Koen ik heb rum!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Als mijn Brabantse vriend niet weer weg was dit weekend was ik echt wel carnaval gaan vieren
ziet er duur uitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Koen ik heb rum!
Deze
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit en dat is het ookquote:
oehhhhhh nicequote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Koen ik heb rum!
Deze
[ afbeelding ]
Was ze leuk?quote:
Mooiquote:
Dank jequote:
Doe je nu een mariootjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Koen ik heb rum!
Deze
[ afbeelding ]
quote:
Goed hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mooi om te kijken.
Deze vond ik ook leuk
Dies ook goed jaquote:
Is toch niet aardig zo spelen met je etenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:36 schreef drakin het volgende:
Ook kleinere huizen, hier voor konijnen en schildpadden
Niks mis met een biologisch konijntjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is toch niet aardig zo spelen met je eten
Zal zeker prima smaken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks mis met een biologisch konijntje
Ik weet zeker dat hier geen konijn met die naam tussen zitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal zeker prima smaken.
Alleen om er dan mee te spelen .......... Straks krijg je weer zo'n flappie verhaal.
zijn die wagens nu wat?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:00 schreef chufi het volgende:
Nog even wat F1 testdagen beelden kijken
ze gingen toch minder hard?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat zal ik er van zeggen ... bredere banden en andere shapes .. ze zien er wel stoer uit
Wauw, ware kunstenaars.quote:
Waar ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:16 schreef engine het volgende:
Ik weet niet wat ze aan het doen zijn maar het klinkt als een ontploffing iedere paar seconden
Bij de buren. Iets aan het slopen denk ik. Zal zo eens gaan kijken.quote:
Straks begeeft jouw huis het ook onder hun sloophamerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Bij de buren. Iets aan het slopen denk ik. Zal zo eens gaan kijken.
Doe voorzichtigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Bij de buren. Iets aan het slopen denk ik. Zal zo eens gaan kijken.
blijf alert en anders moet je BDS inschakelenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:44 schreef engine het volgende:
Heb gekeken maar kan niet vinden waar het vandaan komt. Geen direct gevaar in ieder geval
Tegenwoordig doen ze dat vaak anders gelukkig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:46 schreef Aoibhin het volgende:
Toen de buren een aanbouw gingen maken een paar jaar geleden werden er van die funderingspalen de grond in geschoten. Wat was dat eng zeg, mijn hele huis was ervan aan het shaken
Hoor idd weinig gehei meer de laatste jaren...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen ze dat vaak anders gelukkig.
Geinigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:12 schreef Prisha het volgende:
Utrecht heeft een fish doorbell. en het werkt![]()
https://visdeurbel.nl/over-de-visdeurbel/
De livestream en deurbel die je kan drukken
https://visdeurbel.nl/
De tijd klopt alleen nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:12 schreef Prisha het volgende:
Is die er nog steeds? Wat leuk!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:12 schreef Prisha het volgende:
Dan komt ie vast om half 2quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:48 schreef aloa het volgende:
Ik wacht op een pakketje.
vanaf nu tot 13.30.
Is voor in de tuinquote:
Hopelijk hoef je niet te lang te wachten!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:48 schreef aloa het volgende:
vanaf nu tot 13.30.
Als ik iets nodig heb ga ik gewoon naar de winkel ik heb allemaal geen zin in dat gezeikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet te lang te wachten!
"Leuk" zijn ook altijd die bezorgtijden van "we komen tussen 7 uur en 19 uur"al wordt het dan op de dag zelf nog wel specifieker
Ja ....quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Leuk" zijn ook altijd die bezorgtijden van "we komen tussen 7 uur en 19 uur"al wordt het dan op de dag zelf nog wel specifieker
BoekMETzandquote:
Dat valt nog mee... Bij Amazon zeggen ze gewoon voor 20:00 uur en daar kun je het mee doenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:48 schreef aloa het volgende:
vanaf nu tot 13.30.
Waanzinquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat valt nog mee... Bij Amazon zeggen ze gewoon voor 20:00 uur en daar kun je het mee doen
Dit is nog te doenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuinmetzandquote:
Ja ik was er al om 7 uur uit vanmorgenquote:
`Maar jij hebt natuurlijk niet in een slaapkliniek geslapen afgelopen dagenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ik was er al om 7 uur uit vanmorgen
Ziet er goed uit, eet smakelijk!quote:
Jij was nog op zoek naarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, eet smakelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:58 schreef engine het volgende:
Eerste kuiken uit het ei sinds vannacht![]()
[ afbeelding ]WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:58 schreef engine het volgende:
Eerste kuiken uit het ei sinds vannacht![]()
[ afbeelding ]zo heft en keer en kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in utopia uitgezien![]()
Wel heel roodquote:
Dat is niet bestquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo heft en keer en kamer
in utopia uitgezien
Oh ja die vind ik ook altijd lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
is salami en rote pfefferoni
de pizza was hot
pizza diavolo
Nee dat is zoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
`Maar jij hebt natuurlijk niet in een slaapkliniek geslapen afgelopen dagen
Nu weer skihupfen landerteamsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:32 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog selfs en rote
pfefferoni op gedaan vor nog
meer schärfe
Dat heb ik gemist ... nou ja ik zag Demi verliezen maar dan weet ik genoeg ..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zit die emotie bij de (dames)wielrenners diep zeg
Van de week Annemieke ook al hoor. Maar nu ging Demi ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist ... nou ja ik zag Demi verliezen maar dan weet ik genoeg ..
Ja daar is de NOS sterk in ...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de week Annemieke ook al hoor. Maar nu ging Demi ja.
En dat door 1 vraag van de interviewer.
hahaha okquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen keek ik naar de belgische tv
Nu Oekraïne nogquote:
K zie het zwaar in voor ze de komende tijd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu Oekraïne nog![]()
Veel belangrijker dan die Annemieke
Ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
K zie het zwaar in voor ze de komende tijd.
Wat mij betreft ook tijd om Russen niet in Rusland harder te treffen. Ben jij Poetin fan rot je maar op terug naar Rusland. Je mag verder alles hier achterlaten.quote:
Een dictator krijgt alleen het volk weg. Alleen worden die wel hard onderdrukt en heeft Poetin nog redelijk wat steun.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
Gewoon Putin moet van zn macht ontheven worden .. alleen hoe ?
He je geen mobile?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef maily het volgende:
Geud evening![]()
Do you have a reum with a feun?
quote:
Helleu.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef maily het volgende:
Geud evening![]()
Do you have a reum with a feun?
Ja wedikveel…quote:
Klopt, maar het is reconstrueerbaar.quote:
Ja. En het staat gewoon langs de weg.quote:
Zat Russen die er helemaal niet achter zullen staan, maar dat niet mogen zeggen of anders helemaal geen invloed hierop hebben...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook tijd om Russen niet in Rusland harder te treffen. Ben jij Poetin fan rot je maar op terug naar Rusland. Je mag verder alles hier achterlaten.
Zelfde voor dingen als sport, volledige boycot (begin is er al met het voetbal), muziek (geen esf) etcetc.
Claudius Civilis heeft ons meer gebracht dan we hadden willen hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klopt, maar het is reconstrueerbaar.
[ afbeelding ]
Claudius was vrijgevigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Claudius Civilis heeft ons meer gebracht dan we hadden willen hebben
Ik heb trouwens een boekje vol over zulke opgerichte stenen, vaak voor een lokale god of godin. Staan ook een hoop aan Nehalennia in het rijksmuseum van oudheden in Leiden. Zeker een kijkje waard!quote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga nog even lekker #viesdik worden voor morgen met wat Mac'n'cheese in de oven
Absoluut. Mooi museumquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een boekje vol over zulke opgerichte stenen, vaak voor een lokale god of godin. Staan ook een hoop aan Nehalennia in het rijksmuseum van oudheden in Leiden. Zeker een kijkje waard!
Ben er best vaak geweest inmiddelsquote:
Prachtig museumquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een boekje vol over zulke opgerichte stenen, vaak voor een lokale god of godin. Staan ook een hoop aan Nehalennia in het rijksmuseum van oudheden in Leiden. Zeker een kijkje waard!
Volgende meet daarquote:
Dat is een mooi museum inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Museummeet zou ook wel leuk zijn jaquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een mooi museum inderdaadAl een hele tijd niet meer geweest. Voor het laatst voor een tentoonstelling over Carthago van jaren geleden
Leiden is wel ver, dus dat wordt vroeg weer terug voor mijquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Museummeet zou ook wel leuk zijn ja
Ook een mooi museum ja! Nog recenter geweest dan in Leiden zelfsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Leiden is wel ver, dus dat wordt vroeg weer terug voor mij
Fries museum is ook mooi
Ik hoop komende vrijdag weer eens naar een museum te gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Museummeet zou ook wel leuk zijn ja
Naar welke ga je?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop komende vrijdag weer eens naar een museum te gaan.
Is echt veels te lang geleden
Een fotomuseum met een tentoonstelling die tot 13 maart loopt.quote:
En niet eens even langs geweest hierquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook een mooi museum ja! Nog recenter geweest dan in Leiden zelfsVoor een prachtige tentoonstelling over Alma-Tadema
Zeg nou gewoon welkequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een fotomuseum met een tentoonstelling die tot 13 maart loopt.
Ja toen kende ik je helaas nog nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:09 schreef drakin het volgende:
[..]
En niet eens even langs geweest hier
Die is helaas weg en er staat nu een nieuw gebouw op die plekquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja toen kende ik je helaas nog niet![]()
Ik was daar met mijn moeder en we overnachtten in dit ding:
[ afbeelding ]
Ontzettend leukmoesten de sleutel nog ophalen in de oude gevangenis, wat inmiddels ook een hostel is geworden
Maar heb begrepen dat dit wagentje inmiddels niet meer verhuurd wordt...
Oh nieuw gebouw zelfs! Wel leuk?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is helaas weg en staat nu een nieuw gebouw op die plek
Nee saai kantoor, die boomhut was veel leuker op die plek.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nieuw gebouw zelfs! Wel leuk?
Erg leuk om in 'Boomhut De Uil' (zoals het eerst heette) te overnachtenMidden in een parkje, dicht bij het centrum, goede Wifi, van alle gemakken voorzien.
Weet je ook waarom die weg is eigenlijk?
Ja die oude gevangenis ken ik, daar kregen we nog een rondleiding door van de mensen die dat runden, want daar moesten we de sleutel ophalen en de boomhut was nog niet klaargemaakt voor ons.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee saai kantoor, die boomhut was veel leuker op die plek.
Je kan nu in een cel in de oude gevangenis overnachten. Wel een gehorige plek.
Mijn grootvader heeft in die gevangenis gezeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee saai kantoor, die boomhut was veel leuker op die plek.
Je kan nu in een cel in de oude gevangenis overnachten. Wel een gehorige plek.
Wat had hij gedaan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn grootvader heeft in die gevangenis gezeten.
Als gevangene…
Tijdens de overval?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn grootvader heeft in die gevangenis gezeten.
Als gevangene…
Iets wat de bezetters niet bevielquote:
Nee, daarvoor.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets wat de bezetters niet beviel
Niet lang daarvoor dusquote:
Ja dat is te vaag!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets wat de bezetters niet beviel
Ja heel dubbelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Soms he
Er is gisteren een motie in de VN veiligheidsraad geweest. Daarin werd opgeroepen de Russische oorlog te veroordelen en ze hun troepen te laten terugtrekken.
Die motie is niet aangenomen. En waarom niet.
Rusland heeft een veto-recht![]()
![]()
Tsja, wat verwacht je dan van de Verenigde Nazi’squote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Soms he
Er is gisteren een motie in de VN veiligheidsraad geweest. Daarin werd opgeroepen de Russische oorlog te veroordelen en ze hun troepen te laten terugtrekken.
![]()
Vertel ik IRL wel een keer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is te vaag!
Ik wil natuurlijk juicy details
Hebben ze ergen nog recht op nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Soms he
![]()
Ben benieuwdquote:
Das gemeen, ik kan morgen nietquote:
Een andere keer danquote:
Dan kan ik weer nietquote:
Waar is dat dan ? In 40+ loopt treehut rond af en toequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
@:drakin ik zit nu bij Google Maps met Streetview te kijken wat ze met de locatie van de Boomhut hebben gedaan, en verdikkeme zeg wat een ellende![]()
Frappante is dat ls ik een straatje verder klik ik nog wel de Boomhut kan zien
Ik heb het over een voormalige leuke slaapplaats in hartje Leeuwarden midden in het gorenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is dat dan ? In 40+ loopt treehut rond af en toe
Veel plezier danquote:
Dan hebben ze de foto's nog niet up to datequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
@:drakin ik zit nu bij Google Maps met Streetview te kijken wat ze met de locatie van de Boomhut hebben gedaan, en verdikkeme zeg wat een ellende![]()
Frappante is dat ls ik een straatje verder klik ik nog wel de Boomhut kan zien
Treehut zit niet in Leeuwardenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is dat dan ? In 40+ loopt treehut rond af en toe
Zatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat weetik ... in een nogal duistere straat ... Maar die hut zit dus in Leeuwarden
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan hebben ze de foto's nog niet up to date
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Zou kunnen he, het is het lange wakker liggen. Maar goed, rusten telt ook is mij altijd verteld.quote:
Was het maar trusten. <3 Een nachtje doorslapen, lijkt me zo fijn.quote:
Boek meequote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou kunnen he, het is het lange wakker liggen. Maar goed, rusten telt ook is mij altijd verteld.
Concentratie van een, nou ja niet dus.quote:
Is ook weer ja, blijft rottig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Concentratie van een, nou ja niet dus.Filmpjes, korte stukjes lezen. Maar daar rust ik niet van.
Ow that sucks indeedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Altijd wel, chronische vermoeidheid. Dat is het dan ook vermoeidheid, slapen is een ramp.
Weinig kennelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
Maar goed.
Is er hier nog eens leuks gebeurd.
Ik heb dat uitgezet maar overweeg nu om het weer aan te zetten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vraag me af waarom ik bij pics van de dag onderin altijd tieten te zien krijg. Ben daar helemaal niet zo mee bezig.
Ik heb dat al tientallen keren uitgezet, bij iedere browser, iedere computer, komt het weer terugquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vraag me af waarom ik bij pics van de dag onderin altijd tieten te zien krijg. Ben daar helemaal niet zo mee bezig.
Jaaaquote:
Toch geen populair onderwerp blijkbaar.quote:
This topic is worthless ........... etcquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Toch geen populair onderwerp blijkbaar.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgezet maar overweeg nu om het weer aan te zetten.
Wist niet dat dat kon, te lang niet meer op fok geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb dat al tientallen keren uitgezet, bij iedere browser, iedere computer, komt het weer terug
Zie ze dagelijks, niet zo interessant nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Toch geen populair onderwerp blijkbaar.
Nee okay dan hebben we het ergens anders overquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie ze dagelijks, niet zo interessant nee.
Ik hou er helemaal niet van maar heb vandaag op zolder wel een carnaval outfit gevonden (van m'n broertje). Ik ga het morgen toch maar weer proberenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
Het is ook carnavaltijd heb ik vernomen. Iemand hier die daar van houdt.
Is dat nu wel met corona?
Wat is de outfit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hou er helemaal niet van maar heb vandaag op zolder wel een carnaval outfit gevonden (van m'n broertje). Ik ga het morgen toch maar weer proberen
Ja goede vraag. Straaljagerpiloot ofzo denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is de outfit.![]()
Vroeger ik wel. In limburg werd het toch altijd aardig druk. Ik drink geen alcohol, met de jaren werden de dronken lui om mij heen irritanter.
Straaljagerpiloot? Iets met helm zonnebril enz? Grappig wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Straaljagerpiloot ofzo denk ikWeet ook niet wat het precies voor moet stellen.
Ja dat kan ik mij wel voorstellen. Wij waren vroeger altijd op wintersport en heb het later wel ooit een beetje gevierd maar het is gewoon niet mijn ding. Dat verkleden...polonaises![]()
Maar heb nu wel gewoon zin in de gezelligheid met vriendenDan maar een gek pakje aan.
Georganiseerd zuipen voor alcoholisten is dus toch weer een poging waard jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hou er helemaal niet van maar heb vandaag op zolder wel een carnaval outfit gevonden (van m'n broertje). Ik ga het morgen toch maar weer proberen
Het is donkergroen maar het heeft ook een embleem met "eagle keeper" dus ja ik weet niet precies wat het voor moet stellen. Maar wel een beetje militaire stijl ofzo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Straaljagerpiloot? Iets met helm zonnebril enz? Grappig wel.![]()
Polonaises zijn ook het ergste van het ergste. Verkleden vond ik dan wel weer leuk, smink enz.
Lang niet alle brabo's doen aan carnaval hequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Carnaval is voor mij echt al een jaar of 15-20 geleden. Het trekt me ook totaal niet meer... Ondanks ik mezelf toch echt wel een echte brabo voel...
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang niet alle brabo's doen aan carnaval he
Dat is geen keuze. Als ik nu een polonaise met jou begin doe jij ook aan carnaval.quote:
Ik zit boven de rivierenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is geen keuze. Als ik nu een polonaise met jou begin doe jij ook aan carnaval.
Ah ja dan zit je redelijk veilig.quote:
Of je komt binnenkort in het nieuws wegens ongewenste intimiteitenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is geen keuze. Als ik nu een polonaise met jou begin doe jij ook aan carnaval.
Een polonaise begin je door handen op schouders te plaatsen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je komt binnenkort in het nieuws wegens ongewenste intimiteiten
Iedere aanraking is tegenwoordig verdacht hequote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Een polonaise begin je door handen op schouders te plaatsen hoor
gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dan zit je redelijk veilig.
Ja dat was een dubbelequote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:45 schreef mario390 het volgende:
nu was in wdr 1982 wm ,als toni schumacher
en van frankrijk destroyte
Ja undquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:47 schreef mario390 het volgende:
doppelrot![]()
maar hij zei geen abzicht
Goed dat je het zegt, moest mijn duits nog doenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:45 schreef mario390 het volgende:
nu was in wdr 1982 wm ,als toni schumacher
en van frankrijk destroyte
Als het niet lukt voor hem om Kiev te veroveren zonder extreme verliezen dan zou ik niet verbaasd zijn als het leger hem afzet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een dictator krijgt alleen het volk weg. Alleen worden die wel hard onderdrukt en heeft Poetin nog redelijk wat steun.
Zie zo'n staatsgreep eigenlijk niet gebeuren in Rusland. Laatste keer was de overgang van keizer naar communisme.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als het niet lukt voor hem om Kiev te veroveren zonder extreme verliezen dan zou ik niet verbaasd zijn als het leger hem afzet.
Er zijn een aantal pogingen geweest, o.a. die waar Jeltsin op een tank klom.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie zo'n staatsgreep eigenlijk niet gebeuren in Rusland. Laatste keer was de overgang van keizer naar communisme.
Maar nog steeds vanuit de partij.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er zijn een aantal pogingen geweest, o.a. die waar Jeltsin op een tank klom.
Zelinsky mikt op assymetrische oorlogsvoering, dat is voor het Russische leger erg lastig. Vooral als ze Kiev willen binnendringen. Tanks hebben een hekel aan mollies.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar nog steeds vanuit de partij.
De KGB (of hoe ze het nu ook noemen) is niet ver weg daar.
Je hebt wel gelijk dat als hij het niet haalt het moeilijk gaat worden. Dit stuk las ik eerder vandaag:
https://www.hln.be/buiten(...)ad-gehoopt~a282ae60/
Weet ook niet hoever de russen zijn met 'moderne oorlogsvoering'.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zelinsky mikt op assymetrische oorlogsvoering, dat is voor het Russische leger erg lastig. Vooral als ze Kiev willen binnendringen. Tanks hebben een hekel aan mollies.
Ik ook niet. Maar dat kunnen we onderzoeken. Laten we Baudet een tijdje naar het Kremlin detacheren als voorlichter.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen ben ik wel blij dat Baudet de boel eens goed in perspectief zet. Wet zouden we toch zonder hem moeten
Natuurlijk moeten we ze straffen, en zwaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat kunnen we onderzoeken. Laten we Baudet een tijdje naar het Kremlin detacheren als voorlichter.
In liefde en oorlog is alles geoorloofd.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten we ze straffen, en zwaar.
Maar is dit nog wel menselijk
Echt? Ik gok dat baudet heel snel naast navalny zitquote:Op zondag 27 februari 2022 00:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In liefde en oorlog is alles geoorloofd.
Baudet zal Putin dood vervelen met zijn gezwam. Vanuit een Oekraïns oogpunt zeer menselijk.
Dat is wel een overweging waard, achterlijkheid hoeft niet strafbaar te zijn. Wat voor functie elders zou dan geschikt zijn voor Baudet?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt? Ik gok dat baudet heel snel naast navalny zit
quote:
quote:
Helloquote:
Hey Nijnquote:
quote:
Dat ja. Is maar 50 minuten met de trein en ik woon op loopafstand van CS hierquote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef Koen66 het volgende:
Onee zo ver weg is Eindje nu ook weer niet
Ik stap 12:00 in de auto, 12:35 transferium Westraven en de tram naar Utrecht Centraalquote:Op zondag 27 februari 2022 09:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Dat ja. Is maar 50 minuten met de trein en ik woon op loopafstand van CS hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |