Puzzie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stan has died long ago.quote:
repeat!quote:
+7quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:46 schreef cosmosis het volgende:
Ik mis wel al de gebande users, censuur hiero is erger dan Putin gewild zou hebben..... Negatieve aandacht is ook okee
Het zorgde wel voor wat leven, maar dat t meer ging om de ruzies dan om de muziek is ook niet de bedoeling me dunkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:46 schreef cosmosis het volgende:
Ik mis wel al de gebande users, censuur hiero is erger dan Putin gewild zou hebben..... Negatieve aandacht is ook okee
Censuur is niet de oplossing.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het zorgde wel voor wat leven, maar dat t meer ging om de ruzies dan om de muziek is ook niet de bedoeling me dunkt.
Ruzies kun je negeren, labiliteit beinvloed slechts de labielen onder ons...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het zorgde wel voor wat leven, maar dat t meer ging om de ruzies dan om de muziek is ook niet de bedoeling me dunkt.
quote:
Ik zie dit nu pas. Kan er weinig aan doen, chef.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:51 schreef cosmosis het volgende:
@:Drizzt_DoUrden doe er wat aan, voordat onze stamgast Hoov zich terugtrekt op zn eilandje
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Censuur is niet de oplossing.
Als we dat hier gaan bespreken gaat t weer niet over de muziek.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ruzies kun je negeren, labiliteit beinvloed slechts de labielen onder ons...
Okey, toch bedankt voor de hart onder de riem!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Kan er weinig aan doen, chef.
Bespreken doe je door middel van muziek, das de charme van dit topic!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Als we dat hier gaan bespreken gaat t weer niet over de muziek.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |