SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik voel me ook lichtelijk aangesproken.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik een baan heb zou ik hier niet constant het adres plaatsen.
Ik ik ikquote:Op zondag 27 februari 2022 18:28 schreef Ama het volgende:
Als ik nog mod was ging ik hem stiekem veranderen.
Ja wat moet ik dan zeggen. Kut zeg ik weer ik. Oh shit nu weer twee keer.quote:
ach, je zegt iig ik ipv 'k'quote:Op zondag 27 februari 2022 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggen. Kut zeg ik weer ik. Oh shit nu weer twee keer.
Bijna lentequote:Op zondag 27 februari 2022 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker fietste net in het licht naar huis. ❤️
Ja heerlijk. ❤️ Ik vind het altijd zo kut als ik in het donker en in de kou van het station op zondagmiddag/avond terug moet fietsen. Kom je net uit een lekkere warme trein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wist niet dat jij voetbalfan was?quote:
Oh ja ik kijk dat niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
2-1 winnen van Ajax. Ik vind t heel erg netjes
Donders, dan weet je dat nuquote:Op zondag 27 februari 2022 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wist niet dat jij voetbalfan was?
gelukkig kijk ik geen voetbal, anders was dit een spoilerquote:Op zondag 27 februari 2022 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
2-1 winnen van Ajax. Ik vind t heel erg netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |