Dit slaat natuurlijk nergens op, als de huidskleur verkeerd was zetten ze haar niet op 2. Ik denk meer aan inhoudelijke meningsverschillen of het overschaduwen van de rest van de partij.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had dit al verwacht
de rechter heeft keihard gelijk op alle punten![]()
dat smerige volt wilde op een goedkope manier iemand eruit gooien met de verkeerde huidskleur
vuile racisten clubje
Ze is waarschijnlijk alleen gebruikt om zoveel mogelijk allochtonen kiezers binnen te halen en daarna was ze niet meer nodigquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op, als de huidskleur verkeerd was zetten ze haar niet op 2. Ik denk meer aan inhoudelijke meningsverschillen of het overschaduwen van de rest van de partij.
Best dapper om er vanavond gelijk te gaan zitten, ik zou zelf denk ik een andere keuze hebben gemaakt als ik in zijn schoenen zou hebben gestaan.quote:
Als Dassen nu een handige en vlotte prater zou zijn geweest, dan kon je overwegen om het daar eens even goed uit te leggen...quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Best dapper om er vanavond gelijk te gaan zitten, ik zou zelf denk ik een andere keuze hebben gemaakt als ik in zijn schoenen zou hebben gestaan.
Wat een slapjanusquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tja wat moet je hier nu weer van zeggen dan…
Marieke Koekkoek is nota bene jurist, het is echt stuitend dat dit gebeurd is terwijl zij nota bene een van de melders is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand vrees ik. En dat is precies het punt.
Er is een reden dat je nooit zaken moet doen waar je zelf emotioneel bij betrokken bent. Als dit echt allemaal waar is komt deze nog in heel veel cursussen terug…quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marieke Koekkoek is nota bene jurist, het is echt stuitend dat dit gebeurd is terwijl zij nota bene een van de melders is.
Ze hadden op alle fronten beter moeten weten.
Dat heeft toch niets met een excuus te maken, dat is simpelweg opnieuw beschuldigen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tja wat moet je hier nu weer van zeggen dan…
Dat wil ik allemaal niet zeggen. Maar de manier waarop dit gaat is al heel bijzonder. Als straks blijkt dat die Koekoek met anonieme klachten aan de gang is gegaan ipv haar gewoon aan te spreken (want hoezo onveiligheid, ze kan je niet ontslaan. Staat niet in een hirarchische verhouding niets) dan is het bijzonder in het kwadraat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:20 schreef Leandra het volgende:
Koekkoek lijkt me echt zo'n gevoelig kutje dat door deze opmerking al van slag zou zijn, want gut, ik noem iemand een gevoelig kutje.
Gooi er ook gelijk maar intimidatie en seksueel grensoverschrijdend bij, ik zei immers "kutje".
Klopt, maar volgens mij wel dat de klachten die er lagen, niet in verhouding stonden met de acties van Volt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:29 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb de uitspraak van de rechter nog niet gelezen, maar vooralsnog is de uitspraak toch vooral gebaseerd op procedurele aspecten? Dus Volt had bijv aan Gndogan moet vertellen waar het over ging, minder snel naar buiten moeten treden, zorgvuldiger moeten handelen etc. Maar van een inhoudelijke beoordeling van de 13 klachten is toch nog geen sprake geweest?
Correct. Alhoewel de rechter ook wel zegt dat er inhoudelijk ook geen grond was, waarmee ze wel laat doorschemeren dat wat er op dat moment lag (!) ook inhoudelijk onvoldoende was.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:29 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb de uitspraak van de rechter nog niet gelezen, maar vooralsnog is de uitspraak toch vooral gebaseerd op procedurele aspecten? Dus Volt had bijv aan Gndogan moet vertellen waar het over ging, minder snel naar buiten moeten treden, zorgvuldiger moeten handelen etc. Maar van een inhoudelijke beoordeling van de 13 klachten is toch nog geen sprake geweest?
Het was ook puur mijn mening over Koekkoek, primair ingegeven door hoe ze overkomt en hier mee omgegaan is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wil ik allemaal niet zeggen. Maar de manier waarop dit gaat is al heel bijzonder. Als straks blijkt dat die Koekoek met anonieme klachten aan de gang is gegaan ipv haar gewoon aan te spreken (want hoezo onveiligheid, ze kan je niet ontslaan. Staat niet in een hirarchische verhouding niets) dan is het bijzonder in het kwadraat.
Nee inderdaad, daar is geen sprake van, je zou hoogstens kunnen stellen dat de rechter de inhoud van de brief die aanleiding was voor het hele verhaal ook niet ernstig genoeg beschouwt, BING ook niet trouwens.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:29 schreef Raw85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |