De kinderen van mijn zusje hebben de goudvissen vermoord, door een heel potje voer in het aquarium te donderen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens wel. Wat huisdieren betreft.
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kinderen van mijn zusje hebben de goudvissen vermoord, door een heel potje voer in het aquarium te donderen.
Tevens is het konijn ineens verdwenen... en dat was natuurlijk niemands schuldGelukkig hebben ze verder geen huisdieren meer gehad.
Ok. Limonade dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wie zegt dat dit account niet door Wattenschijfje wordt beheerd?
Jup. Maar sindsdien is de houding jegens kortlevend spul niet erg enthousiast.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah dat is nog redelijk bejaard!
Dat is zielig en alle ratjes krijgen die tumoren, als ik het goed onthouden heb.
Mja nou.. ik hoop heel hard dat ze geen cavia's nemen.. want ze willen niet eens naar de dierenarts.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben daarom ook van mening dat zulke dieren geen ''leuk iets'' is voor kinderen.
''Want ze moeten toch leren om ergens voor te zorgen?''
''Goed voor de ontwikkeling''...
Oh, dat is wel heftig ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja nou.. ik hoop heel hard dat ze geen cavia's nemen.. want ze willen niet eens naar de dierenarts.
Ja hallo, neem dan geen beesten.
Eigenlijk heeft ze dan toch al huisdieren?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heftig ja.
Dan hoop ik ook dat ze geen dieren krijgen.
Kitten mag van mij ook geen huisdier overigens. We hebben 2 katten, en dat gaat prima. Maar al die kwetsbare kleine beestjes, nee. Ben veel te huiverig dat het mis gaat.
Ik bedoel, die ik dan zou aanschaffen voor haarzelf.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze dan toch al huisdieren?
4E woont op twee minuten kruipafstand dus ik ga daar nu koffie drinkenquote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
@:4EverBlackEyed je moet naast cavia's nu ook het dorpspaard verzorgenEn @:Moeraskat je woont in het moeras met een kattenluikje naar je huis.
[ afbeelding ]
Zullen wel wat mensen verdrietig zijn dat sommige mensen definitief Foqueville verlaten hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
@:4EverBlackEyed je moet naast cavia's nu ook het dorpspaard verzorgenEn @:Moeraskat je woont in het moeras met een kattenluikje naar je huis.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we wat mensen verdrietig zijn dat sommige mensen definitief Foqueville verlaten hebben.
Ja ik twijfel ook maar heerlijk vroeg ochtendje tevens wel, rustige atmosfeer, zonnetje, koffie, smurfbroek, fluitende vogeltjes, beetje lenterig zelfs.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet echt nog een uurtje gaan slapen eigenlijk
quote:Op zondag 27 februari 2022 07:01 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die hysterisch hun bh's naar de Budaboot gooien.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ontvangstcomité aan de Binnendieze
Met kleine baby-Buda’s die voor het eerst hun vader zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die hysterisch hun bh's naar de Budaboot gooien.
Zou van de boot afspringen.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met kleine baby-Buda’s die voor het eerst hun vader zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |