Nee, voor eenieder die weet wat voor implicaties dat heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:27 schreef Grems het volgende:
[..]
Voor geharde Branch Covidian zendelingen wellicht wel ja.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dan moeten we smsjes naar Wantie sturen om voor ons berichten hier te plaatsen.
Nu het tot orthodoxie verheven is zal het inderdaad een stuk eenvoudiger zijn voor NOS zendmasten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, voor eenieder die weet wat voor implicaties dat heeft.
QR is een stuk eenvoudiger.
Corona?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
weinig knoppen om aan te draaien
van alle kanten moet alles kapot![]()
![]()
tuurlijk wat dacht je nou ?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:15 schreef oppiedoppie het volgende:
Toch ben ik bang dat onder het mom van het bestrijden van fakenews er in de toekomst bepaalde censuur toegepast gaat worden.
Jij zal wel weer heel verbaasd zijn straks als alles weer strak gaat staan en ze vaccinatieplicht etc door gaan drukken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie zullen wel teleurgesteld zijn, nu alle coronabeperkingen zijn geschrapt.
Enge tijden. En een hoop komt vanuit de EU / globalistische organisaties want zonder indoctrinatie kunnen ze hun propaganda niet overtuigend brengen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
tuurlijk wat dacht je nou ?
Het volk roept er zelf al om ... alweerzo makkelijk toch
![]()
welkom The Ministry of Truth
https://www.government.nl(...)proof-of-vaccinationquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie zullen wel teleurgesteld zijn, nu alle coronabeperkingen zijn geschrapt.
Ga jij je vooral lopen druk lopen maken over iets wat heel misschien zou kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij zal wel weer heel verbaasd zijn straks als alles weer strak gaat staan en ze vaccinatieplicht etc door gaan drukken.
Onee dat ga je in de toekomst dan zelfs promoten.![]()
Ik vind jouw type mens maar zwak. De staat moet jou beschermen en iedereen moet mee in het narratief als jij bang bent gemaakt en jou vertelt is dat het werkt door een autoriteit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga jij je vooral lopen druk lopen maken over iets wat heel misschien zou kunnen gebeuren.
Dan ga ik weer gezellig naar de kroeg en op wintersport.
Jij mag van alles van mij vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind jouw type mens maar zwak. De staat moet jou beschermen en iedereen moet mee in het narratief als jij bang bent gemaakt en jou vertelt is dat het werkt door een autoriteit.
Het is een symptoom van hele zwakke mensen, die individuele vrijheden uitholt.
Ik vind dat gevaarlijk ja. Naar mijn gevoel staat de rechtsstaat op verrote fundering.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag van alles van mij vinden.
Ik vind het dan weer lachwekkend dat figuren zoals jij twee jaar lang waarschuwden dat de coronaregels nooit meer zouden verdwijnen. En zie hier.
Wapperts wisten zeker dat de coronaregels nooit zouden verdwijnen (dat begon al met de avondklok, die zou ook niet meer worden teruggedraaid).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar heb je het over![]()
Die hele wetgeving wordt nog verankerd, hij verdwijnt niet.
Dat hij even niet actief is zal allemaal wel, volgend griepseizoen is problematischer voor de zorg dan in 2020 vanwege uitstroom in de zorg.
Ik vind het maar raar dat je denkt dat we hier klaar mee zijn.
Ja omicron is een grote grap geworden maar een beetje griep is ook voldoende. Je hebt geen gigantisch erg virus nodig om de zorg te overspoelen.
En Koos zag dat het goed was.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Dat de beperkingen ooit terug kunnen keren wanneer corona of een ander virus de kop opsteekt, is natuurlijk een weinig schokkende constatering. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
Nogmaals, je zult wel héél verbaasd zijn ieder griepseizoen met maatregelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Jij klampt je echter vast aan het idee dat de coronaregels binnenkort een comeback maken. Op die manier hoef je immers niet toe te geven dat jij en je paniekerige vrienden onzin liepen te verkopen over maatregelen die nooit meer zouden verdwijnen.
you will own nothing.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
weinig knoppen om aan te draaien
van alle kanten moet alles kapot![]()
![]()
Wat als de maatregelen niet terugkeren?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nogmaals, je zult wel héél verbaasd zijn ieder griepseizoen met maatregelen.
Als het niet meer terug komt dan kap je alle nieuwe wetgeving omtrent af.
Het moet en zal verankerd worden in de wet.
Als de lading nou was: "die maatregelen waren gigantisch duur, nooit meer! Alsjeblieft!" dan had ik wel wat meer vertrouwen in het bestuur, maar dat is niet de realiteit.
en wat als de digitale pas 1 july wordt ingevoerdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat als de maatregelen niet terugkeren?
Geef je dan toe dat je onzin liep te verkopen?
Jullie hebben sowieso geen gelijk, want ik las hier maandenlang dat de coronaregels nooit zouden verdwijnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat als de digitale pas 1 july wordt ingevoerd
geef he dan eindelijk eens toe dat we wel gelijk hebben
of draai je dan weer een andere kant op
dus wat heeft een discussie met jou dan voor een zin?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie hebben sowieso geen gelijk, want ik las hier maandenlang dat de coronaregels nooit zouden verdwijnen.
Dat zit je enorm hoog he?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie hebben sowieso geen gelijk, want ik las hier maandenlang dat de coronaregels nooit zouden verdwijnen.
ja leuke discussiequote:
Gelukkig gaan ze daar in Rusland iets tegen doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
Ze willen allemaal zo graag politiek correct zijn dat ze de stomste dingen uitkermen..
maar nee onze media is correct hoor![]()
https://www.geenstijl.nl/(...)-op-npo-bij-bnnvara/
Waarom is een gegronde angst onzin verkopen? Raar gedachtegoed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat als de maatregelen niet terugkeren?
Geef je dan toe dat je onzin liep te verkopen?
Er is nog steeds een 1G regelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom is een gegronde angst onzin verkopen? Raar gedachtegoed.
Zijn ze al weg dan!? Jezusmina.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat roept bnw al 2 jaar over covid.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom is een gegronde angst onzin verkopen? .
En dan straks al het weer even geactiveerd wordt "want het ziet er slecht uit" dan denkt die totaal niet na over die weerstand die hij hier levert "vanwege onze waanideeën dat de maatregelen niet weg zouden gaan." lol.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
Ach lekker schuiven met die doelpalen
uiterst effectief
lekker volgzaam achter de overheid aanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
En dan straks al het weer even geactiveerd wordt "want het ziet er slecht uit" dan denkt die totaal niet na over die weerstand die hij hier levert "vanwege onze waanideeën dat de maatregelen niet weg zouden gaan." lol.
Het wordt met de dag allemaal erger.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker volgzaam achter de overheid aan
Wat een geweldige sfeer, hier op BNW.. En allemaal door niet anti vaxxers, die zijn hier het grote kwaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zijn ze al weg dan!? Jezusmina.
Ik kan de VS niet in zonder 2 spuitjes die nauwelijks baten hebben voor mijn gezondheid, maar in extreme gevallen helaas wel erge bijwerkingen geeft.
Ja het virus ook, maar daar kies ik niet voor. Dat overkomt me. En dat risico is laag genoeg om niet moeilijk om te doen.
Maar ik word gedwongen wat in me te laten spuiten, gekkenwerk.
In België gaat straks zorgpersoneel ontslagen worden omwille van vaccinatiestatus en jij komt hier met droge ogen beweren dat het allemaal weg is. Lapzwans.
Weer mensen die OVER anderen praten in plaats van met...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker volgzaam achter de overheid aan
Tis weleens stuitend, "boter voor je kop" is de passende uitdrukking.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:31 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Wat een geweldige sfeer, hier op BNW.. En allemaal door niet anti vaxxers, die zijn hier het grote kwaad.
Zucht... in een politiestaat zouden die maatregelen altijd gelden. In NL gebeurt het pas als de situatie erom vraagt. Dat is politiek namelijk, reageren op de dingen die gebeuren..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij zal wel weer heel verbaasd zijn straks als alles weer strak gaat staan en ze vaccinatieplicht etc door gaan drukken.
Onee dat ga je in de toekomst dan zelfs promoten.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Zucht... in een politiestaat zouden die maatregelen altijd gelden. In NL gebeurt het pas als de situatie erom vraagt. Dat is politiek namelijk, reageren op de dingen die gebeuren..
Ga anders maar even naar China, daar heb je alles wat je Europa en Nederland verwijdt. Dan kom je op hangende pootjes weer terug naar Nederland, genietend van de vrijheden die je hebt.
Ik was sarcastisch...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis weleens stuitend, "boter voor je kop" is de passende uitdrukking.
Het is nog niet weg nee, hoe naief kan je zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is het nu opeens niet weg!? Okayyyy......................
Ja China is nog kutter, dat is nog geen excuus om hier ook mensenrechten te schenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |