SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik luister ook .. heb niks grofs gehoord.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef engine het volgende:
Kristof gooit er nog maar eens wat grove opmerkingen uit.
Wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef engine het volgende:
Kristof gooit er nog maar eens wat grove opmerkingen uit.
Dat Grace 3 tampons in moet stoppen als ze in de hottub wil. Of meer chloortabletten.quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik luister ook .. heb niks grofs gehoord.
Ja, maar Grace is ongesteld. Niks grofs dus, gewoon goed adviesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat Grace 3 tampons in moet stoppen als ze in de hottub wil. Of meer chloortabletten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef mangalie het volgende:
Ik verstond nu homo..Maar hij bedoelde hommel
Context is everything .. je vergeet er bij te vertellen dat Grace en Tobi hierover aan het fluisteren waren, en dat Tobi het daarna in het oor van Kristof fluisterde. En Kristof het hardop uitsprak om ze te plagen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat Grace 3 tampons in moet stoppen als ze in de hottub wil. Of meer chloortabletten.
Het is niet toevallig Kristof die het zegt. Tobias was nog zo netjes om zijn slechte grap te fluisteren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Context is everything .. je vergeet er bij te vertellen dat Grace en Tobi hierover aan het fluisteren waren, en dat Tobi het daarna in het oor van Kristof fluisterde. En Kristof het hardop uitsprak om ze te plagen.
Of gewoon niet in de hottub gaan voor we rosé hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
hij heeft gelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Jockari het volgende:
Kristof heeft een hommel gezien. "Zonder bijen gaan we dood zegt hij". Mogelijk gelijk.
Ze bedoelde "als jij (Tobias) eruit gaat, ga ik sowieso door", als in: dan stapt ze niet op.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:05 schreef mangalie het volgende:
Grace en Tobias hebben het over de exit komende weken. Hoor ik Grace zeggen: ik ga sowieso door.
Ah oké dan heb ik het verkeerd geīnterpreteerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze bedoelde "als jij (Tobias) eruit gaat, ga ik sowieso door", als in: dan stapt ze niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |