Ik vertrek rond 11.00 uur hier dan ben ik ruim op tijd in Utrecht. Ik moet ook nog even zoeken naar het verzamelpuntquote:Op zondag 27 februari 2022 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik stap 12:00 in de auto, 12:35 transferium Westraven en de tram naar Utrecht Centraal
Verzamelpunt kan niet missen. Ik ga ook rond 11 uur. En dan eventueel nog even wat winkeltjes in voordat het 1 uur is.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vertrek rond 11.00 uur hier dan ben ik ruim op tijd in Utrecht. Ik moet ook nog even zoeken naar het verzamelpunt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga niet naar Utrecht vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
In de stationshal richting spoor 1 lopen. Door de poortjes, en dan zie je het al.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vertrek rond 11.00 uur hier dan ben ik ruim op tijd in Utrecht. Ik moet ook nog even zoeken naar het verzamelpunt![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga niet naar Utrecht vandaag
Ik wist wat er in de spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hey Bos lang niet gezien. Alles goed?quote:
Bossie komt hier toch wel vaker? Of kom ik hem voornamelijk in KSC tegen 🤔quote:Op zondag 27 februari 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bos lang niet gezien. Alles goed?
Bos klomt hier idd al jaren af en toe buurtenquote:Op zondag 27 februari 2022 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bossie komt hier toch wel vaker? Of kom ik hem voornamelijk in KSC tegen 🤔
Ja hoor en daar?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bos lang niet gezien. Alles goed?
Tot straks Bossiequote:Op zondag 27 februari 2022 10:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hoor en daar?
Ik ga nu wel richting CS voor de 40+ meet
Ja hij komt wel eens hier, maar dan mis ik hem netquote:Op zondag 27 februari 2022 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bossie komt hier toch wel vaker? Of kom ik hem voornamelijk in KSC tegen 🤔
Alles goed hierquote:Op zondag 27 februari 2022 10:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hoor en daar?
Ik ga nu wel richting CS voor de 40+ meet
quote:
onze? wie bedoel je?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en de Prishka op 1, niet de onze ..
Heb gewoon 9 rechtersokken zonder linkersokquote:
Zit achter een betaalmuur, stukje te lezen,quote:Op zondag 27 februari 2022 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Wijf met ballen. Wauw!
[ afbeelding ]
https://zambianobserver.c(...)-defend-her-country/
Het is gezellig, we zitten nu in de kroegquote:Op zondag 27 februari 2022 15:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik hoop dat de meeting in Utrecht leuk is. Het weer is schitterend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:31 schreef chufi het volgende:
Ik had nog wat vulling over
LekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Saar.. Er is hier geen onderwerp.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kan mario zich aub aan het onderwerp houden ipv te lullen over andere dingen?
Mijn brein is stuk.
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit nog de 2-0 ook nog nu net voor rust ...Ja juich maar Bos
van Benfica graagquote:Op zondag 27 februari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende keer wint Ajax wel weer denk ik
Eb wat zegt ze ?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:55 schreef mario390 het volgende:
interview marita in studio
sport am zondag
Zo kan het gaan...quote:Op zondag 27 februari 2022 18:56 schreef mario390 het volgende:
drama in bb huis brasil, vor 15 min is
en man vrijwillig weggegangen, bevor vannacht
nominatie
zonder wat
te zeggen,en nu huilen somige
dat zij de ned. loper geen tijd haddequote:
Haar 2e sprong was weer goed .. En wat zegt ze over de Russische meisjes?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zij de ned. loper geen tijd hadde
te kijken, en hoe mooi is weer met de
meisjes te springen, en of russische
springerinnen uitgesloten werden zollen
Ja dat is met de meeste russen zo dat ze er niets aan kunnen doen wat die gek allemaal uitspooktquote:
Nee en het boeit me ook niet ... Maar het verbaast me niets met dat eentonige voedsel dat ze van de FEBO krijgenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:03 schreef mario390 het volgende:
heb je in ned bb huis metgekregen dat
somige buikziek zijn?
Ik hoef de details niet te weten Mario.. En Pinnemutske wordt zo boos op jouquote:Op zondag 27 februari 2022 19:13 schreef mario390 het volgende:
ja ochtend heeft zich nouch
overeten,en bij het poepen moest
zij selfde moment kotsen
dat is niet normal
halfe ur erder is hj nog bijquote:
hoezo heeft fruit 7 dag vakantie?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoef de details niet te weten Mario.. En Pinnemutske wordt zo boos op jou
Oh dat wist ik niet .. geen idee marioquote:Op zondag 27 februari 2022 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heeft fruit 7 dag vakantie?
dat is zijn erste dit jaar
Ja dat mag weer in Nederland ..quote:Op zondag 27 februari 2022 19:26 schreef mario390 het volgende:
laatste nacht heeft naomi wel
heeftig carneval gevierd
Laten we daar niet aan denken Mario ..quote:Op zondag 27 februari 2022 19:34 schreef mario390 het volgende:
wat heeft putin de swijn vor?
wat will hij met atomwaffen doen?
Maar hij zal geen nucleaire middelen gebruiken want dat is gewoon dan op "voor hem eigen grondgebied" en dan zit je jaren met de straling daar .. dat wil je nietquote:
Misschien is ie ongeneselijk ziek en gaat ie binnenkort dood ... maar wil ie groots sterven als de man die de werled naar de kloten hielpquote:
Hopelijk een kogel op heel korte termijn.quote:
Ja dat is waarschijnlijk de beste oplossingquote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk een kogel op heel korte termijn.
Ik denk echt dat het de enige oplossing is.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is waarschijnlijk de beste oplossing
Denk het ook .. Maar durfde het nog niet uit te spreken... Maar "he seriously lost his mind in a way of no return"quote:Op zondag 27 februari 2022 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het de enige oplossing is.
Daarom. Ik zie hem niet meer draaien, hij zal dus door moeten zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het ook .. Maar durfde het nog niet uit te spreken... Maar "he seriously lost his mind in a way of no return"
Lees er net iets van.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die pingelserie Chelsea Liverpool was wel grappig
Ja dat dus.. voor het te laat is ...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom. Ik zie hem niet meer draaien, hij zal dus door moeten zijn.
Aftreden is geen optie.
Dus hij moet dood om verder te kunnen. Hoop alleen dat de Russen als volk dat ook gaan snappen.
Mwah, er zijn er genoeg in rusland die weten waar hij zit.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:41 schreef mario390 het volgende:
de erwischen hem niet, dat is en ding
dat ze hem niet vinden
Ja dat is het lastige ...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus.. voor het te laat is ...
laten we het hopen ... Gewoon een prijs op zn hoofd zettenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, er zijn er genoeg in rusland die weten waar hij zit.
Zo'n kogel kan ook van het leger komen he.
Waarom knallen ze?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
Vanaf vandaag weer een aantal weken dagelijks knallen om 14:00 in Valencia
Maar waarom, wat zit er achter? Wegjagen van de wintergeesten ofzo?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaarlijks feestritueel.. dat al 2 jaar niet doorging
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fallas_(feest)quote:Op zondag 27 februari 2022 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom, wat zit er achter? Wegjagen van de wintergeesten ofzo?
Heel groot feest daar dus.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fallas_(feest)
Ik ben wel een paar keer geweest tijdens de begin weken .. de slotdagen heb ik nooit meegemaakt .. Maar in het begin merk je er weinig van op de dagelijkse vuurwerk knalshow na danquote:Op zondag 27 februari 2022 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel groot feest daar dus.
Geen zin om mee te gaan doen?
Geen zin om een keer naar de slotdagen te gaan?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben wel een paar keer geweest tijdens de begin weken .. de slotdagen heb ik nooit meegemaakt .. Maar in het begin merk je er weinig van op de dagelijkse vuurwerk knalshow na dan
Misschien ... Maar vroeger woonde mn dochter er dus dan was het makkelijkerquote:Op zondag 27 februari 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen zin om een keer naar de slotdagen te gaan?
Hoop vuurwerk jaquote:
Ah ja, maakt het sneller te gaan natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ... Maar vroeger woonde mn dochter er dus dan was het makkelijker
Welke boer? Er zijn er meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:57 schreef chufi het volgende:
Ik kan die "de Boer" nooit serieus nemen als voetbalanalist ... Ligt dat aan mij of hebben meer mensen daar last van ?
Ronald dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nooit welke wie is van de 2 ... de niet coach volgens mij
ESPN kijk ik bijna nooit die praatprogrammasquote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ronald dan.
Maar nee, daar heb ik niet echt last van. Zijn andere waar ik dat wel bij heb.
Kraaij en Perez bv.
Ik ook niet, die paar keer dat ik het gezien hebt was bijna zwakzinnig gelul.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ESPN kijk ik bijna nooit die praatprogrammas
Ik zit ook te overwegen om alles radicaal anders te gaan doen qua tv en pakketten en zoquote:Op zondag 27 februari 2022 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet, die paar keer dat ik het gezien hebt was bijna zwakzinnig gelul.
Denk dat ESPN er hier ook weer uitgaat.
Hoe radicaal denk je al? Alles eruit?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit ook te overwegen om alles radicaal anders te gaan doen qua tv en pakketten en zo
Bijvoorbeeld internet only jaquote:Op zondag 27 februari 2022 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe radicaal denk je al? Alles eruit?
Ik lig in mijn bedje en ga zo slapenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hola Jobi .. weer een beetje opgeknapt?
Ik las het .. Droom lekker weg zoquote:Op zondag 27 februari 2022 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik lig in mijn bedje en ga zo slapenLeuke meet gehad vandaag
Er wordt nu al gepraat over een vervolg.quote:
Zo legendarisch dusquote:Op zondag 27 februari 2022 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er wordt nu al gepraat over een vervolg.
Met de Nijnen?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
Nog even naborrelen in een andere kroeg
Wel met dingen als netflix, disney etc dan toch?quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 27 februari 2022 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
Bv iddquote:Op zondag 27 februari 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel met dingen als netflix, disney etc dan toch?
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ja dat wil ik nu ook.quote:
Ik heb al gegeten en bezorgen doen ze niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat let je om nog wat te bestellen of is het te laat?
Ah ok ... ik kijk voetbal ...quote:Op zondag 27 februari 2022 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten en bezorgen doen ze niet.
Komt meer omdat ik een kookprogramma zit te kijken waar ze nu Thais maken.
Lijkt Xavi het dus toch beter op de rails te krijgen.quote:
Nah denk meer dat het de tijd is ... die koeman niet gegund werdquote:Op zondag 27 februari 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt Xavi het dus toch beter op de rails te krijgen.
En wat spelers.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah denk meer dat het de tijd is ... die koeman niet gegund werd
Veel spelers zijn nu idd beschikbaar ... En Xavi heeft geen zeiken Laporte in zn nek hangenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat spelers.
En toch ook tactiek. Blijf Koeman beperkt vinden als coach.
Oh al even hoor. Om 20.30 was ik al weer hier thuis...quote:
quote:
Dat is lekker.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben morgen toch vrij van het werk. Dus hoef er niet per se in nu
Okquote:Op zondag 27 februari 2022 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh al even hoor. Om 20.30 was ik al weer hier thuis...
Ja hier ook. ADV dagen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben morgen toch vrij van het werk. Dus hoef er niet per se in nu
Okeequote:
Jij gaat morgen gewoon los met carnavalquote:Op zondag 27 februari 2022 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee
In mijn geval is het compensatie voor het werken van gisteren
dat kan ookquote:Op zondag 27 februari 2022 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee
Ook fijnquote:Op zondag 27 februari 2022 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee
Nee, echt nietquote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gaat morgen gewoon los met carnaval
Daar was ik ook liever moe van geweestquote:
trusten koenquote:
Volgende keer dan maar weer.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar was ik ook liever moe van geweest![]()
Kon helaas niet komen
Is er al een datum en locatie?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende keer dan maar weer.
Hebben wij een naamquote:
Geen datum, locaties die genoemd zijn zijn Den Haag en Dordrecht.quote:
Heb zo een ooit in mijn voortuin gehad en weg laten halen, dat zou ik nu nooit meer laten doen en zou de rommel van de bloesem voor lief nemen want het is prachtig en mooie, natuurlijke schaduw tegen de zon.quote:
ojaaa, gister hèquote:Op maandag 28 februari 2022 09:05 schreef engine het volgende:
Weer begonnen![]()
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente
Ja.quote:
pre?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:10 schreef Koen66 het volgende:
zowwww de SC is ook in een pre-meet zwart gat
Wanneer is de meet dan?quote:What does the word pre mean?
a prefix occurring originally in loanwords from Latin, where it meant “before” (preclude; prevent); applied freely as a prefix, with the meanings “prior to,” “in advance of,” “early,” “beforehand,” “before,” “in front of,” and with other figurative meanings (preschool; prewar; prepay; preoral; prefronta
quote:Op maandag 28 februari 2022 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
He, ze hebben die Sywert dinges van die mondkapjes fraude nu ook aangehouden. De FIOD is erop gedoken
Nopequote:Op maandag 28 februari 2022 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Is er een manier om een 'politicus' gedwongen op te laten nemen in een psychiatrische kliniek?
Maar dat kan welquote:Op maandag 28 februari 2022 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
He, ze hebben die Sywert dinges van die mondkapjes fraude nu ook aangehouden. De FIOD is erop gedoken
Weet je het zeker? Zijn er geen omwegen ofzo?quote:
Het zal met enige vorm van geweld wel lukkenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Zijn er geen omwegen ofzo?
Dus putin zijn schandknaapje kan hier gewoon in de 2de kamer zittenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal met enige vorm van geweld wel lukken
Maja.....
Als je daaraan gaat beginnen is die kliniek snel volquote:Op maandag 28 februari 2022 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Is er een manier om een 'politicus' gedwongen op te laten nemen in een psychiatrische kliniek?
Dat was beschamend. Of is nog , ik kijk even nietquote:Op maandag 28 februari 2022 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus putin zijn schandknaapje kan hier gewoon in de 2de kamer zitten
ik besloot gisterenochtend al ff geen nieuws te lezen om zo de meet relaxt en zonder zorgen te belevenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was beschamend. Of is nog , ik kijk even niet
Mjah, dit is wel 1 van de ergste gevallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je daaraan gaat beginnen is die kliniek snel vol
Mooi nummer. Kende ik niet.quote:
Oude filmpje van Murray Headquote:
Ik weet niet hoeveel haar hij nu nog heeftquote:Op maandag 28 februari 2022 16:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi nummer. Kende ik niet.
En die gitaar mag wel eens naar de kapper.
Heb dat nr ook op een vakantie in Spanje gehoord. Wellicht was hij daar extra populairquote:
Mwahquote:Op maandag 28 februari 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Oh jee, Friesland is in gevaar nu door extra 'riet'wolven
Wacht maar tot ze echt honger krijgenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah![]()
Goudjakhalzen eten zelf muizen, ratten en konijnen, maar ook wel bessen en fruit.
Komt goed uit. Van mij mogen ze hier wel een paar jakhalzen uitzettenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah![]()
Goudjakhalzen eten zelf muizen, ratten en konijnen, maar ook wel bessen en fruit.
Denk het welquote:Op maandag 28 februari 2022 16:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Komt goed uit. Van mij mogen ze hier wel een paar jakhalzen uitzetten![]()
Vangen ze ook duiven? Dat zou helemaal mooi zijn.
Of die duif vertelt hem even wat ie kanquote:Op maandag 28 februari 2022 16:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk het welZe zijn wel een beetje schuw zo te lezen maar een duif moeten ze kunnen hebben
Duiven zijn stomquote:Op maandag 28 februari 2022 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of die duif vertelt hem even wat ie kan
Yep, nogal stom zelfs.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Duiven zijn stomEr wierp zich daarnet er weer eentje ondermijn fietsje
Whehe ja die wel stevig hoor. steviger dan die duif. Ik had geen tijd om om te kijken of het beest nog door kon vliegen.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, nogal stom zelfs.
Gaat het wel goed nu nog met je fietsje?
Op zich is dat wel het goede type duifquote:Op maandag 28 februari 2022 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehe ja die wel stevig hoor. steviger dan die duif. Ik had geen tijd om om te kijken of het beest nog door kon vliegen.
Meestal weet ik ze wel te ontwijken maar dit was een soort seppuku duif
Ik moest zoeken naar seppukuquote:Op maandag 28 februari 2022 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehe ja die wel stevig hoor. steviger dan die duif. Ik had geen tijd om om te kijken of het beest nog door kon vliegen.
Meestal weet ik ze wel te ontwijken maar dit was een soort seppuku duif
Net was One night in Bangkok op radio 2 en dacht dus even dat hij was overledenquote:
Verkeerde topicquote:Op maandag 28 februari 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat niet zo snel hier hé met de 40+
Tis maandag.. ff op gang komenquote:Op maandag 28 februari 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Vast en zekerquote:Op maandag 28 februari 2022 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen zal het beter gaan.. nieuwe maand nieuwe kansen
Ik zit nog na te genieten.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is mooi.. Hebben jullie veel door Utrecht gelopen?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit nog na te genieten.
Zo is hetquote:Op maandag 28 februari 2022 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen zal het beter gaan.. nieuwe maand nieuwe kansen
Gewoon een lekker kort tochtje waar wat verteld werd over sommige bezienswaardigheden.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is mooi.. Hebben jullie veel door Utrecht gelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |