Precies.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah oke. Dan is dat duidelijk. Dan valt er weinig te discussiren.
The enemy of my enemy is my friend. Wat er daarna gebeurd zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
En als deze crisis voorbij is dan is het weer een klootzak.
Jawel. Alles wijst die kant op. Alleen China nog om en het is definitief gebeurd met Putin. Ik realiseer mij: that's one big ifquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Maar EU, VS verliest ook aan invloed en macht. Niets wijst erop dat wij het gaan 'winnen' van Rusland.
De EU is juist behoorlijk eensgezind nu. En zelfs landen die voorheen als bondgenoten van Rusland werden geacht gooien hun kont in de krib.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Maar EU, VS verliest ook aan invloed en macht. Niets wijst erop dat wij het gaan 'winnen' van Rusland.
ben benieuwd wie er anti-tankwapens leveren, daar hebben ze nu echt een tekort aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik vind het waanzinnig knap dat de sancties ervoor hebben gezorgd dat figuren als Orban en de leider van Tsjechi zich binnen 48 uur openlijk uitspreken tgen Putin en materiaal leveren aan Oekrane. Dat is ongekend.
Het is feitelijk niet eens 'onze' oorlog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke worst? Oekrane stond niet eens op de lijst om op korte termijn NAVO lid te wordt. Meerdere landen leveren wapens, brandstof, geld, munitie, vervoer aan Oekrane. In Polen huren mensen busjes om vluchtelingen van de grens op te halen. We laten ze helemaal niet in de steek.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We hebben Oekrane constant een worst voorgehouden. En nu laten we hen in de steek.
Putin is hier de winnaar van het geopolitieke schaakspel.
Putin wou toch alleen praten als Zelensky zich wou overgeven?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:42 schreef Bocaj het volgende:
Ik meen dat ze willen praten... Maar waar?
Putin zegt Minsk en Zelenskyy zegt Warschau...
Ze zullen wel niet zelf gaan lijkt mij...
Het Russische leger zegt ook dat er nog geen doden aan hun zijde zijn gevallen, ik zou alles wat die zeggen echt met een containerlading zout nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sterker nog vanochtend nog een bericht dat Rusland zegt dat het leger gewoon doorgaat tot alle doelen bereikt zijn.
Het tweede deel geeft aan dat Turkije de route mag afsluiten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:38 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ok dacht juist ergens gelezen te hebben dat schepen altijd terug mogen varen naar het land waar ze thuis horen. Maar als het afgesloten kan worden is dat ontzettend goed nieuws
Dit is 2 dagen terug ofzo. Althans toen was dit exact hetzelfde dilemma.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:42 schreef Bocaj het volgende:
Ik meen dat ze willen praten... Maar waar?
Putin zegt Minsk en Zelenskyy zegt Warschau...
Ze zullen wel niet zelf gaan lijkt mij...
Als Poetin wil overleven trekt hij zich beter terug. Zijn spelltje is voorbij!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:34 schreef polderturk het volgende:
Er vormt zich een MASSIEVE front tegen Rusland.
Dit kan Rusland NOOIT, maar dan ook echt NOOIT volhouden. Ik had dit niet verwacht. Iedereen levert wapens aan Oekraene en tegelijkertijd worden er monsterlijke sancties tegen Rusland doorgevoerd.
[ twitter ]
Die vrouw ook die zich over de kinderen heeft ontfermd en naar hun moeder heeft gebracht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:39 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, zie filmpje van moeder die kinderen terug ziet vlak over de Hongaarse grens.![]()
https://nos.nl/collectie/(...)-oekrainers-gevlucht Hier ergens in het live blog.
Denk het niet. Bovendien had ie geweigerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
Us goverment had Zylenski gevraagd om te helpen om Kiev te ontvluchten, kunnen we daar uit opmaken dat de US on the ground is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |