Al helemaal een dom idee als het op dat eerste front niet zo denderend loopt:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, tweefrontenoorlog. Dat heeft bij de andere nazi’s vroeger ook zo lekker uitgepakt.
quote:'Russische aanval op stad ten noordoosten van Kiev mislukt'
Volgens het Britse ministerie van Defensie is het Russische leger er niet in geslaagd de cruciale stad Tsjernihiv in te nemen. De stad ligt op de route tussen Gomel in Belarus en de Oekraïense hoofdstad Kiev. Wanneer Tsjernihiv in Russische handen zou vallen, kan het Russische leger Kiev via de oostkant aanvallen. Op dit moment vindt de aanval vanuit het noorden plaats.
Op videobeelden is te zien hoe het gebouw van een regionale afdeling van de Oekraïense veiligheidsdienst SBU in Tsjernihiv in brand staat. Het gebouw zou zijn getroffen door twee raketten, maar dat is niet bevestigd.
https://nos.nl/collectie/(...)m-heft-in-eigen-hand
Niet de snelste leercurve maar toch..quote:
Weten die ouderen dat ze een gekleurde versie gevoerd krijgen en maakt ze dat niet uit of weten ze het oprecht niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:02 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik stelde dat de jongere generatie zijn nieuws elders vandaan haalt. Men is doorgaans goed op de hoogte, ja. Echter, bij een hoop oudere mensen staat de televisie de hele dag aan. Daar wordt verteld wat ze moeten horen, niets meer en niets minder. Voor de oudere generatie is die controle vanuit de staat niets bijzonders, zo is het altijd geweest. De jongeren zijn opgegroeid met internet en in een compleet ander land dan de oudere generatie. Dat dat doorwerkt op hoe het nu wordt gezien, is niet zo gek. Daarmee heb ik dus letterlijk nergens gezegd dat Russen te dom zijn om in te zien wat er speelt of wat dan ook.
inderdaad dat ze allemaal de wormen mogen gaan voeren die russenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:04 schreef Haags het volgende:
Hopelijk worden de Russen compleet de pan in gehakt op alle fronten in en rondom Kiev.
Gok dat die bedreiging vanuit Rusland daar wel iets aan bij heeft gedragenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat er in de afgelopen 18 uur anders is geworden.
Wat zou het fantastisch zijn als dit het Waterloo is van dat stuk kots in het Kremlin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Al helemaal een dom idee als het op dat eerste front niet zo denderend loopt:
[..]
Denk dat ze een uitzondering maken voor gasbetalingen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat er in de afgelopen 18 uur anders is geworden.
Ik weet niet of Antwerpen op dat gebied nog zo belangrijk is, in India doet men het goedkoper. Maar in Antwerpen worden veel diamanten verhandeld, ook ruwe diamanten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze worden in Antwerpen geslepen, denk ik?
Die bedreiging is wel echt heel vers. Dit kan zelfs de druppel zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat die bedreiging vanuit Rusland daar wel iets aan bij heeft gedragen
[ twitter ]
Die zijn ook jong geweest en hebben wellicht de nasleep van het opbreken van de sovjet-unie wat natuurlijk behoorlijk erg was in die tijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weten die ouderen dat ze een gekleurde versie gevoerd krijgen en maakt ze dat niet uit of weten ze het oprecht niet?
Hij is een kletsmajoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan praat die kletsmajoor anderen na, maar laten we in Godsnaam een figuur als Wierd Duk niet als bron gaan gebruiken, want die man heeft letterlijk nergens iets van autoriteit of bronnen.
Wel fijn dat een zg vrij en soeverein land zelf mag beslissen om het precies te doen wat zijn buurman oplegt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:52 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Rusland bedreigt EU-lidstaat met "militaire repercussies"
Wat ik zelf heb gemerkt is dat het zo diep zit bij sommigen, dat ze het oprecht niet zien, nee. Ik kan hier alleen spreken uit mijn eigen ervaring.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weten die ouderen dat ze een gekleurde versie gevoerd krijgen en maakt ze dat niet uit of weten ze het oprecht niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn indruk is dat het in het noorden en oosten nog redelijk te houden is, maar de Oekraïners in het zuiden overlopen worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:04 schreef Haags het volgende:
Hopelijk worden de Russen compleet de pan in gehakt op alle fronten in en rondom Kiev.
Daarom. En verhoogde paraatheid defensiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:07 schreef myShizzle het volgende:
Ik hoor weer straaljagers boven Friesland. Iemand op Flightradar die kan zien why?
Wanhoopspoging? Dit klinkt niet erg sterk.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:07 schreef myShizzle het volgende:
Ik hoor weer straaljagers boven Friesland. Iemand op Flightradar die kan zien why?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |