Welk bloedleger?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar als dat bloedleger zich ermee gaat bemoeien dan is Ome Erdogan zojuist boos uit bed gehaald.
Die gaat dat niet pikken.
Als ze betaald worden, gaan ze denk ik gewoon leveren. En lijkt erop dat Duitsland het gas wel gewoon gaat betalen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:38 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ze worden gewoon betaald en de vraag wordt dan eerder of ze van Putin betaald mogen worden.
Kan mij wel voorstellen dat er partijen zullen zijn die dichtzetten van SWIFT speculatief aangrijpen om dan het termijncontract van zeg 2019 op te zeggen.
De gedachte dat je zonder SWIFT geen handel kunt doen is uit de lucht gegrepen. Banken kunnen onderling transfers doen en de vraag wordt dan of die (en welke) bank dat kan, mag (en wil).
quote:
hebben ze dat gezegd of alleen het verschil aangestipt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:23 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Nope, het werd aangestipt als bijna hypocriet zijnde van Polen.
Ik snap dat jij wat wil zien wat er niet isquote:Waar het natuurlijk om gaat is dat wat via Belarus kwam door 10 veilige landen reist met als doel in Duitsland en Nederland te eindigen. Totaal anders dan nu. Wat wil je daar niet aan snappen?
Ze gebruiken nu toch al Turkse drones in Oekraine?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, ook dat geef ik toch toe, maar nog hebben ze niet alles of het beste van het beste in handen wat wel ingezet zou worden als NAVO zich er mee gaat bemoeien. Dat is het enige wat ik duidelijk probeerde te maken.
Loop er nou niet mee weg en lees gewoon aub. wat ik zeg.
VS en Turkije alleen hebben al bizar veel materiaal wat vele vele vele vele malen beter is dan wat er nu gebruikt wordt in Oekraïne.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:30 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Als je het dan toch over de regio hebt. Afghanistan en Syrie zijn absoluut niet de regio waar Polen toe behoort. En nou kappen met die migranten-propaganda van je. Sta je op de loonlijst van Soros?!?!!
Ziende blind.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Imperialisme, daar is 'ie weer. Ondertussen is het enige imperialisme dat we zien de Russische.
Topshow weer, wap
Dat bleek een Oekraïnse tank te zijn. Was ook geen bewuste actiequote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:34 schreef Jauke het volgende:
[..]
...En rijden alleen maar over auto' tjes heen.
Ik heb gisteren ¤1400,- op de rekening van een Letlands weeshuis gestort.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga overigens wel geld overmaken aan Giro 999 toch? ¤100,- lijkt me netjes niet?
Dat is ook niet zo bijzonder relevant. Met de opstelling die Polen er op nahoudt bombardeer je niet alleen landen zelf naar de verdoemenis maar ook de omliggende landen. Niet meer dan logisch dat we dus, zeker voor oorlogsvluchtelingen, ook opvang garanderen. Daar vallen mensen uit Oekraïne onder maar Afghanistan en Syrië net zo goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:30 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Als je het dan toch over de regio hebt. Afghanistan en Syrie zijn absoluut niet de regio waar Polen toe behoort. En nou kappen met die migranten-propaganda van je. Sta je op de loonlijst van Soros?!?!!
Hoe vaak is dat gebeurd?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze gevechtsvliegtuigen om een passagiersvliegtuig te dwingen te landen.
Nee, supergaaf land.
quote:
Misschien iets minder trollen, dat zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga overigens wel geld overmaken aan Giro 999 toch? ¤100,- lijkt me netjes niet?
ik denk dattie het druk heeftquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef eenjongen... het volgende:
Ligt het aan mij of is het al lang stil rond Zelensky? Uurtje of 3
Dat maakt het land niet onveiliger.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niets meegekregen van de de Russische troepenbewegingen via Belarus?
Echt, wap?quote:
Als Wit-Rusland ze niet bevalt, dan hadden ze moeten blijven in een van de andere landen waar ze doorheen zijn gekomen. Of 'n ander land in de regio waar ze vandaan komen. Zat veilige landen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niets meegekregen van de de Russische troepenbewegingen via Belarus?
Dit jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind het wel heerlijk dat we nu inzien dat Corona maar niks is.
Portisheadgoden.quote:
1x, want daarna vloog niemand meer over Wit-Rusland.quote:
Onbestuurbaar tandje inderdaad..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Dat bleek een Oekraïnse tank te zijn. Was ook geen bewuste actie
Tja dat klinkt logisch maar is het niet omdat je dan ook die mooie S20 van je etnische Rus die je zegt te komen redden, uitschakelt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een aanname is dat men idd veel te weinig raketten heeft, alle communicatie in Oekraïne werkt nog, terwijl je dat als eerste dient uit te schakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |