Alleen aardappelpuree vind ik lekkerquote:Op zondag 27 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker aan de smoothies
en vla enzo
ik neem aan dat je geen maaltijden pureert?
lust je geen fruit smoothies???quote:Op zondag 27 februari 2022 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen aardappelpuree vind ik lekker
Oh ja dat wel, maar verder pureer ik nooit ietsquote:Op zondag 27 februari 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
lust je geen fruit smoothies???
ow zo neequote:Op zondag 27 februari 2022 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ja dat wel, maar verder pureer ik nooit iets
Brabo stijlquote:
Maaltijden pureren...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker aan de smoothies
en vla enzo
ik neem aan dat je geen maaltijden pureert?
een vriendin van mij was verslaafd aan die olvarit potjesquote:
Ik ga waarschijnlijk naar Valkenburg op vakantiequote:Op zondag 27 februari 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Brabo stijl![]()
Wij gingen vroegah op donderdag avond naar Valkenburg voor de lampjes optocht, dan vrijdag nog half dronken naar school, vrijdag avond Maastricht in om te kroeg hoppen. Dan van zaterdag t/m dinsdag optochten lopen en daarna een feestzaal of kroeg in. Op dinsdag avond 2e optocht van die dag lopen in de avond en daarna de zaal van mijn oude dorp in en helemaal naar het einde gaan want je kon naar huis rollen. Daarna op woensdag om 11 uur in de ochtend een askruisje halen en daarna direct de kroeg in voor haring en bier. En dan de rest van de week uitbrakken![]()
Gatverdammequote:Op zondag 27 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
een vriendin van mij was verslaafd aan die olvarit potjes![]()
![]()
toen ze 30 werd hebben we echt tig van die dingen voor haar gekochtquote:
Toch wel de Zuid Limburgse variant mag ik hopenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar Valkenburg op vakantie
En dan bleken dat net haar favoriete te zijn?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen ze 30 werd hebben we echt tig van die dingen voor haar gekocht
de meest smerige![]()
Ja Limburg ja, van een eventuele andere Valkenburg heb ik ook nog nooit gehoordquote:Op zondag 27 februari 2022 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel de Zuid Limburgse variant mag ik hopen![]()
Ik heb ooit van iemand die uit Noord Holland kwam dat ze daar ooit de vraag heeft gekregen 'waar liggen de grotten van Valkenburg?' en het antwoord was 'In de provincie Limburg, maar we hebben hier wel leuke haventjes liggen aan de kust'
rode bietjes met haringquote:Op zondag 27 februari 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dan bleken dat net haar favoriete te zijn?![]()
Je hebt Valkenburg, provincie Noord Holland en Valkenburg aan de Geul, provincie Limburgquote:Op zondag 27 februari 2022 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja Limburg ja, van een eventuele andere Valkenburg heb ik ook nog nooit gehoord
Nooit gewetenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt Valkenburg, provincie Noord Holland en Valkenburg aan de Geul, provincie Limburg
Het enige ranzige aan Valkenburg aan de Geul zijn de lading Hollanders die iedere zomer daar de boel komen teroriserenquote:
Welke sadist heeft dat ooit bedacht als voer voor baby's?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
rode bietjes met haring
nee vond ze niet zo leuk![]()
Ik bedoelde haring met rodebietenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige ranzige aan Valkenburg aan de Geul zijn de lading Hollanders die iedere zomer daar de boel komen teroriseren
ja echt hequote:Op zondag 27 februari 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Welke sadist heeft dat ooit bedacht als voer voor baby's?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |