SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
wie gun je het wel ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ugh, dan pakt Julio het geld.. en ik gun het hem niet.
vind Grace ook een mooi lichaam hebben hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt.
Vind dat wel grappig. Grace trekt vaak pakjes aan die helemaal niet bij haar lichaam passen en Nawel heeft dan weer een mooi lichaam en trekt van die rare pakken en broeken aan.
Zijn tong slaat ook dubbel of naar buiten soms.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Kristoff is afentoe niet te verstaan, die praat echt als 'n boer uit Sint-Niklaas
Duidelijk antwoordquote:
Dat bedrag was het totale bedrag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Ireth het volgende:
Ik ben nu pas bij de entree van Hanne in de studio, maar wtf is er gebeurt met al die bedragen op VV???En zijn er geen individuele bedragen bekend gemaakt??
Haha zo zat ik hier ook alquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Oh BB. Als Nawel haar koffer heeft uitgepakt iedereen de opdracht geven om de koffer in te pakken.
Dat vroeg ik me ook al af. Dacht dat ik het verkeerd gezien had...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Ireth het volgende:
Ik ben nu pas bij de entree van Hanne in de studio, maar wtf is er gebeurt met al die bedragen op VV???En zijn er geen individuele bedragen bekend gemaakt??
Wat was het totale bedrag ook alweer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat bedrag was het totale bedrag.
Nee alleen het totaal bedrag en ze waren duidelijk dat dit het juiste bedrag wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Ireth het volgende:
Ik niet echt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind Grace ook een mooi lichaam hebben hoor
thema is al bekendquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:04 schreef Poedelpoes het volgende:
Gil maar even als het thema wordt onthult of ze naar de game room moeten.. duurt me allemaal iets te lang
Das een beetje als dat de buurman ineens gaat lopen boren om een schilderij op te hangen terwijl je bijna in een spetterend orgasme zit...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat bedrag was het totale bedrag.
nee alleen totaal bedragquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Ireth het volgende:
¤3.127,-quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat was het totale bedrag ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |