SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 (met Evert, Joost, Janine, Hans, Rob, Hilda, Gerben, Rob, Robert en Jouke)
Meteen beginnen over een kinderwens vind ik sowieso een beetje apart.Your beauty never ever scared me.![]()
Zouden al deze mensen een jaar wachten met verder daten omdat ze een brief hebben ingestuurd naar een boer(in)?![]()
Klinkt wanhopigquote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
Meteen beginnen over een kinderwens vind ik sowieso een beetje apart.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Dat is instinct.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
Meteen beginnen over een kinderwens vind ik sowieso een beetje apart.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Mijn meldplicht geldt ook hier dus!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:58 schreef Fosive het volgende:
Waar zijn @:DKUp @:Coco @:NoCigar @:tja77 @:Bugno3 @:Poefbank @:Joop_W @:alpeko
*meldt zich![]()
Zwart op wit in een brief ook nog. Lekker definitiefquote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
Meteen beginnen over een kinderwens vind ik sowieso een beetje apart.Don't call me Shirley![]()
Zit de vrachtwagenchauffeur er bij?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
@Pisces29 en ik vinden het leuk dat de First Dates delegatie ook hier opdraaftquote:Op zondag 27 februari 2022 21:14 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Mijn meldplicht geldt ook hier dus!
*meldt zich![]()
Pfff, die collectie blondjes die straks net zo hard weer wegrent.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zo beta zijn die kandidaten wel jaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Fosive het volgende:
Zouden al deze mensen een jaar wachten met verder daten omdat ze een brief hebben ingestuurd naar een boer(in)?![]()
![]()
Weet je iig waar je aan toe bent, maar zou mij wel een beetje afschrikken. Denk dat een boer daar niet zo’n probleem mee heeft. Die willen volgens mij allemaal wel nageslachtquote:Op zondag 27 februari 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
Meteen beginnen over een kinderwens vind ik sowieso een beetje apart.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Dat Yvon de brieven voorleest als een boek voor kleuters helpt ook niet mee.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar BzV is soberso wel ietwat zoetzappigOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Het ongemak overstijgt de programma’s! Boer die niet sociaal is tussen de 40 smachtende schrijfsters flikkeren, hoppaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
@:Pisces29 en ik vinden het leuk dat de First Dates delegatie ook hier opdraaft.
![]()
Aanwezig hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 20:58 schreef Fosive het volgende:
Waar zijn @:DKUp @:Coco @:NoCigar @:tja77 @:Bugno3 @:Poefbank @:Joop_W @:alpeko![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je iig waar je aan toe bent, maar zou mij wel een beetje afschrikken. Denk dat een boer daar niet zo’n probleem mee heeft. Die willen volgens mij allemaal wel nageslacht
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Volgens mij zijn er al 100+ BZV baby's.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je iig waar je aan toe bent, maar zou mij wel een beetje afschrikken. Denk dat een boer daar niet zo’n probleem mee heeft. Die willen volgens mij allemaal wel nageslacht![]()
Je had waarsch. vroeger ook oogje op de creche juf.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik de enige die Yvon best okay vindt?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Forum Opties Forumhop: Hop naar: