Ultiem Verlangenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:39 schreef nils7 het volgende:
Wij vermaken ons prima met de spellen van Please&Tease
Ik heb nog een paar, al weet ik daar de namen weer even niet van!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ultiem Verlangen. Briljant spel, veel gespeeld toen mijn vrouw en ik net samen waren
Als het goed is, heb je de kinky variant nog liggen, bro. Maar zijn we eerst toch niet nodig, na tien jaar samen is er weinig kinky meer overquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar, al weet ik daar de namen weer even niet van!zal eens een lijstje maken van welke erotische spelletjes we thuis hebben
LOL maar ik snap; laatste spel wat ik heb gekocht is stripteasequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Als het goed is, heb je de kinky variant nog liggen, bro. Maar zijn we eerst toch niet nodig, na tien jaar samen is er weinig kinky meer over
Nice. Ist wat?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
LOL maar ik snap; laatste spel wat ik heb gekocht is striptease
Hoedje Wip...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
Bedoel je Pim, Pam, Pet? Dat speelde je op de rand van je bed.
Geen idee nog.. nog niet gespeeld.quote:
Geweldige service hebben ze ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ultiem Verlangen. Briljant spel, veel gespeeld toen mijn vrouw en ik net samen waren
Tips zijn altijd welkom.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar, al weet ik daar de namen weer even niet van!zal eens een lijstje maken van welke erotische spelletjes we thuis hebben
Leuk dat mensen zich nog steeds het spel herinneren wat ik ooit ontwikkeld heb. De laatste versie (3.x) is niet door mij ontwikkeld aangezien ik het na 2011 uit handen heb gegeven, maar ik heb op een oude backup nog een folder met de geinstalleerde versie 3.15 gevonden. Hij staat nu op https://www.mediafire.com/file/ctvlv61xhhm6sc0/SSveS315.zip/file. Ik kan echter geen garanties geven of het werktquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:39 schreef HappyYoloCoconut het volgende:
Vroeger had iemand hier het spel "spannend spel voor een stel" ontwikkeld.
Maar inmiddels is de website offline.
Heeft er nog iemand de laatste versie hiervan en zou die deze willen delen?
Yes dat is degene ik zocht, heb die ooit tegengekomen op internet en beviel me toen wel (was ook de 3.15 volgens mij, leert Throwbackmachine me toch https://web.archive.org/w(...)egory&id=1:downloads )quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:33 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Leuk dat mensen zich nog steeds het spel herinneren wat ik ooit ontwikkeld heb. De laatste versie (3.x) is niet door mij ontwikkeld aangezien ik het na 2011 uit handen heb gegeven, maar ik heb op een oude backup nog een folder met de geinstalleerde versie 3.15 gevonden. Hij staat nu op https://www.mediafire.com/file/ctvlv61xhhm6sc0/SSveS315.zip/file. Ik kan echter geen garanties geven of het werkt
Zeker weten, maar een spannend spel kan men ook met seks gemaakt worden, zowel voorspel of uitgebreid met dobbelsteen gooien, bijvoorbeeld als je 1 gooit moet men de schoenen uittrekken, kom je bij 2 moet je ook de sokken uitrekken, als de dobbelsteen op 3 aankomt, blouse/trui uitrekken. En als op 4 komt moet je ondergoed uitrekken en kom je met de dobbelsteen op 5, trek je hemd of beha uit, voordat jullie ook naakt zijn. Maar als je op 6 aankomt ne de dobbelsteen moeten jullie gaan zoenen(tongzoenen). Dat is maar een voorbeeld w\aar je ook met de dobbelsteen extra spannend kunt maken bij het vrijpartij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
We kunnen toch ook een spannend spel creëren.
Spelletje keeltjetik doen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
We kunnen toch ook een spannend spel creëren.
quote:
Ja. Als ze lekker is, is ze lekker.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:27 schreef Academicus het volgende:
Ik ga vandaag een wipje maken met eentje van 44. Ik kijk er een beetje tegenop aangezien ik altijd wijven vrouwen van rond de 30 heb gehad. Iemand hier ervaring mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |