Oh waarom sliep toen pas dan, of kon je niet in slaapkomen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
duur of 2, maar sliep pas om 7u
dat laatstequote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh waarom sliep toen pas dan, of kon je niet in slaapkomen?
Dat is dan wel balen, als je zo lang wakker ligtquote:
ja normaal slaap ik snel hoor.. heb maar 4u goede slaap nodig dan ben ik er..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen, als je zo lang wakker ligt
Had blijkbaar wel nodig dan.. ondanks dat er volgens mij niet echt heel ziek wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja normaal slaap ik snel hoor.. heb maar 4u goede slaap nodig dan ben ik er..
maar vorige week met Corrie over de vloer gewoon teveel geslapen.
1 dag echt ff een slechte gehad. maarjaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had blijkbaar wel nodig dan.. ondanks dat er volgens mij niet echt heel ziek was
Weinig spannende vrouw dusquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja normaal slaap ik snel hoor.. heb maar 4u goede slaap nodig dan ben ik er..
maar vorige week met Corrie over de vloer gewoon teveel geslapen.
Dat is wel fijn dan, als je dan ook nog in een rustige buurt woont is dat ook mooi meegenomenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er komt in mijn slaapkamer geen spatje licht binnen
Seniorenflatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dan, als je dan ook nog in een rustige buurt woont is dat ook mooi meegenomen
O, dat is altijd wel rustig, maar je hebt niet lang geslapen nuquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Seniorenflatmaar hopelijk over een jaar of 2 wel weg hier
genoeg om 't tot vanavond weer te rekkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is altijd wel rustig, maar je hebt niet lang geslapen nu
Daarvoor is het net iets te koud.quote:
In een jas is het wel lekker, toch? Lekker vitamine D vangen!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarvoor is het net iets te koud.
Man man man, dit weer is net besteld om het mooiste feest van het jaar te vieren in de buitenluchtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarvoor is het net iets te koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |