Balen maar ik denk dat ze wel streng moeten zijn..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:20 schreef rinardo het volgende:
mijn kleindochter heeft eens op vakantieveilingen op mijn laptop mee geboden op kaartjes voor slagharen, duurder dan op de website van slagharen zelf, ik kon praten als brugman, gezegd dat het een foutje was, dat een kind had geboden, maar moest betalen, werd gedreigd met deurwaarder ect . Vakantieveilingen is daar echt heel streng in .
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:31 schreef Silves het volgende:
Heb hier geen woorden meer voor, je moeder doodziek, broer uit brasil moeten komen om voor haar moeder te zorgen, ijskoud die Grace, klagen over het eten, ze wil luxe en feesten..anders valt ze maar flauw, de chanteur.Ga naar huis latif en ga met je moeder naar de chemo!!!![]()
![]()
Ja niet te geloven ditquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:31 schreef Silves het volgende:
Heb hier geen woorden meer voor, je moeder doodziek, broer uit brasil moeten komen om voor haar moeder te zorgen, ijskoud die Grace, klagen over het eten, ze wil luxe en feesten..anders valt ze maar flauw, de chanteur.Ga naar huis latif en ga met je moeder naar de chemo!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:31 schreef Silves het volgende:
![]()
Heeft ze vaker verteld, maar net tegen Nawel..het hele verhaal,de golddigger, ik heb tottaal geen respect voor zo,n soort mensen..Geld boven de zorg van je moeder..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:37 schreef just me het volgende:
[..]niet meegekregen maar walgelijk!
Het is bindend. Heb er ook weleens iets gekocht. Moet geluk hebben en goed opletten inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:20 schreef rinardo het volgende:
mijn kleindochter heeft eens op vakantieveilingen op mijn laptop mee geboden op kaartjes voor slagharen, duurder dan op de website van slagharen zelf, ik kon praten als brugman, gezegd dat het een foutje was, dat een kind had geboden, maar moest betalen, werd gedreigd met deurwaarder ect . Vakantieveilingen is daar echt heel streng in .
ik zit nu terug te luisteren met plaatsvervangende schaamtequote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft ze vaker verteld, maar net tegen Nawel..het hele verhaal,de golddigger, ik heb tottaal geen respect voor zo,n soort mensen..Geld boven de zorg van je moeder..
Grace is werkenloos..Grace had een baan moeten zoeken, ipv vakantie vieren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
Grace had gewoon moeten meedoen met BB Brasil, was toch luxere dan hier.
Het is vakantieveilingen de de veiling regelt. Het geld moet in eerste instantie aan vakantieveilingen worden betaald, daarna gaat het naar endemol en daarna naar de voedselbank.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het geld moet over gemaakt worden naar Endemol. Zij zijn de eiser.
Maar goed. We zullen zien.
Hopelijk zijn het allemaal rijke stinkerds.
gelijk heeft ze, het is ook heel vermoeiend allemaalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:56 schreef humpty het volgende:
Nawel is moe...ik ga even op bed liggen zegt ze
Is al eerder opgenomen denk ik. Duurt ook langer dan 2 weken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:53 schreef Silves het volgende:
Geraldine 2 weken weg achter de desk, door corona? of zat ze gewoon 2 weken plus in Zanzibar bij Robinson island..
Walgelijk, en helemaal dan gaan dreigen met flauwvallen, bahquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:31 schreef Silves het volgende:
![]()
Al een uur rechtop geweest. Heel vermoeiend. En zo iemand wordt dan weer gered.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:56 schreef humpty het volgende:
Nawel is moe...ik ga even op bed liggen zegt ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |