dat dus, gezond van lijf en leden, daar is zat werk voor te vinden,quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Grace is werkenloos..Grace had een baan moeten zoeken, ipv vakantie vieren.
Misschien heel misschien gaat BB vanavond iets heel onverwachts doenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Al een uur rechtop geweest. Heel vermoeiend. En zo iemand wordt dan weer gered.
Heb de hoop al opgegeven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:00 schreef humpty het volgende:
[..]
Misschien heel misschien gaat BB vanavond iets heel onverwachts doen
Hopen dat haar dochter ook in het interieur past, ze zei laatst dat het kind van 8 tot 18.00 u van huis is..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:06 schreef humpty het volgende:
Hanne haar kat past precies in haar interieur
Dat is toch vaker zo op Belgische scholen? Ze eten dan ook het warme eten op school volgens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Hopen dat haar dochter ook in het interieur past, ze zei laatst dat het kind van 8 tot 18.00 u van huis is..
dat komt toch vaker voor met ouder(s) die moeten werkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Hopen dat haar dochter ook in het interieur past, ze zei laatst dat het kind van 8 tot 18.00 u van huis is..
Ja klopt..de school brengt het kind naar de opvang en die nemen weer de zorg over..kind gaat om 19.00 naar bed..ben niet zo van dit soort schema,s..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch vaker zo op Belgische scholen? Ze eten dan ook het warme eten op school volgens mij.
er zal wel niet altijd een andere keus mogelijk zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja klopt..de school brengt het kind naar de opvang en die nemen weer de zorg over..kind gaat om 19.00 naar bed..ben niet zo van dit soort schema,s..
Ja het zal wel, maar ook hier 100 dagen van huis om maar beroemd te worden..en de zorg weer in andere handen te leggen..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:12 schreef just me het volgende:
[..]
er zal wel niet altijd een andere keus mogelijk zijn?
Ja precies en dan heeft ze het er over als ze er uit is waar ze overal heen wil met vriendinnenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja het zal wel, maar ook hier 100 dagen van huis om maar beroemd te worden..en de zorg weer in andere handen te leggen..
Ja ze heeft geleerd om ME time in te lassen..gewoon al weken voor de kachel zitten daar, of in de zon liggen, en af en toe na de kijkers zeggen oh ik mis ze wel..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja precies en dan heeft ze het er over als ze er uit is waar ze overal heen wil met vriendinnen
collega s mensen uit het BB huis
Ik ga er vanuit dat haar kindje goed door de papa en de overige familie verzorgd wordt. Zo'n besluit neem je toch in goed overleg of ben ik te naïef ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja het zal wel, maar ook hier 100 dagen van huis om maar beroemd te worden..en de zorg weer in andere handen te leggen..
Dat hoop ik toch van harte.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat haar kindje goed door de papa en de overige familie verzorgd wordt. Zo'n besluit neem je toch in goed overleg of ben ik te naïef ?
In het geval van Hanne is het geloof ik niet echt om beroemd te worden, maar om te leren loslaten (ofzoiets)quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Bedoelen we hiermee Nawelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:25 schreef Silves het volgende:
Iedereen zongekleurd de live show in...behalve de bleke bedslet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |