abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203935323
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie hebben sowieso geen gelijk
ja leuke discussie :Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203935516
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
Ze willen allemaal zo graag politiek correct zijn dat ze de stomste dingen uitkermen..
maar nee onze media is correct hoor :r :r

https://www.geenstijl.nl/(...)-op-npo-bij-bnnvara/
Gelukkig gaan ze daar in Rusland iets tegen doen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203935946
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 11:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat als de maatregelen niet terugkeren?

Geef je dan toe dat je onzin liep te verkopen?
Waarom is een gegronde angst onzin verkopen? Raar gedachtegoed.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 4 maart 2022 @ 12:37:53 #279
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203935960
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 12:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom is een gegronde angst onzin verkopen? Raar gedachtegoed.
Er is nog steeds een 1G regel
mondkapjes in ziekenhuizen en OV
alle regels zijn nog niet verdwenen
plus de 1 juli dreiging
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_203935965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jullie hebben sowieso geen gelijk, want ik las hier maandenlang dat de coronaregels nooit zouden verdwijnen.
Zijn ze al weg dan!? Jezusmina.

Ik kan de VS niet in zonder 2 spuitjes die nauwelijks baten hebben voor mijn gezondheid, maar in extreme gevallen helaas wel erge bijwerkingen geeft.

Ja het virus ook, maar daar kies ik niet voor. Dat overkomt me. En dat risico is laag genoeg om niet moeilijk om te doen.

Maar ik word gedwongen wat in me te laten spuiten, gekkenwerk.

In België gaat straks zorgpersoneel ontslagen worden omwille van vaccinatiestatus en jij komt hier met droge ogen beweren dat het allemaal weg is. Lapzwans.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203935975
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 12:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom is een gegronde angst onzin verkopen? .
Dat roept bnw al 2 jaar over covid.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203935978
Trudeau met zijn noodtoestand _O-
Covid kampen her en der.

Italiaanse volksvertegenwoordigers die buiten worden gehouden.
Het gegeil van je minister van gezondheid op meer restrictie en 2G beleid / segregatie.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 12:40:07 #283
421867 greysbones
pi_203935986
Ach lekker schuiven met die doelpalen
uiterst effectief
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203936000
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
Ach lekker schuiven met die doelpalen
uiterst effectief
En dan straks al het weer even geactiveerd wordt "want het ziet er slecht uit" dan denkt die totaal niet na over die weerstand die hij hier levert "vanwege onze waanideeën dat de maatregelen niet weg zouden gaan." lol.

Het wordt met de dag allemaal erger.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 12:42:19 #285
421867 greysbones
pi_203936021
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 12:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
En dan straks al het weer even geactiveerd wordt "want het ziet er slecht uit" dan denkt die totaal niet na over die weerstand die hij hier levert "vanwege onze waanideeën dat de maatregelen niet weg zouden gaan." lol.

Het wordt met de dag allemaal erger.
lekker volgzaam achter de overheid aan
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 12:49:49 #286
421867 greysbones
pi_203936116
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:34:54 #287
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203938185
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:58:18 #288
421867 greysbones
pi_203938466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:28:34 #289
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203938831
Gut, het is toch wel heel opmerkelijk hoe de zelfverklaard vrijheidsstrijders reageren op de gebeurtenissen in Oekraïne. Je weet wel, daar waar de vrijheid van mensen echt in het geding is.
Huilen dan.
pi_203939761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 12:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zijn ze al weg dan!? Jezusmina.

Ik kan de VS niet in zonder 2 spuitjes die nauwelijks baten hebben voor mijn gezondheid, maar in extreme gevallen helaas wel erge bijwerkingen geeft.

Ja het virus ook, maar daar kies ik niet voor. Dat overkomt me. En dat risico is laag genoeg om niet moeilijk om te doen.

Maar ik word gedwongen wat in me te laten spuiten, gekkenwerk.

In België gaat straks zorgpersoneel ontslagen worden omwille van vaccinatiestatus en jij komt hier met droge ogen beweren dat het allemaal weg is. Lapzwans.
Wat een geweldige sfeer, hier op BNW.. En allemaal door niet anti vaxxers, die zijn hier het grote kwaad.
pi_203939777
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Weer mensen die OVER anderen praten in plaats van met...

Maar de sfeerverziekers zijn de niet anti vaxxers. Dat dat even duidelijk is
pi_203939820
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:31 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Wat een geweldige sfeer, hier op BNW.. En allemaal door niet anti vaxxers, die zijn hier het grote kwaad.
Tis weleens stuitend, "boter voor je kop" is de passende uitdrukking.
pi_203939826
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij zal wel weer heel verbaasd zijn straks als alles weer strak gaat staan en ze vaccinatieplicht etc door gaan drukken.

Onee dat ga je in de toekomst dan zelfs promoten. :+
Zucht... in een politiestaat zouden die maatregelen altijd gelden. In NL gebeurt het pas als de situatie erom vraagt. Dat is politiek namelijk, reageren op de dingen die gebeuren..

Ga anders maar even naar China, daar heb je alles wat je Europa en Nederland verwijdt. Dan kom je op hangende pootjes weer terug naar Nederland, genietend van de vrijheden die je hebt.
pi_203939833
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Zucht... in een politiestaat zouden die maatregelen altijd gelden. In NL gebeurt het pas als de situatie erom vraagt. Dat is politiek namelijk, reageren op de dingen die gebeuren..

Ga anders maar even naar China, daar heb je alles wat je Europa en Nederland verwijdt. Dan kom je op hangende pootjes weer terug naar Nederland, genietend van de vrijheden die je hebt.
o|O

Is het nu opeens niet weg!? Okayyyy......................

Ja China is nog kutter, dat is nog geen excuus om hier ook mensenrechten te schenden.
pi_203939882
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis weleens stuitend, "boter voor je kop" is de passende uitdrukking.
Ik was sarcastisch...
Jij en andere anti vaxxer verzieken de sfeer met negatieve bijdragen..

Dit doet mij behoorlijk denken aan een site "xandernieuws" genaamd. Een extreem rechtse, christelijke site. Die hebben in 20 jaar nog geen positief artikel geplaatst. Alleen maar negatief..
Hier lijkt het precies eender, bij de mensen die BNW zijn (in hoeverre je een forumgedeelte kan zijn). Alleen maar negativiteit..
Eerst was het corona dat niet deugde, nu weer de strijd in Oekraine. Als dat afgelopen is heb je weer iets anders om je boos over te maken. Allemaal omdat het 1 groot complot is van de overheid/overheden...

Ga dan zelf de politiek in, als je denkt dat het zo makkelijk is.
pi_203940006
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
o|O

Is het nu opeens niet weg!? Okayyyy......................

Ja China is nog kutter, dat is nog geen excuus om hier ook mensenrechten te schenden.
Het is nog niet weg nee, hoe naief kan je zijn?
Na carnaval zijn er weer recordhoogtes aan positieve tests gemeld.

In andere delen van de wereld is het virus er ook nog steeds en daar kan weleens een variant van komen. Dan moet je als NL maatregelen treffen. Lijkt me logisch. Jij doet alsof de maatregelen er ook zijn als er niks aan de hand is. En dat is een klinkklare leugen.
pi_203940036
1
pi_203940039
2
pi_203940044
3
pi_203940046
4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')