Weet niet of het met alleen water echt schoner gaat worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als 't goeie spuiters zijn nemen ze de ramen ook mee +
Daarom kreeg ik ook een briefje in de brievenbus.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
Zorg wel dat je ventilatieroosters enzo dicht zitten
Maar ik heb al gordijnenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef je in ieder geval geen gordijnen meer uit te gaan zoeken
zit wss een additief inquote:Op zondag 27 februari 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of het met alleen water echt schoner gaat worden.
Ja nou ja één van mijn ramen gaat toch vervangen worden van de week.quote:
bizar goed weer hequote:Op zondag 27 februari 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit inmiddels lekker speciaalbieren te hachelen op mijn balkonnetje inde zon
Ik had gisteren 20.151 stappenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
Jammer dat het zulk zonnig weer is, ik wil de playstation aangooien
preciesquote:Op zondag 27 februari 2022 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ik straks zelf de keuken in moet om wat lekkers te maken?
Oh lekker hoor. 👌🏻quote:Op zondag 27 februari 2022 17:38 schreef Karzai het volgende:
maar ik mag niet klagen met mijn 3 dagen
Good busy, 20k masterquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:39 schreef Ama het volgende:
Altijd op vrijdag vrij lijkt mij ook wel lekker of de maandag vrij.
Koen en ik moeten nog bestellenquote:Op zondag 27 februari 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
oooh dames en heren, ik kan de shoarma al ruiken.
Dat wordt G E N O T zo
Dat festival is toch altijd in de zomer pas ?quote:
Ik merk het vanzelf wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:02 schreef Karzai het volgende:
ik hoop niet dat dit op een wereldoorlog uit gaat draaien, maar putin is momenteel tot alles in staat
Als het uitdraait op MAD dan merken we er allemaal niet zoveel meer vanquote:
Ik niet als het gaat gebeuren kan ik er toch niks aan doen en onnodig in paniek raken heeft ook geen nut.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg er weer helemaal de zenuwen van.
Dan liever dit hoorquote:
Ditquote:Op zondag 27 februari 2022 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik niet als het gaat gebeuren kan ik er toch niks aan doen en onnodig in paniek raken heeft ook geen nut.
Ja ik ben daar vrij nuchter in. Merk het wel als hier ineens Russen voor de deur staan haha.quote:
Ik weet over wie het gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef Modus het volgende:
Als man Fok volspammen met foto's van je kutkind. Dan snap je een paar dingen echt helemaal niet.
Mag ik er ook een paar aanwijzen?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef Modus het volgende:
Als man Fok volspammen met foto's van je kutkind. Dan snap je een paar dingen echt helemaal niet.
Inb4 "Modus".quote:Op zondag 27 februari 2022 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mag ik er ook een paar aanwijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |