SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Komt dat uit de Michael Bay edit?quote:
wat zijn jullie allemaal laat met die dingenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:07 schreef mschol het volgende:
joepie... gemeentelijke belastingen (WOZ enzo)
Misschien kun je een hert schieten tijdens het wandelenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
De regen lijkt voorbij, kan ik ein-de-lijk gaan lopen, en dan moet ik nog gaan bedenken wat ik ga eten en boodschappen doen
de gemeente is laat he.. niet ik..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zijn jullie allemaal laat met die dingen
Niet iedereen hier is vastgoedmagnaat, mevrouw balquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zijn jullie allemaal laat met die dingen
die van den haag heb ik al gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
de gemeente is laat he.. niet ik..
ligt vandaag in de bus..
ik kan mij van mijn pa ook herinneren dat die pas eind februari z'n WOZ enzo binnenkreeg in den haag
ligt toch aan de gemeente mevrouw dimmyquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is vastgoedmagnaat, mevrouw bal
die snap ik wel, die denken, die profiteur gaan we even uitmelkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van den haag heb ik al gehad
En die van Rotterdam?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van den haag heb ik al gehad
profiteur zelfsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die snap ik wel, die denken, die profiteur gaan we even uitmelken
wel zuur. misschien intapen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op mijn been staan gaat niet van harte. Blij dat ik maar klein stukje naar huis hoef te strompelen en dan beentjes omhoog.
zal denk ik niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook die aanslagen binnen. Niet goedkoper op geworden.
Vijf euro goedkoperquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook die aanslagen binnen. Niet goedkoper op geworden.
ja geloof dat die afvalstofheffing het juist zo duur maakt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:23 schreef mschol het volgende:
ik mag even 600+ aftikken (incl afvalstof en riool)
en gezien de woz waarde zal dat volgend jaar fors meer zijn
ah oke ;Pquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een uitkering he, krijg je hier kwijtschelding.
OZBEW is 2 euro meer dan de afvalstoffenheffingquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat die afvalstofheffing het juist zo duur maakt?
ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Uitgestorven nog
[ afbeelding ]
Wij hadden toen 's nachts karaokequote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er leuk uit![]()
is er ook nog entertainment aan boord?
ohquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]
OZBEW is 2 euro meer dan de afvalstoffenheffing
Ik moet hem zo weer op in de trein.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:27 schreef mschol het volgende:
was wel vreemd zo, om nog mensen met mondkapje te zien rondlopen
Er zijn optredens:Yquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er leuk uit![]()
is er ook nog entertainment aan boord?
Ja maar NS is het er ook niet mee eens las ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
al ben ik het met je eens dat het wat onzinnig is nu, die verplichting in het OV
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn optredens
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn optredens:Y
[ afbeelding ]
aha dat heb ik niet gelezen nogquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar NS is het er ook niet mee eens las ik.
Karaoke is wel echt onnodig ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef Ama het volgende:
Inb4 @:datismijnmening die zegt dat het niet hoeft.
Die zeiden al meteen dat ze het bullshit vinden dat trein wel moet maar verder nergens meer.quote:
Karaoke is een levensbehoefte.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Karaoke is wel echt onnodig ja.
Het is ook zo verschrikkelijk vervelend.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zeiden al meteen dat ze het bullshit vinden dat trein wel moet maar verder nergens meer.
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook zo verschrikkelijk vervelend.
En ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie nu alleen aziaaten in ruimte heel vals zingen met een karaoke band..
ik weet het nog niet, maandag weet ik hetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
op werk zijn we nu van alle maatregelen verlost
Ik deed in de winkel (broodwinkel) al even geen mondkapje meer op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
Maar hebben jullie wel nog karaoke?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
nee gelukkig ook nooit gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hebben jullie wel nog karaoke?
Als ze ja zegt ga ik NU heen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hebben jullie wel nog karaoke?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
onder het motto wat de boer niet kent....
oh lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net Moussaka voor de "groep" gemaakt. Ik zelf vond het erg geslaagd ondanks niet iedereen mee wilde eten onder het motto wat de boer niet kent....
*nieuw*quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik deed in de winkel (broodwinkel) al even geen mondkapje meer op.
Griekse ovenschotel met o.a. gehakt, aardappels en auberginequote:
Neuhquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
*nieuw*
Corona Gevuldekoeken
nu met deeltjes corona![]()
niks voor onsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh. Ga nu gelijk een mailtje sturen met de suggestie
Ik hou niet van aubergine haha.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Griekse ovenschotel met o.a. gehakt, aardappels en aubergine
Hoera!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij zitten op de boot. Dek 10. Zo eerst ff aan dek lopen
Leuk flesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien dat ik het een keer in een lekker gerecht moet proberen. Ik hou eigenlijk ook niet van spruitjes maar Solo kan dat wel lekker maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mij doe je er ook geen plezier mee.
behalve in ratatouille
ballie! Pak de telelens!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Op die naar schotland kon je dat kopenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ken ik ook nog van veerponten maar dan ook alleen van veerponten.
Volgens mij kan je daar wel iemand mee dood meppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ken ik ook nog van veerponten maar dan ook alleen van veerponten.
Ik naar Zweden, had nog nooit zo grote Toblerone gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op die naar schotland kon je dat kopenEn ook andere smaken.
Ja, gewoon een boomstamquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik naar Zweden, had nog nooit zo grote Toblerone gezien.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Fles, waar ben je nou?
[ afbeelding ]
quote:
Wij staan even op het sun deckquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Fles, waar ben je nou?
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:
Er was er ooit ook één met sinaasappelsmaak. Maar die heb ik nooit meer gezienquote:
zijn jullie de enige op de boot?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Fles, waar ben je nou?
[ afbeelding ]
Echt he en toch zien ze elkaar niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn jullie de enige op de boot?
Zit jij op de boot naar Malawi en Fles op de boot naar IJsland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Fles, waar ben je nou?
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn jullie de enige op de boot?
Heb je wel die rode roos op je jas?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben waar het bier is. Fles vindt me wel
Hoef je niet bang te zijn dat je de verkeerde aanspreekt iig.quote:
O shitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je wel die rode roos op je jas?
Every night in my dreaaaamsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga nu Celine Dion opzetten hoor.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:50 schreef UitStraling het volgende:
tuuuuuuuuutututututuuuutuuuuuuuquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Dus Flash gaat dood.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Fles is Leo en Buda is Kate, heb je een rode pruik op Buda?
Wil buda wel in een jurk zienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Fles is Leo en Buda is Kate, heb je een rode pruik op Buda?
Wijs je hem nu af?quote:
Denk het niet als ik Fles zo leesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:52 schreef UitStraling het volgende:
Straks stomende seks in een oldtimer
Paar biertjes erin en dan gaat het toch gebeuren denk ik hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk het niet als ik Fles zo lees
Ohquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die schets was naakt hoor
tuuuuuuuutututuuuututuuuuuquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar biertjes erin en dan gaat het toch gebeuren denk ik hoor
Nou…quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die schets was naakt hoor
Zou hij z'n burgemeestersketting om hebben?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:54 schreef bitterbal het volgende:
heb je kans de oud burgermeester in levende lijve te ontmoeten
mag niet toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou hij z'n burgemeestersketting om hebben?
Alleen maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou hij z'n burgemeestersketting om hebben?
Kom je wat tekort? Je raakt maar niet uitgepraat over seks tussen 2 mannen..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel de blauwe ballen gewoon van het scherm afspatten
Waar het hart vol van isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom je wat tekort? Je raakt maar niet uitgepraat over seks tussen 2 mannen..
Valt het op?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Past perfect bij je zielquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
OMG IK GA ZUURKOOLSCHOTEL ETEN!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou we hebben hem hoor. Nu in de lift naar de 12e voor een LEUKE bar
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou we hebben hem hoor. Nu in de lift naar de 12e voor een LEUKE bar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Lekkerrrrrquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
OMG IK GA ZUURKOOLSCHOTEL ETEN!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nee ik was eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké oké, maar mag ik dan ook kijken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan toch geen half hoofd op een staak zetten
Ja hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké oké, maar mag ik dan ook kijken?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:05 schreef bitterbal het volgende:
ik aas echt al heel lang op het hoofd van buda. Jij kan vast wel een ander hoofd vinden
Waarom wil je dan ook het hoofd van buda?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Met gemak, maar dat is het punt niet. Wilde gewoon samen doen
Om er naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom wil je dan ook het hoofd van buda?
Zou wraak nemen omdat hij je broodjes heeft opgegetenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft sollicitatiegesprek via Teams, in de huiskamer. Nu zit ik in de auto met m'n boodschappen te wachten tot hij klaar is, want het maakt teveel herrie als ik de boodschappen ga inruimenHeb de tassen maar naast de auto gezet, mooi 4 graden blijft alles koud
Hij had me 2 nieuwe gekochtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou wraak nemen omdat hij je broodjes heeft opgegeten
En dan misschien, als het gaat schemeren, er een dansje rond te doen.quote:
wtfquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan misschien, als het gaat schemeren, er een dansje rond te doen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh![]()
nou blijf dan maar zitten ja
Ik weet niet of ik me veilig genoeg voel bij jullie om hier antwoord op te geven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtf![]()
Doe je dit soort dingen vaker?
Oehquote:
Ja is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk kunnen ze qua mankracht en geld nooit tegen Rusland opquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk ze gaan![]()
3 MINUTEN GELEDEN
'Oekraïne herovert Slangeneiland in Zwarte Zee'
Het Oekraïense leger heeft het Slangeneiland (Ostriv Zmiejniej) heroverd op het Russische leger. Dat meldt de Oekraïense tv-zender Oekraina24 op basis van de legerleiding. Het piepkleine eilandje in de Zwarte Zee heeft strategisch weinig waarde, maar is een symbool geworden van verzet tegen de Russische invasie, doordat de grenswachten zich weigerden over te geven. Alle dertien bewakers werden vervolgens gedood.
Morgen zijn ze allemaal weer zo dood als een pier.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk ze gaan![]()
3 MINUTEN GELEDEN
'Oekraïne herovert Slangeneiland in Zwarte Zee'
Het Oekraïense leger heeft het Slangeneiland (Ostriv Zmiejniej) heroverd op het Russische leger. Dat meldt de Oekraïense tv-zender Oekraina24 op basis van de legerleiding. Het piepkleine eilandje in de Zwarte Zee heeft strategisch weinig waarde, maar is een symbool geworden van verzet tegen de Russische invasie, doordat de grenswachten zich weigerden over te geven. Alle dertien bewakers werden vervolgens gedood.
nee maar dit is toch wel moedig, tegen zo'n grootmachtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk kunnen ze qua mankracht en geld nooit tegen Rusland op
Warme banaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oeh
Met kaas, banaan en appel is ook heel lekker.
jawelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me veilig genoeg voel bij jullie om hier antwoord op te geven.
Banaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
Met kaas, banaan en appel is ook heel lekker.
Wij hadden alleen fietsen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ze houden het langer vol dan Nederland toen.
Je kunt dat ook gewoon in plakjes snijden en dan pas op je bord doen als je gaat eten.quote:
Ben nog wat onzeker hoorquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
nu vinden ze je pas echt raar moeraskat met je banaan
@EttovanBelgie vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ze houden het langer vol dan Nederland toen.
Die van Ama hoeven ze zeker niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij hadden alleen fietsen.![]()
Of niet dan @:ettovanbelgie
Jij bent helemaal blij omdat er nu iemand is die nog vreemder is dan jijzelf bent.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
nu vinden ze je pas echt raar moeraskat met je banaan
jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent helemaal blij omdat er nu iemand is die nog vreemder is dan jijzelf bent.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent helemaal blij omdat er nu iemand is die nog vreemder is dan jijzelf bent.
Dat van die hoofden dat kennen we nou welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
naakt om buda's hoofd heen dansen in de schemer valt niemand op maar die banaan wel
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil een ledematen handeltje opzetten. Doe je mee?
Jij doet de voorzet, makker.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zegt die gekke bal, ik niet.
Komt goed uit want ik wil ook helemaal niet. Ja goed ideequote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat mag niet moeraskat. doen we het in het geheim
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik wil ook helemaal niet. Ja goed idee![]()
ssssssst, straks valt het opquote:
Ja zei Fles tochquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
Zouden ze elkaar nou al ontmoet hebben?
ook lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier carbonara, want het was er gisteren niet van gekomen
Ja, ik vind het ook érg vervelend. Maar misschien een volgende keer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja.
Wat vervelend dat je niet mee wilt doen moeraskat![]()
*gooit plan in de prullenbak*
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja.
Wat vervelend dat je niet mee wilt doen moeraskat![]()
*gooit plan in de prullenbak*
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook érg vervelend. Maar misschien een volgende keer.![]()
*vist plan er stiekem uit
Wat sta jij te spioneren?quote:
Bahquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grote prullenbak danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BahBal kennende ligt er inmiddels als een karkas van een koe bovenop dat plan in de prullenbak.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BahBal kennende ligt er inmiddels als een karkas van een koe bovenop dat plan in de prullenbak.
Wil je me beschermen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertrouw het niet zo helemaal niet een beetje.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertrouw het niet zo helemaal niet een beetje.
Liefquote:
Tof!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:26 schreef kwiwi het volgende:
We gaan morgen naar ons nieuwe huisje. Appeltaart mee voor bij de koffie en dan alle kamers opmeten
Leukquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:26 schreef kwiwi het volgende:
We gaan morgen naar ons nieuwe huisje. Appeltaart mee voor bij de koffie en dan alle kamers opmeten
Ja alles verven en nieuwe vloeren, badkamers en keuken sowieso.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk![]()
gaan jullie nog veel verven en zo?
Voor badkamer hebben jullie al aannemer ook ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja alles verven en nieuwe vloeren, badkamers en keuken sowieso.
Ga je meehelpen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk![]()
gaan jullie nog veel verven en zo?
Danku.quote:
HAP bellen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn teen word wel met het uur pijnlijker.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
hennepzaadjesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
Urumaki met tempura-banaan en hennepzaadjes.![]()
![]()
De firma MoerasBal gaat meteen op zoek naar een verse teen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ervaring is dat ze er niet zoveel mee doen. Maar als het nog wat donkerder gaat kleuren dan bel ik ze even.quote:
Behalve als die erg scheef staat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als die is gebroken doen ze er sowieso niets mee toch bij de eerste hulp?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De firma MoerasBal gaat meteen op zoek naar een verse teen.
Moerasbal en Bitterkatquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een vegetarier?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.dehippevegeta(...)an-en-hennepzaadjes/
Staat die dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze er niet zoveel mee doen. Maar als het nog wat donkerder gaat kleuren dan bel ik ze even.
[..]
Behalve als die erg scheef staat.
Niet per sé.quote:
Mooie slanke middelteen graag.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gaat op pad*quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie slanke middelteen graag.
Hoe lang moet hij zijn? Of wil je een uitstekende?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Mijn wijs-teen is langer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe lang moet hij zijn? Of wil je een uitstekende?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Mijn wijs-teen is langer.
Wat heb jij eigenlijk voor tenenquote:
Egyptische.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk voor tenen
Wats gebeurt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gianni, nu is het wel weekend.
quote:
Mistah Boombasticquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
@:ygritte heb net ook twee rears besteld
Kreeg ineens 800e terug van energie leverancier. Had de verkeerde afrekening gekregennu snap ik dus wél waarom m'n maandbedrag 70 euro omlaag gezet is.
Ik ook.quote:
Jouw neusje wil ik ook voor de baby.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Moest ik even weten voor onze baby.
Ze is van toepassing op haar eigen gifje, jaquote:
Jijquote:
Voor moeraskat had je een andere usernaam, euhhh wat was die ook alweer?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw neusje wil ik ook voor de baby.
quote:
En elke keer iets vinden van mijn Gerbil business!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil een ledematen handeltje opzetten. Doe je mee?
ja dat kan echt nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En elke keer iets vinden van mijn Gerbil business!
Dat hele godverhoerde kloterusland moet gewoon finaal de planeet af genuked wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk kunnen ze qua mankracht en geld nooit tegen Rusland op
hoe is deboot?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hele godverhoerde kloterusland moet gewoon finaal de planeet af genuked wordenEn China er achteraan.
Gaat het?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hele godverhoerde kloterusland moet gewoon finaal de planeet af genuked wordenEn China er achteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |