SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het is open deur.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar kan ik mij aanmelden?
Werk of vakantie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:06 schreef Fogel het volgende:
Het is dat ik na mijn volgende vlucht met de auto verder rij, anders had ik best een biertje kunnen pakken in de lounge nu
Stuif n's inquote:
1 alcoholconsumptie kan toch wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:06 schreef Fogel het volgende:
Het is dat ik na mijn volgende vlucht met de auto verder rij, anders had ik best een biertje kunnen pakken in de lounge nu
Voelt jouw tante zich extreem verantwoordelijk voor je?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante belt,
ja ik denk dat je maar niet moet gaan naar thailand. er wordt overal gevochten en ik ken verhalen van mensen die 5 jaar niet naar huis konden
man man man ben geflipt
altijd maar rampen in haar hoofdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voelt jouw tante zich extreem verantwoordelijk voor je?
Wowquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
dus zei jij vind ook dat ik de maastunnel niet moet gebruiken als er overstromingen zijn in limburg. zegt ze ja die tunnel kan al dat water niet aan
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
dus zei jij vind ook dat ik de maastunnel niet moet gebruiken als er overstromingen zijn in limburg. zegt ze ja die tunnel kan al dat water niet aan
Had ze een technische onderbouwingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toen met die overstromingen heeft ze mij geappt dat ik de tunnel niet moest gebruiken
dat wordt zo goed als onmogelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb besloten het nieuws te negeren vandaag
nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ze een technische onderbouwing
Misschien moet ze alle tijd die ze spendeert aan jou waarschuwen eens in een psycholoog stoppenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toen met die overstromingen heeft ze mij geappt dat ik de tunnel niet moest gebruiken
ja maar dit gaat te ver. Het is ook totaal niet rationeel meer. Dat zeg ik ook maar daar walst ze gewoon overheenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Maar wel lief dat ze zo bezorgd is om je
jij hebt niet gezegd, dan ga ik wel zwemmenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
altijd maar rampen in haar hoofd
ze zegt dan ook ja je weet dat je niet met de boot terug kan he
Is verstandig advies hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante belt,
ja ik denk dat je maar niet moet gaan naar thailand. er wordt overal gevochten en ik ken verhalen van mensen die 5 jaar niet naar huis konden
man man man ben geflipt
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dit gaat te ver. Het is ook totaal niet rationeel meer. Dat zeg ik ook maar daar walst ze gewoon overheen
I know maar ben ff klaar met verdrietige beelden uit Oekraïne en dreigen met WOIIIquote:
Lijkt me echt niet leuk leven, als je je overal zorgen om moet makenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Dus dan zeg ik dat zelf kan nadenken ook en dan zegt ze ja ze vechten overal!!!
Ze zit zich nu helemaal op te vreten van de zorgen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:14 schreef bitterbal het volgende:
in den haag reed ze savonds ook door mijn straat toch om te kijken of ik wle veilig thuis was.
gelukkig is rotterdam te ver voor haar omdat te doen
Daarom kan ze mee kijken met de camera’s in het gebouw.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:14 schreef bitterbal het volgende:
in den haag reed ze savonds ook door mijn straat toch om te kijken of ik wle veilig thuis was.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Krijgt ze hier hulp voor?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:14 schreef bitterbal het volgende:
nee zeggen we ook tegen haar en dan komt ze met een een of ander verhaal uit de geschiedenis van iemand die wat heeft mee gemaakt ofzo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet leuk leven, als je je overal zorgen om moet maken
Je moet wel uitkijken in Thailand, maar het is idd niet Somaliëquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zeggen we ook tegen haar en dan komt ze met een een of ander verhaal uit de geschiedenis van iemand die wat heeft mee gemaakt ofzo.
Nu begon ze dat ze verhalen kent van mensen die 5 jaar niet thuis zijn gekomen. Alsof ik op somalie op het strand ga liggen ofzo
nee. ook al 70 maar ze is al heel lang zoquote:
gaat haar niet perse om thailand maar om putin-oekraine.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet wel uitkijken in Thailand, maar het is idd niet Somalië
Maar hoezo haalt ze er dan bij dat mensen al 5 jaar niet zijn thuisgekomen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat haar niet perse om thailand maar om putin-oekraine.
ja ze denkt dat bv het vluchtverkeer zal stoppen of dat europa van de kaart wordt geveegd. Geen idee,. ze denkt ook dat wilders aan de macht komt en haar gaat onteigenen bvquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hoezo haalt ze er dan bij dat mensen al 5 jaar niet zijn thuisgekomen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze denkt dat bv het vluchtverkeer zal stoppen of dat europa van de kaart wordt geveegd. Geen idee,. ze denkt ook dat wilders aan de macht komt en haar gaat onteigenen bv
Heeft ze alleen maar negatieve waanbeelden of ook positieve?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze denkt dat bv het vluchtverkeer zal stoppen of dat europa van de kaart wordt geveegd. Geen idee,. ze denkt ook dat wilders aan de macht komt en haar gaat onteigenen bv
Dat vind ik wel ergens zielig voor haar dan (en ik ken haar niet eens).quote:
nee alles is negatief. Misschien is het depressie ofzo. maar er komt weinig positieviteit vanaf. Wel naar voor haar want ze is dus constant bezig met al het kwaad wat kan gebeurenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft ze alleen maar negatieve waanbeelden of ook positieve?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante belt,
man man man ben geflipt
maar ondanks dat ik hier wat smurfend overkom ben ik eigenlijk best verstandig
ja is het ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik wel ergens zielig voor haar dan (en ik ken haar niet eens).
Dat merk je wel hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Nou, en dit zegt wel iets jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik wel ergens zielig voor haar dan (en ik ken haar niet eens).
Alleen maar verstandige mensen hierquote:
Heeft ze ook meerdere woningen? Misschien komen daar wel PVV-stemmers in dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nouquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen maar verstandige mensen hier
ze had hier tot paar jaar terug een 2e woning in rotterdam die ze verhuurde. Die heeft ze mede vanwege deze angst verkocht jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft ze ook meerdere woningen? Misschien komen daar wel PVV-stemmers in dan.
Ik heb steeds gedacht dat je rond de 30 wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
maar goed heb wat schreeuwend geroepen dat ik bijna 37 ben, een functionerend brein heb en dat ik kan nadenken.
toen begon ze over hoe ze niet wist hoe ze mij financieel moest steunen als ik de komende 5 jaar niet naar huis kan
Waar is UitStraling eigenlijk? Ligt die in zijn bed na een avondje carnaval in Den Bosch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen maar verstandige mensen hier
mja das toch rond de 30 kwiwi ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb steeds gedacht dat je rond de 30 was
er zijn uitzonderingenquote:
Ik denk dat hij pas na dinsdag hier eens komt kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is UitStraling eigenlijk? Ligt die in zijn bed na een avondje carnaval in Den Bosch?
Doet ze dit bij de hele familie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
maar goed heb wat schreeuwend geroepen dat ik bijna 37 ben, een functionerend brein heb en dat ik kan nadenken.
toen begon ze over hoe ze niet wist hoe ze mij financieel moest steunen als ik de komende 5 jaar niet naar huis kan
haha, jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja das toch rond de 30 kwiwi ?
Give or take 20%quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zijn er niet meer zoveel over.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doet ze dit bij de hele familie?
Ama-townquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zijn er niet meer zoveel over.
maar heb nog een jonger nichtje. maar die heeft geluk dat ze naast emmen woont dus daar is wat meer afstand. maar over mij is ze extreem bezorgd ja.
Ze is gewoon ouder dan ik …quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb steeds gedacht dat je rond de 30 was
Sommige mensen worden nooit volwassenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
Daar zat ik dus gisteren aan te denken, dat het sowieso wel even realitycheck is dat ook de kutzakken op FOK! ook gewoon ruim volwassen zijn geworden inmiddels. Maar sommige hebben nog steeds het imago van 19 jarig prutusertje.
En anders komen ze niet van het imago afquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen worden nooit volwassen
Dat is bij velen over 20 jaar nog steeds zoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
Daar zat ik dus gisteren aan te denken, dat het sowieso wel even realitycheck is dat ook de kutzakken op FOK! ook gewoon ruim volwassen zijn geworden inmiddels. Maar sommige hebben nog steeds het imago van 19 jarig prutusertje.
Op het einde hebben ze alleen zichzelf ermee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En anders komen ze niet van het imago af
Sommige getrouwd en met kinderen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ja en vergeet niet dat Fok ook een uitlaatklep kan zijn en iemand in het echt zich gewoon normaal en volwassen kan gedragenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige getrouwd en met kinderen.
Precies. Vind het soms ook wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige getrouwd en met kinderen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en vergeet niet dat Fok ook een uitlaatklep kan zijn en iemand in het echt zich gewoon normaal en volwassen kan gedragen
Dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en vergeet niet dat Fok ook een uitlaatklep kan zijn en iemand in het echt zich gewoon normaal en volwassen kan gedragen
Ze zou m'n zus kunnen zijnquote:
Euhm.quote:
Of opeens in het Overleden Fokkers topicquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Vind het soms ook wel leuk om te zien.
Zeker als ze van baggeruser naar een toffe user gaan ik ze dan in eens bij OUD zie ook.
Hier ook uitlaatklep.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit.
Uitlaatklep
Bij mij feitelijk ook al ben ik minder trollerig dan anderen
Wat.Nú.Weer!?quote:
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit.
Uitlaatklep
Bij mij feitelijk ook al ben ik minder trollerig dan anderen
quote:
LTVDK en Ballie hebben ook een broer-zus relatie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zou m'n zus kunnen zijnLeuk
Uh ja, dat vind ik ook zo bizar idd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of opeens in het Overleden Fokkers topic
Klinkt incestueusquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
LTVDK en Ballie hebben ook een broer-zus relatie.
Begin er niet weer overquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of opeens in het Overleden Fokkers topic
Klinkt als een dweil maar Fok heeft me door menig matig moment geholpen afgelopen 10 jaarquote:
Goed idee wel, alleen dan mannenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik pik hier vrouwen op voor langdurige relaties.
Ah fijn!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt als een dweil maar Fok heeft me door menig matig moment geholpen afgelopen 10 jaar
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik pik hier vrouwen op voor langdurige relaties.
Ja, dat kan, maar daar heb ik geen last van tochquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
LTVDK en Ballie hebben ook een broer-zus relatie.
True that. Zeker toen ik jonger was heeft het me wel eens door de nacht getrokken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt als een dweil maar Fok heeft me door menig matig moment geholpen afgelopen 10 jaar
Alle huwelijksproblemen, demente moeder, gekloot op werk en overleden vader momentjes heb ik fijn van me af kunnen typenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah fijn!![]()
Ik vind Fok een fijne uitlaatklep.
7 jaar samen gewoond met een. Nu ook samen gaan wonen met een ander. Ik heb het van tevoren niet zo bedacht.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle huwelijksproblemen, demente moeder, gekloot op werk en overleden vader momentjes heb ik fijn van me af kunnen typen
Dacht dat je een grapje maaktequote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
7 jaar samen gewoond met een. Nu ook samen gaan wonen met een ander. Ik heb het van tevoren niet zo bedacht.
Mensen hier willen vaak graag helpen.quote:
Soms lopen die dingen gewoon zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
7 jaar samen gewoond met een. Nu ook samen gaan wonen met een ander. Ik heb het van tevoren niet zo bedacht.
Ik heb het hooguit moeten doen met wat foute gedachtesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt. Ik help niemandquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen hier willen vaak graag helpen.
Uitzonderingen zijn er altijd.
Fok heeft een betere score dan Lexaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij bent (af en toe) de ongenuanceerde noot hierquote:
En nog gratis ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok heeft een betere score dan Lexa
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn FOK! liefdes dingen of wat er in de buurt van kwam, zijn allemaal kei hard gefaalt.![]()
Oké ik geef de hoop op. Bedankt Koenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok heeft een betere score dan Lexa
je leest het toch niet dus weet niet waarom ik de moeite neemquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
verkeerd getimed weer. zit nu aan ontbijt en moet douchen en dan komt zo dat ziekenhuisschip voorbij
Gratieschhhquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je leest het toch niet dus weet niet waarom ik de moeite neem
maar dat apparaat blijft bijna 4 weken in Rotterdam liggen. de 'officiële' toegangsplekken voor tours enzo zijn nagenoeg vol. Maar als je gewoon verschijnt kan je een gratis tour krijgen. Ze blijven 2 weken aan de cruiseterminal liggen en daarna nog een week of 4 aan de park kade.
Zeker het bezoek waard.
Ik ben allergisch voor notenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij bent (af en toe) de ongenuanceerde noot hier
Hier ontstond het ineens. Ergens is FOK! juist wel een platform om iemand een beetje te leren kennen vooraf, maar in het echt is het toch vaak anders.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn FOK! liefdes dingen of wat er in de buurt van kwam, zijn allemaal kei hard gefaalt.![]()
Ja, misschien ook wel. Maar voor mij tot nu toe nog niet echt of zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ontstond het ineens. Ergens is FOK! juist wel een platform om iemand een beetje te leren kennen vooraf, maar in het echt is het toch vaak anders.
Hehe. Koen duikt overal op.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het hooguit moeten doen met wat foute gedachtes
En zelfs dat was voldoende om lieden te laten denken dat ik een notoire vreemdganger ben
dit ja..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind Fok een fijne uitlaatklep.
Afrika? Beter sturen ze dat schip richting de Zwarte Zee nuquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Global Mercy
https://indebuurt.nl/rott(...)ag-aan-boord~222997/
Mja.. dat was een gevoelig onderwerpquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afrika? Beter sturen ze dat schip richting de Zwarte Zee nu
Hue huequote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hehe. Koen duikt overal op.
Je hebt echt ontelbare eetmogelijkheden in Rotterdam, dus ik kan die stad wel waarderenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
Rotterdam. De stad die mijn zus dichterbij brengt af en toe. Misschien dat ik ooit de stad lief ga vinden.
Idee zal wel niet politiek correct genoeg zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja.. dat was een gevoelig onderwerp
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt echt ontelbare eetmogelijkheden in Rotterdam, dus ik kan die stad wel waarderen
Hm ja, maar je hebt ook gedeeltes van een stad die aanvoelen als een dorpquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jasnap ik. Maar ik heb grote-stad-vrees. Weet je wel
![]()
Maar waar m'n zus nu verblijft wanneer ze in Nederland is, dat is wel makkelijk te rijden.
Mja, maar dit is wel in het centrum geloof ik, of erg vlakbij. Maar het is makkelijk te rijden hoofdzakelijk rechtdoor en dan een keer links links of zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja, maar je hebt ook gedeeltes van een stad die aanvoelen als een dorp
watquote:
Ik kan ook niet zeggen dat Rotterdam en Amsterdam mijn favoriete steden zijn om te rijdenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja, maar dit is wel in het centrum geloof ik, of erg vlakbij. Maar het is makkelijk te rijden hoofdzakelijk rechtdoor en dan een keer links links of zo.![]()
Dat trek ik nog wel.
Snap ik. Ik vind het verkeer ook gewoon te druk en zo. Maar goed, ik ben ook opgegroeid in stiltequote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zeggen dat Rotterdam en Amsterdam mijn favoriete steden zijn om te rijden![]()
Leiden trouwens ook niet.. kan al die fietsen bijna niet handelen...
stairwayquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
40+ SC wandel en kroeg meet in Utrecht
Leiden, heerlijke stad qua autoverkeerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zeggen dat Rotterdam en Amsterdam mijn favoriete steden zijn om te rijden![]()
Leiden trouwens ook niet.. kan al die fietsen bijna niet handelen...
Oh, have fun!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
40+ SC wandel en kroeg meet in Utrecht
Geen idee of die op de agenda staat. Kwamen we wel mijn allereerste Fok meet langs, lang geledenquote:
Ja, ik ook.. maar de jaren in de stad vond ik echt heerlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vind het verkeer ook gewoon te druk en zo. Maar goed, ik ben ook opgegroeid in stilte
Ik ben een keer per ongeluk bij het CS uitgekomen met de auto.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leiden, heerlijke stad qua autoverkeer
Volgens mij bestaat die niet meerquote:
Ja, oké misschien zou ik dat wel aankunnen. Maar weet niet. Ik vind het hier wel fijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ook.. maar de jaren in de stad vond ik echt heerlijk
Wel altijd buiten het centrum gewoond, want zou echt binnen no-time gek worden van alle drukte.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die niet meer
RIP aan de nabestaanden
In elk geval veel plezierquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee of die op de agenda staat. Kwamen we wel mijn allereerste Fok meet langs, lang geleden
Ik vond de anonimiteit wel heel fijn en nu zit ik ook prima op m'n plek.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, oké misschien zou ik dat wel aankunnen. Maar weet niet. Ik vind het hier wel fijn.
De N206 tussen de A44 en A4 in de spitsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een keer per ongeluk bij het CS uitgekomen met de auto.
Oeps.
https://www.ad.nl/utrecht(...)it-utrecht~ab6c3e9e/quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Serieus?
[..]
In elk geval veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik moest ooit 3x in de week van Den Haag naar Hoofddorp.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De N206 tussen de A44 en A4 in de spits. Drama route is dat. Zal straks wel beter worden als die tunnel klaar is
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/utrecht(...)it-utrecht~ab6c3e9e/
alle sushitenten zijn echter leeggevroten door bitterbalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt echt ontelbare eetmogelijkheden in Rotterdam, dus ik kan die stad wel waarderen
Ik rij nu 3x in de week Zoetermeer - Almere over de A4 dus ook. Begint weer steeds meer te lijken zoals het was voor coronaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik moest ooit 3x in de week van Den Haag naar Hoofddorp.
Stond meer stil dan dat ik reed
Terugweg was standaard 1, 5 uur
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/utrecht(...)it-utrecht~ab6c3e9e/
Nou, ik ben echt een grote liefhebber van Sushi... maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het bij een aantal tenten echt wel minder lekker vind hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
alle sushitenten zijn echter leeggevroten door bitterbal
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik rij nu 3x in de week Zoetermeer - Almere over de A4 dus ook. Begint weer steeds meer te lijken zoals het was voor corona
Lekker scrubben en invettenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
hoe kom ik ineens aan zulke droge voeten
Hoe moet je dat invetten dan? Ga je daarna gewoon je sok in?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker scrubben en invetten
En het antwoord is: winter en ouderdom
Als m'n navigatie adviseert via Utrecht te rijden dan weet ik genoeg, dat is immers 20km om rijdenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat je dan alvast even kijkt op Google Maps hoe de route is en dat alles rood kleurt
Ja, ik zou dat even laten intrekken met een vettige crème en dan misschien in de avond.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe moet je dat invetten dan? Ga je daarna gewoon je sok in?Dat is toch smerig?
dat heb ik ook met droge handen, dat je iets op je handen moet smeren en vervolgens met vettige handen overal aan moet zittenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe moet je dat invetten dan? Ga je daarna gewoon je sok in?Dat is toch smerig?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als m'n navigatie adviseert via Utrecht te rijden dan weet ik genoeg, dat is immers 20km om rijden
Dit is echt een nieuwe fase in m'n leven. Ik ga wel zalf zoeken...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zou dat even laten intrekken met een vettige crème en dan misschien in de avond.
Is idd even smerig, maar daarna heb je wel poezelige en gehydrateerde voetjes.
oh, dit is ook naar jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik ook met droge handen, dat je iets op je handen moet smeren en vervolgens met vettige handen overal aan moet zitten
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit wordt een onbeheerste vreetdag
[ afbeelding ]
Ach, accepteren en go with the flow. Muziekje aan en gaan, straks dakraam open dan is het helemaal genietenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja dat heb ik ook regelmatig gehad, dat je dan denkt van: ehhh.. dit is toch omrijden.. maar dan zie je hoeveel vertraging je zou hebben als je de normale route zou rijden...
Ik zie je bonnetjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo meteen moet je ook op zoek naar steunkousen en tena lady'squote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is echt een nieuwe fase in m'n leven. Ik ga wel zalf zoeken...
[..]
oh, dit is ook naar ja
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo meteen moet je ook op zoek naar steunkousen en tena lady's
Inderdaad, als ik in een file terecht kom, lekker vrolijk muziekje aan en de situatie accepterenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, accepteren en go with the flow. Muziekje aan en gaan, straks dakraam open dan is het helemaal genieten
Sorry, zo werkt het nu eenmaal.quote:
Een beetje wel hequote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit voelt alsof mijn gulp openstaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Beter dan andersom hahaaaatjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
OMFG ER ZIT EEN SCHEUR IN!
Wat is dit
Ik ga andersom doen.quote:
ja godverquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmmm...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je hebt nu geld bespaart, wat je weer kan uitgeven aan extra sushiquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
had echt veel langer kunnen douchen![]()
slome boel die schepen
ohquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt nu geld bespaart, wat je weer kan uitgeven aan extra sushi
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schoonloeder wil zondag naar de kroeg.. ik weet niet of ik daar mentaal klaar voor ben.Veel plezier alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had trouwens 2x zalm sashimi besteld, dat was echt zaligggggquote:
30 Gin Tonics later...quote:
ja lekker is dat hequote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had trouwens 2x zalm sashimi besteld, dat was echt zaliggggg
Met een beetje sojasaus.. bohhhhhhhquote:
kansloos feestquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet ook niet of ik voorbereid ben op het fenomeen carnaval.
Ik wil nietquote:
en wattenschijfje verkleed als wattenstaafje?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat morgen toch. Ga je ook verkleed? Als broccoli ofzo?
Wat dan wel?quote:
Nee, dan zit ik de hele avond op de wcquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat morgen toch. Ga je ook verkleed? Als broccoli ofzo?
Mojito's dan?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en wattenschijfje verkleed als wattenstaafje?
Zoals het een mensenschuwe betaamt tijdens een vrolijk en dartel feestje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik de hele avond op de wc
Zo, bende ok een keer uit oewe tottenhoop?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals het een mensenschuwe betaamt tijdens een vrolijk en dartel feestje.
Je moet gewoon met schoonloe de hort op jij, Carnaval is nu eenmaal een feestje om dingen te doen waar je anders totaal niet aan toekomt, polonaise, op straat pissen, je eigen kots weer doorslikken, bekken met vreemde notarissen en middelbareschoolleraren, zwieren en zwaaien op hoempapamuziek.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo, bende ok een keer uit oewe tottenhoop?
Dit klinkt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet gewoon met schoonloe de hort op jij, Carnaval is nu eenmaal een feestje om dingen te doen waar je anders totaal niet aan toekomt, polonaise, op straat pissen, je eigen kots weer doorslikken, bekken met vreemde notarissen en middelbareschoolleraren, zwieren en zwaaien op hoempapamuziek.
Vandaar die benodigde dertig cocktails.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt verschrikkelijk.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar die benodigde dertig cocktails.
Pure noodzaak.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
O ja, die zou ik bijna vergeten.
Maar beste US, ga jij wel Carnaval vieren dan?quote:
Zweten en uitbraken en gewoon drie wollen onderbroeken aantrekken, dan duurt het wel even voordat het zichtbaar is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Na 10 bier zou ik de hele tijd op de wc zitten, waar laten mensen dat?
Vind dit nog wel het smerigste van alles.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zweten en uitbraken en gewoon drie wollen onderbroeken aantrekken, dan duurt het wel even voordat het zichtbaar is.
Nopes, wel veel gedaan vroeger moet ik schuchter toegevenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar beste US, ga jij wel Carnaval vieren dan?
Die staat gewoon tussen het McDonalds-volk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar beste US, ga jij wel Carnaval vieren dan?
Hier gaat mijn beeld van jou als partyanimalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, wel veel gedaan vroeger moet ik schuchter toegeven
In Helmond...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die staat gewoon tussen het McDonalds-volk.
Allemaal simpele onverstaanbare plebswijven die naar kaas en toiletverfrisser ruiken die iets van je willenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McKroketje voor lunch dit dat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij kunnen helpenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:45 schreef kwiwi het volgende:
Straks kamers opmeten en gelijk door naar de badkamerzaak. Heb echt 0,0 kennis van verbouwen dus dat wordt nog een leuke tijd
Het mag allemaal wel iets beschaafder heur.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier gaat mijn beeld van jou als partyanimal
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:45 schreef kwiwi het volgende:
Straks kamers opmeten en gelijk door naar de badkamerzaak. Heb echt 0,0 kennis van verbouwen dus dat wordt nog een leuke tijd
Maar succes!quote:
Denk dat ik daarom geen carnaval vier.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal simpele onverstaanbare plebswijven die naar kaas en toiletverfrisser ruiken die iets van je willen
Pink omhoog bij het kopje theequote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het mag allemaal wel iets beschaafder heur.
Gergi zal wel twee rechterhanden hebben of gebruikt hij altijd zijn linkerhand tot nu toe?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:45 schreef kwiwi het volgende:
2 linkerhandenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gergi zal wel twee rechterhanden hebben of gebruikt hij altijd zijn linkerhand tot nu toe?
Ga jij dan voor hem / haar bakken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als we hier een begaafd klusser hebben mag die best een week langskomen
In plaats van drie wollen onderbroeken een zijdezachte dunne.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pink omhoog bij het kopje thee
Koken, bakken, en tripje naar de bergen inclusief als er goed werk geleverd wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij dan voor hem / haar bakken?
Zo lok je ze wel
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In plaats van drie wollen onderbroeken een zijdezachte dunne.
Klussers, pak uw kans !quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koken, bakken, en tripje naar de bergen inclusief als er goed werk geleverd wordt
Wa'n lekker ding bende gij, en ge het zun lekker kuntje,quote:
Zal die Porsche Cayenne dan maar zelf komen ophalenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als we hier een begaafd klusser hebben mag die best een week langskomen
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wa'n lekker ding bende gij, en ge het zun lekker kuntje,
Kzag oe smorreges in de kroeg, dacht dak achterover sloeg.
Toeterde die naar jou?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:54 schreef bitterbal het volgende:
hij toeterde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal die Porsche Cayenne dan maar zelf komen ophalen
Jij woont vlakbij m'n zusquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:54 schreef bitterbal het volgende:
hij toeterde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stond je weer te flashen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:54 schreef bitterbal het volgende:
hij toeterde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij m'n zus- lijkt het
'T Is overal zo vol en ik kèn munne mens nie veindequote:
quote:
jij nu nat?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:54 schreef bitterbal het volgende:
hij toeterde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ergste is nog dat ik dit probleemloos kan lezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
'T Is overal zo vol en ik kèn munne mens nie veinde
Ik wou de'k thuis zat bij de caafs achter de gordijne
'K Wor ziek van de muziek
Van dè gejank, dieje stank van drank
Zat ik mar thuis, veur m'n buis
Mee bei mun bene op de bank.
Ik ben apietrots op je.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik dit probleemloos kan lezen.
Volgende keer zonder broek zwaaienquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plaste bijna weer in mijn broek
Jeuj..quote:
Nou ja hij heeft wel een zelf een bed gemaakt, dus helemaal 2 linkerhanden is het ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meen je niet.
Nou zakt die wel bij me in respect.
Elke jongen kan een man worden als hij zijn eerste echte nestje gaat bouwen, de natuurlijke overgang van piepkuiken naar paradijsvogel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft wel een zelf een bed gemaakt, dus helemaal 2 linkerhanden is het ook nietHij kan met hout overweg, maar tegels enzo geen idee.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke jongen kan een man worden als hij zijn eerste echte nestje gaat bouwen, de natuurlijke overgang van piepkuiken naar paradijsvogel.
Oemfoefoe?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders staat er een opgemaakte zemelneger voor de deur over een tijdje.
Zou jou wel eens verkleed willen zien als Zemelnegerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders staat er een opgemaakte zemelneger voor de deur over een tijdje.
Ja hallo, tegelzetten is ongeveer het moeilijkste thuisklusje. Het gaat erom dat ie het snapt en de werklui kan coördineren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft wel een zelf een bed gemaakt, dus helemaal 2 linkerhanden is het ook nietHij kan met hout overweg, maar tegels enzo geen idee.
Botje door de neus, glazen kraaltjesketting om en een paar kokosnoten om?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou jou wel eens verkleed willen zien als Zemelneger
Precies jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Botje door de neus, glazen kraaltjesketting om en een paar kokosnoten om?
En koffiezettenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hallo, tegelzetten is ongeveer het moeilijkste thuisklusje. Het gaat erom dat ie het snapt en de werklui kan coördineren.
Wat je zelf vaak moet doen is slopen, voorstrijken voor de stukadoor, opruimen, schilderen beetje dat is genoeg.
Cultural appropriation. Mag niet meer he… Je mag je kind ook niet meer als indiaan verkleden…..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou jou wel eens verkleed willen zien als Zemelneger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |