SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het is open deur.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar kan ik mij aanmelden?
Werk of vakantie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:06 schreef Fogel het volgende:
Het is dat ik na mijn volgende vlucht met de auto verder rij, anders had ik best een biertje kunnen pakken in de lounge nu
Stuif n's inquote:
1 alcoholconsumptie kan toch wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:06 schreef Fogel het volgende:
Het is dat ik na mijn volgende vlucht met de auto verder rij, anders had ik best een biertje kunnen pakken in de lounge nu
Voelt jouw tante zich extreem verantwoordelijk voor je?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante belt,
ja ik denk dat je maar niet moet gaan naar thailand. er wordt overal gevochten en ik ken verhalen van mensen die 5 jaar niet naar huis konden
man man man ben geflipt
altijd maar rampen in haar hoofdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voelt jouw tante zich extreem verantwoordelijk voor je?
Wowquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
dus zei jij vind ook dat ik de maastunnel niet moet gebruiken als er overstromingen zijn in limburg. zegt ze ja die tunnel kan al dat water niet aan
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
dus zei jij vind ook dat ik de maastunnel niet moet gebruiken als er overstromingen zijn in limburg. zegt ze ja die tunnel kan al dat water niet aan
Had ze een technische onderbouwingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toen met die overstromingen heeft ze mij geappt dat ik de tunnel niet moest gebruiken
dat wordt zo goed als onmogelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb besloten het nieuws te negeren vandaag
nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ze een technische onderbouwing
Misschien moet ze alle tijd die ze spendeert aan jou waarschuwen eens in een psycholoog stoppenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toen met die overstromingen heeft ze mij geappt dat ik de tunnel niet moest gebruiken
ja maar dit gaat te ver. Het is ook totaal niet rationeel meer. Dat zeg ik ook maar daar walst ze gewoon overheenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Maar wel lief dat ze zo bezorgd is om je
jij hebt niet gezegd, dan ga ik wel zwemmenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
altijd maar rampen in haar hoofd
ze zegt dan ook ja je weet dat je niet met de boot terug kan he
Is verstandig advies hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante belt,
ja ik denk dat je maar niet moet gaan naar thailand. er wordt overal gevochten en ik ken verhalen van mensen die 5 jaar niet naar huis konden
man man man ben geflipt
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dit gaat te ver. Het is ook totaal niet rationeel meer. Dat zeg ik ook maar daar walst ze gewoon overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |