Hoe gaat ie dat doen dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:09 schreef Alloch87 het volgende:
Tsjonge jonge, wat heeft Poetin het toch voor zijn land verkloot zeg, ongelooflijk.
Natuurlijk, deze slag wint hij. Hij gaat er voor zorgen dat Oekraïne een neutraal land blijft.
Maar men gaan dit de komende decennia niet vergeten. Rusland zal overal buiten gesloten gaan worden. H et Westen zal meer gaan aansturen op onafhankelijkheid van Rusland. Armoede zal daar gaan overheersen.
Wil ook graag even melden dat als je het allemaal zo spannend/leuk vind dat ik je een debiel vind. Want dat is het absoluut niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Doe ik geenis het weer niet goed. Houd je commentaar lekker voor je dan.
In feite heeft Putin dan toch verloren. Wat heb je aan een land waar iedereen tegen je is en dat de nieuwe generatie Russen je uitkost.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:09 schreef Alloch87 het volgende:
Tsjonge jonge, wat heeft Poetin het toch voor zijn land verkloot zeg, ongelooflijk.
Natuurlijk, deze slag wint hij. Hij gaat er voor zorgen dat Oekraïne een neutraal land blijft.
Maar men gaan dit de komende decennia niet vergeten. Rusland zal overal buiten gesloten gaan worden. H et Westen zal meer gaan aansturen op onafhankelijkheid van Rusland. Armoede zal daar gaan overheersen.
Komt op mij eerder over als stoken tussen de bevolking.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)vrijdag-25-februari/
Te makkelijk. Welke untermensch is zijn zondebok dan pecies?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is maar 1 nazi in dit hele gedonder en die zit in het Kremlin.
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is maar een stok om mee te slaan. Poetin bedoelt gewoon dat hij ze heel stom vindt en dat ze allemaal kapot moeten.
Daarover gesproken, hoe staat het met de AEX-index trouwensquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:06 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Maidan square is beetje dubbelop. Net als chai thee.
Je kan wel lezen hopelijk toch? Ik zeg toch enkel dat hij deze slag gewonnen heeft, maar in het grote plaatje de verliezer zal zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:11 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
In feite heeft Putin dan toch verloren. Wat heb je aan een land waar iedereen tegen je is en dat de nieuwe generatie Russen je uitkost.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wil ook graag even melden dat als je het allemaal zo spannend/leuk vind dat ik je een debiel vind. Want dat is het absoluut niet.
quote:Zelensky: 'Dit kan de laatste keer zijn dat jullie mij zien'
De Oekraïense president Zelensky heeft gisteren in een videogesprek met regeringsleiders van de EU gezegd dat dit "de laatste keer zou kunnen zijn dat jullie mij levend zien", meldt de Israelische journalist Barak Ravid op basis van twee bronnen.
https://nos.nl/collectie/(...)den-poetin-en-lavrov
En VVV Venlo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:13 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe staat het met de AEX-index trouwens
Ja dat praatje is bedoeld om Russen wijs te maken dat hun buren kwaadaardig zijn en dat Poetin ze plat mag walsen. Natuurlijk gelooft ie die onzin zelf niet, Poetin is niet achterlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee.
Heel veel mensen aldaar geloven dat, buiten Rusland om, de westerse of op het westen gerichte wereld nog steeds door de Nazi's wordt geregeerd. Of Poetin dat zelf gelooft weet ik niet, maar er is hem wel alles aan gelegen om die leugen in stand te houden.
Zo'n anderhalve procent in de plus een uur of 2 geleden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:13 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe staat het met de AEX-index trouwens
Iedereen die niet naar zijn pijpen danst. Pure terreur.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Te makkelijk. Welke untermensch is zijn zondebok dan pecies?
Sinds de inval kunnen we daar niet meer zeker van zijn.quote:
Dit is eigenlijk op teveel manieren lachwekkend en triest dat het niet eens meer leuk isquote:
dat je al daar zo dicht bij een foto gaat maken ... dadelijk is een BOEM ... en dan ben je als persoon ook een puzzelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je zal deze maar bijna aanrijden...
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |