Oh, ik jank niet over de scheids. Ik geef enkel aan dat de 2e heel makkelijk gegeven is. That's it.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee en aan nog een andere kant is AZ slimmer en bewuster op de manier van fluiten in aan het spelen dan wij.
Voetballend zijn we beter en dus wordt er niet gevoetbald. Dan kun je gaan janken dat de scheids doet wat ie altijd doet maar wij wisten net zo goed als zij dat hij zou fluiten.
Ben benieuwd hoeveel daarvan Feyenoord spelers zullen zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 12:55 schreef Qarrad het volgende:
Deze wedstrijd gaat met 20 man eindigen.
9quote:Op zondag 27 februari 2022 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel daarvan Feyenoord spelers zullen zijn
Hoe zien jullie dat zo snel? Ze hebben 1 herhaling afgespeeld.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Higler is een totaaldebiel, maar dit zijn gewoon 2 terechte penalty's joh.
Ben er ook bang voor, zoals ze reageren op hoe de AZ spelers (slim) lopen te zuigen.quote:
Terugspoelen. Nog andere vragen?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoe zien jullie dat zo snel? Ze hebben 1 herhaling afgespeeld.
Zo frustrerend iddquote:Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er wordt door Feyenoord ook wel vreselijk slecht gespeeld. Tering.
Je telt Hendrix nog mee?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:00 schreef bbuddybb het volgende:
We spelen door Linssen en Toornstra met negen man.
Met haar op zijn hoofd zie ik hem als volwaardig mens.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je telt Hendrix nog mee?
1,5 xg is van de penalty's hè.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG eerste helft 2,19 versus 0,13. En dan telt die kopbal op de paal nog niet eens mee voor de xG. (Afgekeurde goal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |