Lol wat staat hier nu dan? Rusland pleegt een invasie in een buurland en dan wordt de EU verweten niet de-escalerend op te treden? HOE DAN? Er is er maar een die hier gescaleerd heeft en dat is de dwaas die zn troepen de grens over gestuurd heeft.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Leg mij eens uit dat het gedrag van de EU niet escalerend aan het werken is op dit moment. Rusland heeft zijn zorgen en standpunten geuit over de EU en de Navo. En wat doen wij (het westen)? We gaan openlijk uitspreken dat we Oekrane bij de Navo en de EU willen en op officile social media accounts van de overheid te koop lopen met wapenleveringen aan Oekrane.
Ja want Poetin komt ons verlossen van het establishment met hun coronadictatuur of zo. Wordt hoog tijdquote:Op maandag 28 februari 2022 00:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zou nog juichen om aanval op eigen land, net zoals de schoffering van bondgenoten en ophemelen van dictators. Trumpism.
Is dat relevant nu? Over Rusland hoor ik je (bijna) niks zeggen, behalve een "ja nee, tis niet ok hoor wat ze hebben gedaan" om jezelf in te dekken.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Oekrane mag vinden wat ze willen. Dat ze eerst die corrupte zooi maar eens fixen in hun land.
Ik begrijp niets van deze postquote:Op maandag 28 februari 2022 00:24 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen lult alsof de NAVO een of ander clubje van nobele Rode Kruis ridders is, is gewoon opgericht onder het mom "liever dood dan rood"
Iedereen die militair is geweest weet dit en dat zijn er maar weinig hier.
Racisten en mannen die scheten laten onder de seks.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zeker. Stelletje Nazi's. Allemaal drugsgebruikers.
En hele families in kampen worden gezet, omdat er een zich niet aan en of andere mensenrechtschendende regel heeft gehouden.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zelfde zou je kunnen zeggen over Noord Koreanen.
Lastig als die mensen dagelijks propaganda door hun strot geduwd krijgen.
Als de Russen - of wie dan ook - Nederland binnenvallen garandeer ik je dat ik ga vechten ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om met hun geweldige strategische inzichten vanaf hun slaapkamer via het toetsenbord het leger van Oekrane aan te sturen?
Donder..quote:
Even los van dit hele conflict, is het toch gewoon 'n nogal corrupt land?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zeker. Stelletje Nazi's. Allemaal drugsgebruikers.
Ik keur die inval in Oekrane af. Ik bedoel over "Rusland als agressor" dat er een beeld wordt geschetst over Rusland dat ze na Oekrane nog veel meer landen willen gaan inlijven onder hun invloedsfeer terwijl hier geen concrete aanwijzingen voor zijn en dit geschetste precedent gebruikt wordt om er met gestrekt been in te gaan met verstrekkende gevolgen.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vriend, ik weet niet of je het meegekregen hebt. Maar de grote agressor staat letterlijk met zn leger in een buurland dood en verderf te zaaien. Hoeveel bewijs wil je hebben?
Als het aan mij lag hadden ze gewoon gelijk keihard opgetreden met boots in the ground. Dus ze hebben zeker de-escalerend opgetreden.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Leg mij eens uit dat het gedrag van de EU niet escalerend aan het werken is op dit moment. Rusland heeft zijn zorgen en standpunten geuit over de EU en de Navo. En wat doen wij (het westen)? We gaan openlijk uitspreken dat we Oekrane bij de Navo en de EU willen en op officile social media accounts van de overheid te koop lopen met wapenleveringen aan Oekrane.
Precies.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik keur die inval in Oekrane af. Ik bedoel over "Rusland als agressor" dat er een beeld wordt geschetst over Rusland dat ze na Oekrane nog veel meer landen willen gaan inlijven onder hun invloedsfeer terwijl hier geen concrete aanwijzingen voor zijn en dit geschetste precedent gebruikt wordt om er met gestrekt been in te gaan met verstrekkende gevolgen.
Dat is half Oost-Europa. Compleet irrelevant verder voor wat betreft deze oorlog.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Even los van dit hele conflict, is het toch gewoon 'n nogal corrupt land?
De concrete aanwijzing daarvoor is dat die man ogenschijnlijk zijn zinnen heeft gezet op het in ere herstellen (voor zover je daarvan mag spreken) van het groot-Russische rijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik keur die inval in Oekrane af. Ik bedoel over "Rusland als agressor" dat er een beeld wordt geschetst over Rusland dat ze na Oekrane nog veel meer landen willen gaan inlijven onder hun invloedsfeer terwijl hier geen concrete aanwijzingen voor zijn en dit geschetste precedent gebruikt wordt om er met gestrekt been in te gaan met verstrekkende gevolgen.
Ik ik ik ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:28 schreef vosss het volgende:
Dus omdat een corrupt land gratis geld van de EU wil moet ik er maar ok mee zijn dat de EU telkens aan het stoken is en ik straks 5 euro aan de pomp betaal voor een liter benzine en ik elke maand 500 euro bij Essent mag aftikken. En dat is dan in het gunstigste geval.
Omdat een corrupt land zelf wat wil en mag vinden.
Nee dankje.
Dan kun je alsnog maar beter je tanden laten zien als NAVO zijnde.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Neuh daar zijn inderdaad totaal geen aanwijzingen voor. Het is ook de eerste keer dat Putin landjepik tracht te plegen enzo. Ja, inderdaad. Helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Allicht beter dan straks je benzine in roebels aftikken h.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:28 schreef vosss het volgende:
Dus omdat een corrupt land gratis geld van de EU wil moet ik er maar ok mee zijn dat de EU telkens aan het stoken is en ik straks 5 euro aan de pomp betaal voor een liter benzine en ik elke maand 500 euro bij Essent mag aftikken. En dat is dan in het gunstigste geval.
Omdat een corrupt land zelf wat wil en mag vinden.
Nee dankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |