Ik ook! Maar dat is nog niet aan de orde gelukkig! Niet bang zijn joh, het gaat zoals het gaat.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo is dat. Mocht het helemaal de pan uit escaleren en we een nucleaire toestand gaan krijgen dan heb ik in elk geval enorm genoten en gelachen die 21 jaar op FOK!
Ok ik ga deze niet lezen als je het niet heel erg vind.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:00 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
boektip, voor wat extra nachtmerries
ik heb deze jaren geleden gelezen
nu wel relevant
Jawel maar die waren te gretig en te open zonder te kijken naar de gevolgen, beschouw het als een brug te ver, had even geduld gehad tot het politieke klimaat anders was geworden, dan hadden we nu niet voor het eerst op randje DEFCON 1 gezeten.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... met je vinger naar de EU, NAVO en VS wijzen ook niet echt he?
Ben je echt zo naïef ?quote:
17 juli 2014 als het aan de NAVO had gelegen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:02 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ben het even vergeten, op welke datum wordt Oekraïne ook alweer NAVO-lid?
Snap ik wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok ik ga deze niet lezen als je het niet heel erg vind.
quote:Op maandag 28 februari 2022 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Reeks loopt al te lang voor een compleet overzicht.
Dit is vanaf 1-2:Nr 27, wat win ik ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
had ook niets anders verwacht van dit landquote:
Belarus hadden we allang al van de kaart moeten vegenquote:Op maandag 28 februari 2022 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Belarus is nooit iets anders geweest dan een verkapte Stalinistische republiek... komt nu niet echt als een verrassing zoiets he?
De collabo's zitten nochtans voornamelijk in de conservatief-rechtse hoek van FvDquote:Op maandag 28 februari 2022 01:05 schreef KingRoland het volgende:
Nederland heeft lang geen VOC-mentaliteit meer. Ons leger is troep en zal met de huidige mentaliteit nooit wel wat worden. Te woke en te liberaal geworden.
Ik zei dat we hem niet zijn zin konden geven? Omdat hij onberekenbaar is? En hij net een land is binnen gevallen? En nee hij heeft nog niet Irak platgebombardeerd of atoombommen gegooid.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:00 schreef Za het volgende:
[..]
En dit zeg je omdat?
Hij Irak heeft platgebombardeerd? , Afghanistan kapot gebombardeerd?, atoombommen heeft gegooid op Hiroshima, en Nagasaki?
Lijkt mij een ernstige bedreiging voor de Europese veiligheid. Van Putin en zijn apologeten heb ik geleerd dat je dan mag invallen. Waar wachten we op?quote:
Door ziekenhuizen aan te vallen? Waarom denk je dat alle omliggende landen naar de EU rennen en niet naar Poetin? Servië, Georgië, Moldavië, Estland, Letland, Litouwen, Polen, et cetera. Het is niet dat de EU ze daartoe dwingt.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:03 schreef Za het volgende:
[..]
Daar heeft hij het conflict weten te beslechten.
quote:
quote:The amendments will also cement Lukashenko’s 27-year-old grip on power, allowing the president to stay in power until 2035 and giving him lifetime immunity from prosecution once he leaves office.
https://www.aljazeera.com(...)e-non-nuclear-status
Alsof Rusland dat landje Belarus nodig heeft om een nucleaire oorlog te starten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |