quote:Op maandag 28 februari 2022 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga morgen verhuizen spannend allemaal
quote:
Ben je dit keer wel voorzichiger met je vanantastische rookworkst?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bevind me nu wel in hartje Den Haag
Echt he? Iedere keer dat ToT een foto laat zien denk ik dat.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat wordt hij toch wel weer groot ToT
Niet naar Den Haag gaan om op potjes en pannetjes te slaan om ze daarna in de hofvijver te gooienquote:
Moet je dan ook 'boe' roepen?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet naar Den Haag gaan om op potjes en pannetjes te slaan om ze daarna in de hofvijver te gooien
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat wordt hij toch wel weer groot ToT
Hij eet ook goed!quote:Op maandag 28 februari 2022 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he? Iedere keer dat ToT een foto laat zien denk ik dat.
Het gaat zo hard altijd bij die kleintjesquote:Op maandag 28 februari 2022 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he? Iedere keer dat ToT een foto laat zien denk ik dat.
quote:
Zeker!quote:Op maandag 28 februari 2022 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat zo hard altijd bij die kleintjes
Komt vast goed, die van mij zaten altijd onder de lijn. Is helemaal goed gekomen,quote:Op maandag 28 februari 2022 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ja en dan heeft hij dus nog een kleine groeiachterstand he.
Ja hij heeft ineens een vreet-kick!quote:Op maandag 28 februari 2022 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Gaat hij nu vooruit met de hulp die jullie hebben gekregen
O dat is wel fijn, en het slapen?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft ineens een vreet-kick!
Maar met praten gaat het ook best vooruit!
Als hij niet met zijn mama wil spelen is het: "Nee! Ga schoonmaken, jij!"![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |