Inderdaad totaal onvergelijkbare situaties. Het ene land valt binnen 12 jaar tot tweemaal toe een soeverein land binnen dat duizenden kilometers van hun landsgrenzen is verwijderd op een ander continent vanwege valse verklaringen over babies die gedood werden in ziekenhuizen en massavernietigingswapens zonder enige vorm van een oorlogsdaad jegens hen, en het andere land valt een land binnen dat direct aan hun grenzen ligt, 30 jaar geleden nog tot hun grondgebied behoorde en zich bij een zeer machtige militaire alliantie wil aansluiten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Landen in Europa die Irak zouden helpen? Het zijn sowieso twee totaal niet vergelijkbare situaties.
Dank voor het duiden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
dat betekend dat de russen er nog niet zijn
Dat gaat ook niet gebeuren op die livestreams op misschien was bombardementen na. Zodra er troepen verplaatsingen zijn worden die cams uitgeschakeld. Er was er ook 1 gericht op een Russische konvooi die hebben die cam ook naar beneden gehaald. Dus iedereen kijkt mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja hij bedoelt er is niets te zien
Nee, Zweden heeft hulp aan de Oekraïne geboden dus ja dat is slecht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:09 schreef Evenstar het volgende:
Zweden grenst niet eens aan Rusland en zelfs dat vindt hij al te dichtbij?
Je bent niet veilig Evenstar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:09 schreef Evenstar het volgende:
Zweden grenst niet eens aan Rusland en zelfs dat vindt hij al te dichtbij?
Dit worden gewoon vermisten. Een oorlog met 0 doden, maar straks duizenden vermisten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet ontkend kunnen worden!? Medeplichtigheid aan het neerhalen van MH17 ontkent Putin al bijna 8 jaar.
https://www.zdf.de/nachri(...)deutschland-100.htmlquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:03 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik zie ook enkel tweets over Zelensky's tweet...
Nee, dit ging toch echt over NAVO lidmaatschap. Dat ze Finland noemen snap ik nog aangezien het een mega grens heeft met Rusland, maar Zweden?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:13 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nee, Zweden heeft hulp aan de Oekraïne geboden dus ja dat is slecht.
vandaar die rijdende BBQquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dit worden gewoon vermisten. Een oorlog met 0 doden, maar straks duizenden vermisten.
Eens. Als er ooit stront aan de knikker is in ons land, dan vraag ik mij af hoe Rutte ons erdoorheen sleept.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die president van hun is wel een topper. Charismatisch transparant en goed benaderbaar.
Nee blijkt ...quote:
Daarom rijdt die mobiele crematorium mee natuurlijk, hup oven in. Geen lijk, geen slachtoffers.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dit worden gewoon vermisten. Een oorlog met 0 doden, maar straks duizenden vermisten.
met een persco om de weekquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Eens. Als er ooit stront aan de knikker is in ons land, dan vraag ik mij af hoe Rutte ons erdoorheen sleept.
en vooral even eerste twee weken aankijken, niet te snel ingrijpenquote:
Rutte ....ja daar komen we later op terug we hebben eerst nog vakantie en dan gaan we eens rond de tafel zitten in het Catshuis .......quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Eens. Als er ooit stront aan de knikker is in ons land, dan vraag ik mij af hoe Rutte ons erdoorheen sleept.
Rutte zit dan aan een bureau met een stapel stenen. Heel langzaam pakt hij de onderste steen en legt hem dan bovenop de stapel.quote:
Ze (Rusland) werden - meermalen - geweigerd omdat ze zich niet aan de voorwaarden wilde(n) houden en net als in de VN een centraal veto gezag wilde uitoefenen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je mag gewoon zelf bepalen wie je wel of geen toegang geeft tot je bondgenootschap. Rusland zelf hebben we ook geweigerd, in 1954 al
O ik dacht dat het ging om dat Zweden goederen en tactische hulp had aangeboden. Ik las dat zowel Zweden als Finland nu ook lid willen worden van de NAVO en dat de NAVO dat ook wilt. Maar goed Poetin is gewoon doorgedraaid dus geen wonder dat iedereen daar naar toe rent.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, dit ging toch echt over NAVO lidmaatschap. Dat ze Finland noemen snap ik nog aangezien het een mega grens heeft met Rusland, maar Zweden?
Die mafkees drukt iedereen richting de NAVO en gaat daarna lopen zeuren dat de NAVO iedereen aan het omlullen is om er bij te komen.
Ahh ja en die eerste keer was ook helemaal niet omdat Irak buurland Koeweit was binnengevallen en aan het leegplunderen was? Die 150.000 doden uit de eerste golfoorlog? Volledig terecht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Inderdaad totaal onvergelijkbare situaties. Het ene land valt binnen 12 jaar tot tweemaal toe een soeverein land binnen dat duizenden kilometers van hun landsgrenzen is verwijderd op een ander continent vanwege valse verklaringen over babies die gedood werden in ziekenhuizen en massavernietigingswapens zonder enige vorm van een oorlogsdaad jegens hen, en het andere land valt een land binnen dat direct aan hun grenzen ligt, 30 jaar geleden nog tot hun grondgebied behoorde en zich bij een zeer machtige militaire alliantie wil aansluiten.
De gevolgen van de eerste Golfoorlog waren overigens voor beide partijen desastreus: de VS had 79 doden en Irak 150.000. Met die cijfers weet je dat het een eerlijke strijd was, hard tegen hard.
Zal me niets verbazen als er morgen een briefje boven tafel komt van ......... OOPS de Oekraiene zit toch in de NAVOquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:18 schreef ipa84 het volgende:
[..]
O ik dacht dat het ging om dat Zweden goederen en tactische hulp had aangeboden. Ik las dat zowel Zweden als Finland nu ook lid willen worden van de NAVO en dat de NAVO dat ook wilt. Maar goed Poetin is gewoon doorgedraaid dus geen wonder dat iedereen daar naar toe rent.
Ah, gaat maar 16 jaar duren.quote:
quote:
Zouden weduwen dan wel een uitkering krijgen of bespaart hij dat ook als ze alleen vermist zijn? Dat zou helemaal ziek zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee blijkt ...
[..]
Daarom rijdt die mobiele crematorium mee natuurlijk, hup oven in. Geen lijk, geen slachtoffers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |