen waar ze mee bezig zijn.
pi_203872697
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:16 schreef Za het volgende:

[..]

Of kijk hier eens naar:

Ik voel heden een zelfde sfeer als toen Trump de verkiezingen won, de gevaarlijke gek die aan de macht kwam, en bij de knoppen kon, de mensen liepen huilend op straat en in talkshows dag in dag uit.
Zelfs wappie Trump heeft mij nooit met kernwapens bedreigd.
graag verwijderen
  maandag 28 februari 2022 @ 01:19:47 #220
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203872699
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Reeks loopt al te lang voor een compleet overzicht.

Dit is vanaf 1-2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummer 4 godver :') Ik post blijkbaar teveel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203872700
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ah, ik wist dat van Medvedev als 'vervanger' de vorige keer. Wist niet dat hij nog steeds klaar stond.

Dan vraag ik mij af wat het elimineren van Putin zou opleveren. Die gozer gaat niet ineens een heel ander beleid voeren en stoppen waar ze mee bezig zijn.
Lijkt me logisch dat je hele Putin maffiaclub op moet ruimen, genoeg normale verstandige mensen daar ook, als ze nuchter zijn.
graag verwijderen
pi_203872701
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die kunnen ze vast op de zwarte markt ergens bestellen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203872702
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Ukraine%E2%80%93NATO_relations

Het is (nu nog) ook allemaal gewoon op Wiki te lezen, de jarenlange aanloop tot dit punt:

On January 12, 2022, a meeting of the Russia-NATO Council was held in Brussels, where representatives of Russia and 30 member states of the Alliance discussed the requirements of the Russian side to NATO. Jens Stoltenberg again stated that the decision on Ukraine's readiness to join NATO can only be made by Ukraine and 30 allies in the Alliance, NATO will "seriously think" about increasing its presence in Eastern Europe in the event of "new Russian aggression." NATO is also ready to reopen its representative office in Moscow, the Secretary General added.[175] Wendy Sherman noted that NATO will not abandon the policy of "open doors", Russia's demands are unacceptable. NATO allies will not agree with the impossibility of further expansion of the Alliance and a return to the configuration of the late twentieth century, which the Russian side insisted on during the negotiations, the US Deputy Secretary of State claims.

Deputy Foreign Minister of Russia Alexander Grushko said that NATO did not initially profess the “open door” policy, which the Alliance declares today, if it fails to fend off threats to its security with political measures, Russia will use military measures:[176]

This policy appeared in 1994 and served very different purposes than building European security. We have a set of legal military-technical measures that we will apply if we feel a real threat to security, and we already feel if our territory is considered as a target for targeted strike weapons. Of course, we cannot agree with this. We will take all necessary measures to fend off the threat by military means, if political means fail.
— Alexander Grushko

During the first OSCE meeting on January 13, 2022, Russia's permanent representative to the OSCE, Alexander Lukashevich, stated that the Russian Federation would be forced to take measures to "eliminate unacceptable threats to national security" if it did not hear a constructive response to its security proposals within a reasonable time:[177]

If we do not hear a constructive response to the proposals made within a reasonable time, and the aggressive line of behavior against Russia continues, we will be forced to draw the appropriate conclusions and take all necessary measures to ensure a strategic balance and eliminate unacceptable threats to our national security.
— Alexander Lukashevich

https://en.wikipedia.org/wiki/Ukraine%E2%80%93NATO_relations
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 28 februari 2022 @ 01:21:31 #224
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203872706
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:16 schreef Za het volgende:

[..]

Of kijk hier eens naar:

Krankjorum....

Allemaal de schuld zeker van linkse media, maar Putin is zo'n schat....

Geschiedvervalsing.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203872708
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:18 schreef UitStraling het volgende:

Het was de enige president van de VS in een lange rij die het land in geen enkele oorlog gestort heeft, juist heeft gezorgd dat vele vredesverdragen zijn getekend.

Maar de reactie van de massa op zijn aantreden was die van de meest gevaarlijke gek die de wereld zou verruineren, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')