SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik voel me ook lichtelijk aangesproken.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik een baan heb zou ik hier niet constant het adres plaatsen.
Ik ik ikquote:Op zondag 27 februari 2022 18:28 schreef Ama het volgende:
Als ik nog mod was ging ik hem stiekem veranderen.
Ja wat moet ik dan zeggen. Kut zeg ik weer ik. Oh shit nu weer twee keer.quote:
ach, je zegt iig ik ipv 'k'quote:Op zondag 27 februari 2022 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggen. Kut zeg ik weer ik. Oh shit nu weer twee keer.
Bijna lentequote:Op zondag 27 februari 2022 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker fietste net in het licht naar huis. ❤️
Ja heerlijk. ❤️ Ik vind het altijd zo kut als ik in het donker en in de kou van het station op zondagmiddag/avond terug moet fietsen. Kom je net uit een lekkere warme trein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wist niet dat jij voetbalfan was?quote:
Oh ja ik kijk dat niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
2-1 winnen van Ajax. Ik vind t heel erg netjes
Donders, dan weet je dat nuquote:Op zondag 27 februari 2022 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wist niet dat jij voetbalfan was?
gelukkig kijk ik geen voetbal, anders was dit een spoilerquote:Op zondag 27 februari 2022 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
2-1 winnen van Ajax. Ik vind t heel erg netjes
Zijn er nog meer dingen die ik moet weten?quote:
Geen ideequote:Op zondag 27 februari 2022 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dingen die ik moet weten?
Rotterdam en Eindhoven waarschijnlijk ookquote:
Want Rotterdam is blij met verliezen?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rotterdam en Eindhoven waarschijnlijk ook
Solo de Polo godquote:Op zondag 27 februari 2022 18:46 schreef Ama het volgende:
Maar hij zeurt weer niet als hij het songfestival moet kijken met mij.
Als Amsterdam verliest is Rotterdam blijquote:Op zondag 27 februari 2022 18:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Want Rotterdam is blij met verliezen?
T zal een schrale troost zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als Amsterdam verliest is Rotterdam blij
ze hebben zelf ook verloren?quote:
das dan weer vervelendquote:
zou eens tijd worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:15 schreef Ama het volgende:
Straks eindelijk weer boer zoekt vrouw genot.
Ja ik denk dat zij de meeste heeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou eens tijd worden.
ben benieuwd hoeveel brieven Janine heeft
Heb je je aangemeld?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:15 schreef Ama het volgende:
Opt buur'nland van Drent ham we gin vrouw'n in de grond zittah eemzegmaquote:Op zondag 27 februari 2022 19:15 schreef Ama het volgende:
Nou dit is geen Drents.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opt buur'nland van Drent ham we gin vrouw'n in de grond zittah eemzegma
Tja hahaquote:Op zondag 27 februari 2022 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Solo de Polo is boer
maar waarin @:ettovanbelgie ?
Beetje shoppen tochquote:Op zondag 27 februari 2022 19:18 schreef Ama het volgende:
Sowieso een beetje raar om mij aan te melden voor een date als ik niet vrijgezel ben.
Ik denk dat hij een kaasboer zou zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
Als Etto meletto boer was zou ie z'n weilanden afrasteren met galeriedraad
ik wou het net postenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kaasboer zou zijn.
............................quote:Op zondag 27 februari 2022 19:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kaasboer zou zijn.
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
............................
Maar op het platteland komen geen cruiseschepen voorbij.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
@:Uitstraling en @:citizen.erased Zullen we ballie aanmelden?
Incorrect en tevens onjuistquote:Op zondag 27 februari 2022 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar op het platteland komen geen cruiseschepen voorbij.
in Groningen langs de Eems komen dus serieus wel veel cruise schepen langs.quote:
Misschien vindt ze trekkers ook wel heel leuk.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar op het platteland komen geen cruiseschepen voorbij.
Ja maar hier in Drenthe niet en in Twente ook niet of in Brabant of in Limburg of in Utrecht etc.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in Groningen langs de Eems komen dus serieus wel veel cruise schepen langs.
En in Zeeland ook trouwens.
riviercruisesquote:Op zondag 27 februari 2022 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar hier in Drenthe niet en in Twente ook niet of in Brabant of in Limburg of in Utrecht etc.
Ja nou dat is het allemaal weer net niet hè.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
riviercruises
voor die bejaarden
klapperende eierstokken krijgen van cruiseschepen ook nietquote:Op zondag 27 februari 2022 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou dat is het allemaal weer net niet hè.
Klopt maar ja dat denk ik over iedere voertuig, iedereen zijn ding.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klapperende eierstokken krijgen van cruiseschepen ook niet
Gaat dit over ballie?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klapperende eierstokken krijgen van cruiseschepen ook niet
Geen idee, ik heb nog geen kennis gemaakt met haar eierstokkenquote:
Ohquote:Op zondag 27 februari 2022 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog geen kennis gemaakt met haar eierstokken
Tofquote:Op zondag 27 februari 2022 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was leuk in Utreg. Nu in de trein naar 🏠
Die van 40+? Binnenkort mag ik ook mee.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was leuk in Utreg. Nu in de trein naar 🏠
je kan et toch gewoon uit hangen?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow ik ga slapen denk ik. Had beter niet meer die tweede machine was aan kunnen zetten want die is pas om half tien klaar. En dan moet ie nog in de droger.
Heb je nou al Chinees gehaald?quote:
volgens mij discrimineren ze niet tegen mensen die nog niet helemaal 40 zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van 40+? Binnenkort mag ik ook mee.
Nee je mag ook als je al twee kids en een labradoodle hebtquote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij discrimineren ze niet tegen mensen die nog niet helemaal 40 zijn
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Je had vandaag best mee gekund, was je niet eens de jongste geweestquote:Op zondag 27 februari 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |