Ik gunde het Henk Grol het wel veel meer dan Bas.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Jammer, was samen met Henk Grol toch altijd de leukste faalrubriek van de Spelen
Ik heb Bas zijn nummer nog wel ergens voor geval iemand hem wilt stalkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik gunde het Henk Grol het wel veel meer dan Bas.
Hoe kwam je daar dan weer aan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:53 schreef Szura het volgende:
Ik had ooit Misa’s nummer, maar dat nummer heeft ze niet meer #punatattoo
@:de_boswachter
Ik deed weleens wat journalistieke klusjes. Oa Raegod, Roooowwwbbbbiinnn en Thiemo de Snuiver staan ook nog in m’n telefoon maar geen idee of die nummers kloppen. En Aad300 zie ik ook nog staan tijdens het scrollenquote:
Mark de J ook?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik deed weleens wat journalistieke klusjes. Oa Raegod, Roooowwwbbbbiinnn en Thiemo de Snuiver staan ook nog in m’n telefoon maar geen idee of die nummers kloppen. En Aad300 zie ik ook nog staan tijdens het scrollen.
Helaas.quote:
Aad300 post natuurlijk elke dag een nieuwe video in z'n statusupdates. 21 = 5quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik deed weleens wat journalistieke klusjes. Oa Raegod, Roooowwwbbbbiinnn en Thiemo de Snuiver staan ook nog in m’n telefoon maar geen idee of die nummers kloppen. En Aad300 zie ik ook nog staan tijdens het scrollen.
Misschien had je even wat muziek aan moeten zettenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Helaas.
Raegod was altijd een erg sympathieke gesprekspartner, vooral met Rooowwwbbiiinn viel geen ‘leuk’ gesprekje op te zetten.
Ik wilde die al quoten, maar dacht dat het beter was al die ellende maar in dat topic te latenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:28 schreef hhh38 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik geen problemen met vluchtelingen. Omdat ze blank zijn zou je denken. Neen dat is niet de reden. Omdat het ECHTE oorlogsvluchtelingen zijn
Als het een willekeurige user zou zijn had ik het niet gepost, maar dit is een leuke rubriekquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wilde die al quoten, maar dacht dat het beter was al die ellende maar in dat topic te laten
Had ik niet achter die user gezocht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:28 schreef hhh38 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik geen problemen met vluchtelingen. Omdat ze blank zijn zou je denken. Neen dat is niet de reden. Omdat het ECHTE oorlogsvluchtelingen zijn
Hij heeft af en toe een beperkte blik zeg maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had ik niet achter die user gezocht.
Of een ban op vadka.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef Remco het volgende:
Wordt het niet weer een keer tijd voor een ban voor tong80 trouwens?
Wow, hoe kwam je hier aan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:53 schreef Szura het volgende:
Ik had ooit Misa’s nummer, maar dat nummer heeft ze niet meer #punatattoo
@:de_boswachter
Hij heeft van @GGMM en VBL SC matties een kaartje ontvangen nadat hij die hartstilstand had, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef Remco het volgende:
Wordt het niet weer een keer tijd voor een ban voor tong80 trouwens?
In Afrika was hij al afgezet en opgesloten door het leger of z’n vicepresidentquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot zover is er nog geen Rus naast Vladimir die het graag wil
Wat een focking lelijk kind.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:00 schreef maxi-mus het volgende:
Jeroen heeft zijn zoon Gent genoemd. Gewoon.
[ twitter ]
Heet het kind niet gewoon Leon zoals in de hashtag?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:00 schreef maxi-mus het volgende:
Jeroen heeft zijn zoon Gent genoemd. Gewoon.
[ twitter ]
Facts.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een focking lelijk kind.
Ja het is nog vroeg, je hebt uiteraard gelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heet het kind niet gewoon Leon zoals in de hashtag?
Jeroen geilt vooral op Gent omdat 'ie er woont?
[..]
Facts.
Ik zie hem er verder zo voor aan, daar niet van.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is nog vroeg, je hebt uiteraard gelijk.
(ik was te snel omdat ik mijn nutteloos boze post wilde wijzigen)
Ik ben van die twee gaan houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zie hem er verder zo voor aan, daar niet van.
Al blijft het Gouden Koppel goed vermaak, al gaat Jeroen er wel meer en meer in geloven.
Nu heb ik wel gelachen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is nog vroeg, je hebt uiteraard gelijk.
(ik was te snel omdat ik mijn nutteloos boze post wilde wijzigen)
Ze hebben tenminste munitie. Als wij in oorlog komen mogen we van Rutte met propjes gaan schieten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Moet je dit zien. Die Russen blijken oorlog te voeren met apparatuur en bemanning stammend uit de tijd van de Slag om Stalingrad (lol).
Is het nu wel verstandig je uit te laten over dingen waar je geen verstand van hebt?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:31 schreef Steven184 het volgende:
Ik dat dat we klaar waren met Willem Engel
[ twitter ]
Putin doet het blijkbaar niet veel beter:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze hebben tenminste munitie. Als wij in oorlog komen mogen we van Rutte met propjes gaan schieten.
De retoriek van Poetin napraten, is dat ondertussen geen oorlogsmisdaad?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:31 schreef Steven184 het volgende:
Ik dat dat we klaar waren met Willem Engel
[ twitter ]
Paar bijzondere takes, perfect voor NWS dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
De retoriek van Poetin napraten, is dat ondertussen geen oorlogsmisdaad?
Het valt mij wel weer op dat met die typisch westerse onbezonnenheid naar lichtpuntjes wordt gezocht. We kunnen het ons niet voorstellen, dus het zal allemaal wel meevallen. Blijkbaar wil men in West-Europa dat het opgewekte humeur niet wordt verstoord tijdens de wintersport, de carnavalsweek, de vrijheidsfeesten () en omdat het net zo lekker ging met de EKENUMMIE
:
- Poetin is terminaal ziek
- Poetin overschat zichzelf, dit is een laatste stuiptrekking van een geïsoleerd man
- Het Russische leger gebruikt oud materieel
- Het Russische leger is niet gemotiveerd, dit is niet hun oorlog
- Het Russische volk steunt de oorlog niet. Kijk eens hoe goed, er zijn een paar demonstranten
- We kunnen Poetin keihard treffen met onze sancties
Die paar soldaten die nu worden ingezet vormen niet het voltallige Russische leger. Dit is nog maar het begin. Het Russische volk is opgevoed met een vorm van nationalisme die we hier totaal niet meer kennen. Zelensky is dapper maar ten dode opgeschreven. Als Oekraïne is ingenomen wordt het hele volk (of wat er nog van over is) onderdrukt. Zoals ook gebeurt in Wit-Rusland, Georgië en alle andere regio's die de machtswellusteling inmiddels heeft ingepikt. Tegenstanders worden overal opgepakt en verdwijnen (en nee, domme gans, dit is niet vergelijkbaar met het optreden van de Nederlandse politie bij coronademonstraties). Het antwoord is stroperig, als altijd, en onvoldoende.
Het is 2022 en de wereld is nog net zo rot als altijd. Het verschil met een paar decennia geleden is dat een deel ervan niet wil ontwaken uit de natte droom van onbeperkt consumentisme, en onze leiders feelgoodmarionetten zijn die beeldvorming en DE EKENUMMIE laten prevaleren boven mensenlevens. Precies zoals tijdens de pandemie, overigens.
https://twitter.com/mennopot/status/1497482786642575363quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/mennopot/status/1497482786642575363
Ik kan niet meer functioneren door de eerste zin van deze tweet.
Ok, proost?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Paar bijzondere takes, perfect voor NWS dus.
één van de grootste debielen van dit forum, overal een grote bek over hebben maar nooit ergens iets van weten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Hafcfan heeft al die oorlogen in het midden oosten niet echt gevolgd. Maar hij heeft niet het idee dat Putin nu all in gaat. Beetje aftasten.
Lospedrosa heb ik een mening over.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van de grootste debielen van dit forum, overal een grote bek over hebben maar nooit ergens iets van weten.
Er zijn pittig veel users daar die heel vervelend zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lospedrosa heb ik een mening over.
Probeer voor de lol er eens tegen in te gaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn pittig veel users daar die heel vervelend zijn
Polderturk reageert nergens opquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Probeer voor de lol er eens tegen in te gaan
Die was erg vervelend in het topic over Armenië/Azerbeidzjanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Polderturk reageert nergens opMaar wel lekker obscure twitterposts plaatsen
Dit is een tamelijk Slowpokiaanse ontdekking. Hij hangt in WLR en TDF ook de mafketel uit, met zijn Cees Bol obsessie. Dit is niveau Norenhater, maar zijn manier van schrijven is ook echt verschrikkelijk.quote:
Ik heb hem al langer op de korrel, hij zit ook in VBL!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is een tamelijk Slowpokiaanse ontdekking. Hij hangt in WLR en TDF ook de mafketel uit, met zijn Cees Bol obsessie. Dit is niveau Norenhater, maar zijn manier van schrijven is ook echt verschrikkelijk.
Je bent zo'n dertien minuten te laatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
bassieenadriaanzwaaien.gif
Dit is een tamelijk slowpokiaanse post.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
bassieenadriaanzwaaien.gif
Moet je niet het 10/10 zijnde Elden Ring spelen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Halcon zorgt voor een rode waas bij mij, is mijn excuus in deze.
Wat denk je dat ik aan het doen ben?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet je niet het 10/10 zijnde Elden Ring spelen?
Oh sorry.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen ben?
Ga je je zelf op laten baren?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik sta op het punt mijn eerste Mausoleum te betreden!
22.30quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)n-voelt-dat-heerlijk
Hoe laat heb je het gisteren gemaakt @:slobeend ?
quote:IJdelheid der ijdelheden – je kunt er maar beter om proberen te lachen. Inderdaad staat de televisiesatire in Nederland op hoog niveau, met Arjen Lubach, Klikbeet, Plakshot, Media Inside en vooral het onnavolgbare Promenade – het uitzonderlijkste programma dat ik de afgelopen vijf jaar zag. Dat toonde niet alleen de idiotie van de in zichzelf gekeerde televisiecultuur, maar kon ongemerkt overgaan in overtuigend drama. Promenade werd zo méér dan een metafoor voor wat het betekent om te leven in een wereld die je steeds vaker doet twijfelen over wat echt is en wat virtueel is. Echte kunst.
Waarvan anders?quote:
Dat begint altijd pas na carnaval.quote:
Beetje zoals in COR dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Polderturk reageert nergens opMaar wel lekker obscure twitterposts plaatsen
BobjePukquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik doe maar weer eens een poging tot tactische analyse. In het zuiden zijn de Russen nu echt doorgebroken. Omdat er tienduizenden troepen in het oosten zitten riskeren de Oekraïeners omsingeling. Dat zou een enorme klap zijn voor het moraal.
KLM mag echt kapotquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
KLM blijft voorlopig samenwerken door middel van codesharing met de Russische luchtvaartmaatschappij Aeroflot. Dat meldt een woordvoerster van KLM aan Reismedia. De codesharing is onder meer van toepassing op vluchten tussen Schiphol en Moskou. Naast de Aeroflot-code is op deze vluchten ook die van Kenya Airways (KQ) toegevoegd.
[ afbeelding ]
Oekraine moet vanaf nu alles op alles zetten om te winnen!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik doe maar weer eens een poging tot tactische analyse. In het zuiden zijn de Russen nu echt doorgebroken. Omdat er tienduizenden troepen in het oosten zitten riskeren de Oekraïeners omsingeling. Dat zou een enorme klap zijn voor het moraal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |