Je verwacht het niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tot de laatste 5 meter, dan komt Klep uit het wiel.
Lampie en Asgreen waren in Algarve ook niet echt op de afspraak. Jammer dat ze hier winnen, echte crisis bij Quickstep was wel leuk geweest.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overall vind ik voorjaarskern van Deceuninck niet echt op afspraak. Ze ogen niet heel fit, al moet piek straks natuurlijk komen.
Jij had liever Klep gehad?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:54 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Lampie en Asgreen waren in Algarve ook niet echt op de afspraak. Jammer dat ze hier winnen, echte crisis bij Quickstep was wel leuk geweest.
Als Laporte het had gehaald was het pas crisis bij Belgische ploegenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:55 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Nee, dat al helemaal niet. Een van de vluchters was leuker geweest, maar ja.
Hier moet ik het wel mee eens zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:55 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Nee, dat al helemaal niet. Een van de vluchters was leuker geweest, maar ja.
Alles voor de puntjes!quote:Op zondag 27 februari 2022 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arkea met 3 man in de top 8 ofzo (lol)
Taco deed alles goed, maar ernstig de indruk dat Laporte veel eerder had moeten gaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:53 schreef Mykonos het volgende:
Taco sprintte ook nog aardig met Laporte mee. Op z'n dag is die man niet dood te krijgen
Ik wist niet dat Taco een YouTube-kanaal heeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:58 schreef Mansjester het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)youtube-ster-de-show
Verloren van Jacobsenquote:
Snelheidsverschil was wel groot, denk niet dat er nog heel veel in zatquote:Op zondag 27 februari 2022 16:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Taco deed alles goed, maar ernstig de indruk dat Laporte veel eerder had moeten gaan.
We wachten op Eli Iserbyt.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na Wout denkt ook Fabio aan Oekraïne.
Lijkt me de genadeklap voor Poetin.
Zal eerder iedereen tegen Wout zijn ze.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat in San Remo iederen tegen Ewan rijdt.
Ik hoop dat Benoot hem gaat trollen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Dat lijkt me pijnlijk voor Ewan.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Mooi toch van Bas Tietema? Hoeveelste is hij nu gefinished?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:58 schreef Mansjester het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)youtube-ster-de-show
Ik denk niet dat ie gefinisht isquote:Op zondag 27 februari 2022 17:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi toch van Bas Tietema? Hoeveelste is hij nu gefinished?
DNF.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi toch van Bas Tietema? Hoeveelste is hij nu gefinished?
Wat is het verschil met Jakobsen, of nagenoeg welke sprinter dan ook, precies?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Ja ik heb de hele wedstrijd geprofiteerd van mijn concurrenten en hoopte er de laatste 5 meter over te springen.
Elk interview met Ewan.
Af gestapt?quote:
We moeten toch iemand als pispaaltje hebben?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Jakobsen, of nagenoeg welke sprinter dan ook, precies?
Jakobsen ging de sprint aan. Ewan zat in zijn wiel geplakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jullie gezeik is minstens zo vermoeiend als alles rondom Bas Tietema.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
We moeten toch iemand als pispaaltje hebben?
Weet je wie ook bijna de genadeklap kreegquote:Op zondag 27 februari 2022 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na Wout denkt ook Fabio aan Oekraïne.
Lijkt me de genadeklap voor Poetin.
Op de oude voet verder.quote:
Je kan ook op Wielerflits gaan chatten tijdens de koers heh als wij niet goed genoeg voor je zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jullie gezeik is minstens zo vermoeiend als alles rondom Bas Tietema.
Ja, stel je voor dat er users zijn die sympathie hebben voor iemand anders dan die Evenepoel.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een paar wielenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zit er een diepere reden achter deze post?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bauhaus 13
Fijn dat colbrelli daarvoor op kop heeft gesleurd!
Aldus de persoonlijke laaf van Remco lmao.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als dit echt het beste is dat je bedenken kon is het tijd om mij officieel zorgen om je te maken.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aldus de persoonlijke laaf van Remco lmao.
Ik wist niet dat het een wedstrijd was? Maar je hypocrisie in dezen is zo stuitend dat het benoemd diende te worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als dit echt het beste is dat je bedenken kon is het tijd om mij officieel zorgen om je te maken.
Geen pooltje ofzo neequote:Op zondag 27 februari 2022 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit er een diepere reden achter deze post?
Elk mens ter wereld is hypocriet. Daar is Ewan toevallig een schitterend voorbeeld van. Als het godbetert een Ghanees of Zimbabwaan was geweest zouden we hier hele novellen hebben over hoe geweldig fantastisch hij is.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een wedstrijd was? Maar je hypocrisie in dezen is zo stuitend dat het benoemd diende te worden.
Ik niet, ik heb een hekel aan Afrikanen.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Elk mens ter wereld is hypocriet. Daar is Ewan toevallig een schitterend voorbeeld van. Als het godbetert een Ghanees of Zimbabwaan was geweest zouden we hier hele novellen hebben over hoe geweldig fantastisch hij is.
Als Remco een Nederlander was zouden we jou ook niet gehoord hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Elk mens ter wereld is hypocriet. Daar is Ewan toevallig een schitterend voorbeeld van. Als het godbetert een Ghanees of Zimbabwaan was geweest zouden we hier hele novellen hebben over hoe geweldig fantastisch hij is.
Heb je Elden Ring nou al gekocht?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb een hekel aan Afrikanen.
Nooit.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je Elden Ring nou al gekocht?
Waar lees je dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sagan ook gewoon weer op 10 minutenKunnen we die afschrijven?
Ze hadden zelfs Senechal geofferd in de achtervolging, dus zo raar is dat dan niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:45 schreef Chiappucci het volgende:
De 2e van Quick Step 74e op 52 seconden.
Maakt de overwinning van Fabio des te knapper.
Ja klopt, dat heeft er zeker veel mee te maken. Ze hadden echt iedereen nodig.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hadden zelfs Senechal geofferd in de achtervolging, dus zo raar is dat dan niet.
Mijn voorspelling van een duosprint was wel erg naïefquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |