SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Komt dat uit de Michael Bay edit?quote:
wat zijn jullie allemaal laat met die dingenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:07 schreef mschol het volgende:
joepie... gemeentelijke belastingen (WOZ enzo)
Misschien kun je een hert schieten tijdens het wandelenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
De regen lijkt voorbij, kan ik ein-de-lijk gaan lopen, en dan moet ik nog gaan bedenken wat ik ga eten en boodschappen doen
de gemeente is laat he.. niet ik..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zijn jullie allemaal laat met die dingen
Niet iedereen hier is vastgoedmagnaat, mevrouw balquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zijn jullie allemaal laat met die dingen
die van den haag heb ik al gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
de gemeente is laat he.. niet ik..
ligt vandaag in de bus..
ik kan mij van mijn pa ook herinneren dat die pas eind februari z'n WOZ enzo binnenkreeg in den haag
ligt toch aan de gemeente mevrouw dimmyquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is vastgoedmagnaat, mevrouw bal
die snap ik wel, die denken, die profiteur gaan we even uitmelkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van den haag heb ik al gehad
En die van Rotterdam?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van den haag heb ik al gehad
profiteur zelfsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die snap ik wel, die denken, die profiteur gaan we even uitmelken
wel zuur. misschien intapen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op mijn been staan gaat niet van harte. Blij dat ik maar klein stukje naar huis hoef te strompelen en dan beentjes omhoog.
zal denk ik niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook die aanslagen binnen. Niet goedkoper op geworden.
Vijf euro goedkoperquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook die aanslagen binnen. Niet goedkoper op geworden.
ja geloof dat die afvalstofheffing het juist zo duur maakt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:23 schreef mschol het volgende:
ik mag even 600+ aftikken (incl afvalstof en riool)
en gezien de woz waarde zal dat volgend jaar fors meer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |