Accu van telefoon is vast ook leegquote:Op zondag 27 februari 2022 03:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit werkte in WWII nog wel, maar nu heb je toch gewoon Google Maps of een ander navigatiesysteem om de weg te vinden?
Legers worden niet aangestuurd, zijn niet gemotiveerd. Nog hier en daar wat overenthousiaste legerbazen. Maar nu ook weer wat is het plan? Bombardementen? Nee. Ligt Kyiv plat?quote:Op zondag 27 februari 2022 03:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja. Dat is natuurlijk dubieus. Het kan zijn. ik weet het niet. De huidige cijfers zijn iets van 200 doden voor Oekraïne en 3800 voor Rusland.
Het is natuurlijk wel zo dat Rusland de invallende kracht is en ze tot nu toe alleen maar oude Soviet rommel hebben laten zien tegenover modern wapentuig van de Oekraïners. Dus het zou kunnen...
Als ze al moeite hebben om hun tanks op benzine te laten rijden dan zullen ook wel eens zodner stroom komen te zitten ..quote:Op zondag 27 februari 2022 03:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit werkte in WWII nog wel, maar nu heb je toch gewoon Google Maps of een ander navigatiesysteem om de weg te vinden?
Dat is gewoon hun cultuur. Ook altijd over verbaasd in Turkije. Dat stamt nog uit de Sovjet cultuur.quote:Op zondag 27 februari 2022 03:29 schreef BMW1993 het volgende:
Ik was in 2017 in Egypte (Hurghada)
Ik dacht al die tijd dat het hotel vol zat met Russen, later vertelde de ober dat 9 van de 10 Oekraïners waren.
Helaas was het een all-in hotel, met onbeperkt alcohol van 10 tot 23:00 .. Ook een hoop laveloze Oekraïners zien liggen einde van de avond, en zelfs een die ging vechten met de ober.. Hij was boos omdat hij geen alcohol meer kreeg..
Ik vond ze erg op Russen lijken (vrouwen zijn erg dun) en redelijk 'afstandelijk' in de zin, dat ze geen contact maken met de overige toeristen, iets wat bijvoorbeeld Britten wel doen. (die zijn altijd in voor een praatje)
Ik vond ze niet perse vriendelijk, maar ook niet onaardig. Een beetje afstandelijk zoals Scandinaviërs ook wel zijn.
ja, nu via starlinkquote:Op zondag 27 februari 2022 03:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Ben je dronken?quote:Op zondag 27 februari 2022 04:15 schreef Nielsch het volgende:
Het wordt alweer bijna ligt in Ukraine.
Dan kan je toch juist niet naar bedquote:Op zondag 27 februari 2022 03:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Mijn dochtertje huiltHopelijk komt Oekraïne en Zelensky de nacht door.
Slava Ukraini!
We zitten gewoon midden in het script van de film "The death of Stalin"quote:Op zondag 27 februari 2022 03:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Er is nu gewoon geen Russisch plan, en ik denk serieus dat Poetin buitenspel gezet is. Nu al bijna 35 uur geen woord van de grote leider…
quote:Moscow, 1953. After being in power for nearly thirty years, Soviet dictator Joseph Vissarionovich Stalin takes ill and quickly dies. Now the members of the Council of Ministers scramble for power.
Waarom zou ie overleden zijn?quote:Op zondag 27 februari 2022 04:26 schreef roos94 het volgende:
Zou toch zo graag een pushbericht ontvangen met de mededeling dat Putin is overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |