Jij moet hier antwoord op kunnen geven haha. Valt toch best mee?quote:
Haha ja valt zeker mee!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij moet hier antwoord op kunnen geven haha. Valt toch best mee?
Oh ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh de tering, die was erg ja!
De ergste was met die Afrikanen die een ritueel gevecht hielden!
Ja sinds dat oorlog gezeur in KSC maar zit vooral nog daar hoor haha.quote:
Die heeft me hierheen gelokt zelfs!quote:
Maar welke film ga ik vanavond dan kijken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las het wel!Ik wist dat je het over de serie had en ik zei dat de film toentertijd ook tof was!
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heeft me hierheen gelokt zelfs!
Klopt ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja.
M'n waardering voor de serie heeft wel wat afgenomen nu we 'm in hoog tempo aan het kijken zijn.
oh niet mee gekregen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sinds dat oorlog gezeur in KSC maar zit vooral nog daar hoor haha.
Een paar van je favoriete users die aan het zuigen waren.quote:
Goeie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar welke film ga ik vanavond dan kijken?
ja.. de kliekvorming is daar skeit irritantquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een paar van je favoriete users die aan het zuigen waren.
Er zitten gelukkig wel fijne afleveringen tussen ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja!Al die concerten ook, Doctor Crusher met haar romance met die ruimtespook, haar zoontje die keer op keer op keer op keer op keer op keer de Enterprise weet te redden enz!
Maar zijn een-tweetje met The Traveller was wel weer tof!
Goede boeken iigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie.
Lekker fout: Eragon!
Echt jammer, die film had gewoon een trilogie moeten zijn, maar het was een eerste deel van wat een trilogie had moeten worden!
Er zat gewoonweg veel te veel in.
Nee. Nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie.
Echt jammer, die film had gewoon een trilogie moeten zijn, maar het was een eerste deel van wat een trilogie had moeten worden!
De serie lost in space heeft genoeg afleveringen, ik kijk nu naar seizoen 3quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie.
In het begin had ik echt een grafhekel aan hem!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zitten gelukkig wel fijne afleveringen tussen ja.En Q is ook altijd goed.
Wat klinkt ditquote:
Verpest het maar weerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat klinkt dit![]()
Nat poesje en grote ToT
Wacht, wat? Er is ineens een prinses gevangen die bevrijd moet worden? En HOE heet dat oeroude trotse volk van strijders die haar gevangen hou....oh, ze is al weer vrij, never mind.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goede boeken iig
en ik vond de film ook best goed.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat klinkt dit![]()
Nat poesje en grote ToT
Welk boek is dit?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Wacht, wat? Er is ineens een prinses gevangen die bevrijd moet worden? En HOE heet dat oeroude trotse volk van strijders die haar gevangen hou....oh, ze is al weer vrij, never mind.
Maar die evil wizard vond ik wel echt over the top geniaal, zoals Dracula in Van Helsing!Echt elkaars kopie wat betreft dramatische expressies in acteren!
De film van Eragon!quote:
Ik heb alle boeken ervan, ooit lees ik zequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
De film van Eragon!Ik kende de boeken niet, maar de film leek me wel interessant.
En op zich is de film ook best wel interessant (hoewel wel wat tiener-gericht), maar het is echt veel te veel allemaal in 1 keer.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken ervan, ooit lees ik ze
met mijn tbr lezen stapel ben ik klaar op mijn 483e verjaardag!quote:
Ik zou serieus echt, echt, ECHT een filmreeks van Deathgate willen zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
film gaat idd hak op de tak. is bij dinges ook..
serie van wheel of time. maar die boeken zitten ook al veel te ram vol
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Het boek is beter.
Ook altijd grappig om de schrijver op Reddit te zien posten in 'slechte verfilmingen'-threads.
hm Deathgate zegt me niks, wat is dat?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou serieus echt, echt, ECHT een filmreeks van Deathgate willen zien.
Godskolere, wat is DIE boekenreeks goed zeg!
De proloog pakt je al meteen, maar het eerste hoofdstuk is nog veel pakkender, en daarna ontwikkelt het zich allemaal meer en meer.
Maar op 1 moment sprong ik bijna met het boek in mijn handen uit frustratie op de bank, waarbij ik wilde vloeken en tieren!
Ik geloof dat 2 boeken later de situatie nog tot een relatief waardig einde werd gebracht zodat ik er vrede mee kon hebben, maar wat was DAT een stomp in de maag zeg!
Moet ik eerst een account maken om het te kunnen lezen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)urce=share&context=3
Als het goed is niet!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet ik eerst een account maken om het te kunnen lezen?
Maar ik zie geen reactie van de schrijver?quote:
En de schrijver heet?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef ToT het volgende:
Na Deathgate heb ik de boeken van "Het veelkleurig land" gelezen.
Begint raar maar wel erg interessant, maar het wordt steeds slechter en slechter en slechter!
ben ik op Prime mee begonnen.. maar kon er niet in komenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik lees eerst The Expanse maar eens uit. Ooit.
Ja ik probeerde het ook te kijken, maar ik heb het vrij snel opgegeven, hoewel ik van alle kanten hoor hoe geniaal het is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben ik op Prime mee begonnen.. maar kon er niet in komen
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik zie geen reactie van de schrijver?
Volgens goodreads is er niet een deathgate met die schrijver(s)quote:
Ah, jammer. Ik vond 'm geweldig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb PRECIES hetzelfde, ik heb het al 3x geprobeerd, met name omdat de serie zoveel lof krijgt en hoge ratings, maar ik kan maar niet blijven hangen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
The Deathgate Cycle.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens goodreads is er niet een deathgate met die schrijver(s)
Oudjesquote:
Mwah oude whiskey.quote:
Barbaar.quote:
Is dat zo?quote:
quote:
quote:
Ja nou ja, jij had het over oudjes he!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik lees een nog ouder boek
Ik zei er geen kut bijquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, jij had het over oudjes he!
Ja ik liep die zaak binnen, en ik keek naar dat setje en zei dat die wel fucking duur waren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee ToT
Jazeker. Maar alleen als ze 4x van de vrachtwagen zijn gevallen
Nieuw gaan ze voor tussen de 20k en 40k dus mja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik liep die zaak binnen, en ik keek naar dat setje en zei dat die wel fucking duur waren.
Hij vroeg hoe duur ik dacht dat ze waren.
Ik weet de prijzen niet meer uit mijn hoofd en zei 7 mille.
Toen zei hij dat ze 2200 waren!Ik denk dat hij een nulletje vergeten is!
Maar toen ik het over de Nautilis-reeks had, kwam er wel een leuk gesprek op gang.
En hij kende mijn Etude Rhea speakers ook!"30 jaar oud, uit België?"
Ik lees tegelijk een oudje, meer dan 100 jaar oud en een nieuw boek, 2 of 3 jaar oudquote:
Ja dat dus!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nieuw gaan ze voor tussen de 20k en 40k dus mja.
Als ze echt waren ben je gek dat je daar geen gebruik van hebt gemaaktquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat dus!Ik denk dat hij ff in de war was!
Stereo-lezen FTW!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees tegelijk een oudje, meer dan 100 jaar oud en een nieuw boek, 2 of 3 jaar oud
Sommige entertainment blijft tijdloos.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees tegelijk een oudje, meer dan 100 jaar oud en een nieuw boek, 2 of 3 jaar oud
Ja mevrouw ToT vindt onze huidige speakers perfect en we hebben het geld hard nodig voor de verbouwingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ze echt waren ben je gek dat je daar geen gebruik van hebt gemaakt![]()
Neh 1 ligt beneden, papieren boek en 1 ligt boven of mee op reis, ereaderquote:
Van het oude boek zijn ook mega veel tv series en films gemaaktquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige entertainment blijft tijdloos.
De Bijbel?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Van het oude boek zijn ook mega veel tv series en films gemaakt
2200 had je toch wel voor mevrouw ToT kunnen krijgen op de zwarte markt?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mevrouw ToT vindt onze huidige speakers perfect en we hebben het geld hard nodig voor de verbouwingen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
2200 had je toch wel voor mevrouw ToT kunnen krijgen op de zwarte markt?
Wat is dit fout.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
2200 had je toch wel voor mevrouw ToT kunnen krijgen op de zwarte markt?
Die is gebaseerd op een nog ouder boek zelfsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
De Bijbel?
Oh nee, die is net ietsjes meer dan een eeuw oud!
Ach voor 2200 euro had ik het wel geweten, dan was muis per direct verkocht geweestquote:
Ruilen voor een parkiet?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach voor 2200 euro had ik het wel geweten, dan was muis per direct verkocht geweest
Nou, doe eens vertellen dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is gebaseerd op een nog ouder boek zelfs
En mega vaak herschreven/stukken weggegooid
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach voor 2200 euro had ik het wel geweten, dan was muis per direct verkocht geweest
Deal!quote:
Nee hoor, ik lig dubbel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoezo, zat ik laag met mijn bedrag?
Deze man snapt hetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je had eens moeten zien hoe het er vanmiddag in de party kelder bij dud0r tekeer gingquote:
Dat denk jij maar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deal!
Scheelt mij weer een hoop schoonmaak werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |