quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dit soort mensen gun je veel leuke DM’s na afloop.quote:
Wij allemaalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:15 schreef FOKoffieleut het volgende:
saskia loopt met een boog om zachtaardige mannen heen
Yessss, toch welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een leuke match dit. Dus gaat er iemand nee zeggen
Pas op de 4e datequote:
Leugenaarsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een leuke match dit. Dus gaat er iemand nee zeggen
Met dank aan Dirks Vishandel jaaaaaaquote:Op zondag 27 februari 2022 16:25 schreef DKUp het volgende:
Er gaan veel First Dates-deelnemers en @:Pisces29 blij worden.
Pokémon, Efteling, Disney, Marvel, Harry Potter, Moonsisters en onze overleden vriendjes en vriendinnetjes met zwarte dode kraaloogjes.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 27 februari 2022 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met dank aan Dirks Vishandel jaaaaaa
Lekker man, ik mis de langoustines wel. Ze hebben het maar nauwelijks over de gerechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Aangezien Denies als een storm door het programma gaat, is er tijd over voor een klein culinair momentje.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker man, ik mis de langoustines wel. Ze hebben het maar nauwelijks over de gerechten
Ik wil best de barista spelen als ze een nieuwe rol nodig hebbenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aangezien Denies als een storm door het programma gaat, is er tijd over voor een klein culinair momentje.Misschien kun je ze even een berichtje sturen?
En elke dag min of meer dezelfde vragen stellen zal ook wel lukkenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wil best de barista spelen als ze een nieuwe rol nodig hebben![]()
![]()
Voor de rest weinig ervaring in de horeca
1 gevlochten familie en pot natquote:
Kusjes voor @Nine.quote:
De ongeëvenaarde haatquote:
Heel fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |