Is dat zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is natuurlijk ook een acteur![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik weet er allemaal niks van. Ik lees het nieuws her en der wat, maar er is zo veel ellende allemaal, daar wil ik me allemaal niet mee bezig houden.
Hij heeft inderdaad echt ooit een rol gespeeld als president van Oekraīne, blijkbaar overtuigend genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik weet er allemaal niks van. Ik lees het nieuws her en der wat, maar er is zo veel ellende allemaal, daar wil ik me allemaal niet mee bezig houden.
Jemig hier net grote hagelstenen, nu regenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:40 schreef ToT het volgende:
Hartstikke zonnig nu, ligt Mini-ToT een middagdutje te doen!
Heb je soms heel hard staan blazen MrsL???quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Raar weer idd regen en hagel dan schijnt de zon weer
Is t nu daar?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je soms heel hard staan blazen MrsL???
ik heb al weer geblazen en de zon is er weerquote:
Bedankt hier ook nuquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al weer geblazen en de zon is er weer
quote:
Inderdaad genoeg regen gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
vanaf morgen eisen we gewoon enkel nog zon
me 2 SBEquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat het zondag lekker weer wordt.
Ja eerder viel Garland Jeffreys hier ook uit de lucht:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig hier net grote hagelstenen, nu regen
Komende dagen gelukkigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat het zondag lekker weer wordt.
Heb je ook wilde plannen?quote:
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #2quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komende dagen gelukkig
Maar waarom ben je blij dat t zondag lekker weer wordt?
neequote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook wilde plannen?
[..]
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #2
Ah dan is t wel fijn als t droog is en de zon schijntquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook wilde plannen?
[..]
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #2
Zekers, mijn derde 40+ meet al.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan is t wel fijn als t droog is en de zon schijnt
Gezellig, fijn dat het ook weer kan allemaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, mijn derde 40+ meet al.
Veel plezier alvast en doe ze maar de groetjes van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, mijn derde 40+ meet al.
Dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook kusjes?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veel plezier alvast en doe ze maar de groetjes van mij![]()
Eén vd langst meelopende.quote:
Weet niet of ze daar belang bij hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook kusjes?
[..]
Eén vd langst meelopende.
Sowieso, echt!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ookignorance is fucking bliss
Het is pas waar als het op facebook heb gestaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, echt!
Het geluk is met de dommen enzo!
Ik blijf aan een oude buurman denken!Zijn hele leven bestond uit Studio Sport, Teletext en het café!
En allerlei herinneringen van een leven waarin hij bij de belastingen gewerkt heeft (waar hij vanwege zijn feilloze geheugen weg moest omdat hij te veel gevoelige dingen onthield), bij de douane (waar hij schathemeltjerijk werd van steekpenningen aannemen), en hij had de hoogste berg van Europa beklommen (maar kon de naam er van niet meer herinneren), hij was op de filmset van Rambo geweest (de foto's lagen op zolder, maar die ging hij er niet bij halen), hij heeft drank over de Mexicaanse grens gesmokkeld en is een week te gast geweest bij die ene beroemde cowboy-acteur. Niet John Wayne, maar die andere die nu burgemeester is, maar hij kan ff niet op de naam komen.Het zou grappig zijn als het niet bloedirritant was dat hij elke keer met diezelfde verhalen kwam!
Begon je over één of ander bericht op het nieuws, zegt hij: "Dat lijkt me sterk, ik heb er niks over op Teletekst gezien, dus dan is dat vast niet gebeurd."
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is pas waar als het op facebook heb gestaan.
Ben jij al zo oud dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook kusjes?
[..]
Eén vd langst meelopende.
Het handjevol users op FOK! van onder de 40 is redelijk herkenbaar met uitpraken als "Habibi", "Wajooooo", "Ik heb vannacht je zusje nog" enz, hoewel dat laatste ook opgepikt is door de Vogeltjesdansen onder ons.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Het handjevol users op FOK! van onder de 40 is redelijk herkenbaar met uitpraken als "Habibi", "Wajooooo", "Ik heb vannacht je zusje nog" enz, hoewel dat laatste ook opgepikt is door de Vogeltjesdansen onder ons.
Jong.quote:
Generatiegenootquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jong.Nog van voor de rubberen tegel generatie.
Kom in mij armen.quote:
Och, zo'n mietje die van z'n ouders geeneens een fles chloor leeg mocht drinken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jong.Nog van voor de rubberen tegel generatie.
Dat moeten we natuurlijk niet hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, dan wordt er eentje jaloers
Liever niet neequote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Voor jaloezie is geen enkele ruimte hier, want dat is op geen enkele manier vivantastischquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, dan wordt er eentje jaloers
Beter, goed teken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef ToT het volgende:
Meneertje heeft zijn eetlust weer terug hoor! 7 knakworsten, anderhalve zoute haring, een beetje pasta, ongeveer een boterham, 1/3e liter peutermelk, bijna een heel pakje drinkyoghurt, en water.
Oeiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor jaloezie is geen enkele ruimte hier, want dat is op geen enkele manier vivantastisch
Hier is enkel ruimte voor liefde, happyness en nogmaals liefdequote:
Nou wordt er bijna bang vanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dit is geen enge wooncommune of zo hoor!
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:30 schreef ToT het volgende:[quote]
Op vrijdag 25 februari 2022 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is enkel ruimte voor liefde, happyness en nogmaals liefde![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:34 schreef ToT het volgende:
Een dierbare vriendin van me probeerde jaren geleden me voor zo'n wooncommune te ronselen.
Iedereen neukte iedereen in de naam van God, en de sekteleider stond in rechtstreeks contact met God.
Twijfelde je aan wat die leider zei, dan twijfelde je aan de wijsheid van God.
Vele jaren later kwam ik haar naam herhaaldelijk tegen in nieuwsberichten over die sekte; zij had een zeer centrale en dwingende rol als de leider weer eens iemand wilde neuken.
Toen de politie binnenviel is die leider spontaan "op retraite" gegaan in het buitenland en is nooit meer terug gekomen, en die commune heeft nu "uiteraard geen leider, want we zijn allemaal gelijk."
Toen die vent nog leider was, zag je allemaal foto's van de kinderen van die sekte die toneelstukjes deden van "die rare mensen buiten onze groep. Allemaal egootjes die hun eigen leventje zo belangrijk vinden".
Deze zat in Noord Brabant. Iedereen had een eigen taak; de mannen zorgden meestal voor de inkomsten, sommige vrouwen zorgden voor elkaars kinderen, anderen kookten enz.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel eens in een woongroep/commune geweest, maar dat was ver van wat jij nu omschrijft.
Klinkt als een goede docuquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:34 schreef ToT het volgende:
Een dierbare vriendin van me probeerde jaren geleden me voor zo'n wooncommune te ronselen.
Iedereen neukte iedereen in de naam van God, en de sekteleider stond in rechtstreeks contact met God.
Twijfelde je aan wat die leider zei, dan twijfelde je aan de wijsheid van God.
Vele jaren later kwam ik haar naam herhaaldelijk tegen in nieuwsberichten over die sekte; zij had een zeer centrale en dwingende rol als de leider weer eens iemand wilde neuken.
Toen de politie binnenviel is die leider spontaan "op retraite" gegaan in het buitenland en is nooit meer terug gekomen, en die commune heeft nu "uiteraard geen leider, want we zijn allemaal gelijk."
Toen die vent nog leider was, zag je allemaal foto's van de kinderen van die sekte die toneelstukjes deden van "die rare mensen buiten onze groep. Allemaal egootjes die hun eigen leventje zo belangrijk vinden".
Ja ze zijn ook een aantal keren in het nieuws geweest, o.a. dat de kogels bij afvalligen om de oren vlogen enzo.quote:
Ja, gister en eergisteren werkenquote:
Staat me wel wat van bij, vaagquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze zijn ook een aantal keren in het nieuws geweest, o.a. dat de kogels bij afvalligen om de oren vlogen enzo.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, gister en eergisteren werkenVandaag de halve dag geslapen.
Haha ja, alleen is de dag nu al zowat voorbij. Morgen weer werken.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha ja, alleen is de dag nu al zowat voorbij. Morgen weer werken.
Ja ze wilde me er al bij hebben toen het nog een groepje van 5 man. Later was het een behoorlijk grote groep en ik MOEST ECHT eens mee naar die diensten.quote:
Brabandersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze zat in Noord Brabant. Iedereen had een eigen taak; de mannen zorgden meestal voor de inkomsten, sommige vrouwen zorgden voor elkaars kinderen, anderen kookten enz.
En ja er werd niet VOLOP er op los geneukt, maar zolang er wederzijdse liefde was en er niemand gekwetst werd, stond Jezus wel toe dat er buiten het huwelijk seks met anderen was.
Ik heb wel op kamers gewoond in een groot herenhuis waar verder alleen leden van "Youth for Christ" woonden!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Brabanders![]()
Ik was in Groningen bij 2 wezen kijken, studiegenoot woonde er en de andere geen idee meer hoe ik daar kwam.
Hey!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Brabanders![]()
Ik was in Groningen bij 2 wezen kijken, studiegenoot woonde er en de andere geen idee meer hoe ik daar kwam.
Hoiquote:
Gelukkig maar dat er niemand langs looptquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
Staat er hier een klein mannetje op het vensterbank luidkeels "HEEEEELP!!!! HEEEEEEELP!!!!" naar buiten te roepen!
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoi![]()
Af en toe geef ik 1 Brabander wel een kansje hoor, maar niet te vaak
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er niemand langs loopt
Zit daar ook een bible belt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel op kamers gewoond in een groot herenhuis waar verder alleen leden van "Youth for Christ" woonden!
ik dacht dat groningers gastvrij waren?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoi![]()
Dat moet je aan groningers vragenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat groningers gastvrij waren?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit daar ook een bible belt?
Hebben we hier gelukkig niet
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik hap graagquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
jammer je hapte niet Friese dame
quote:
Liefquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
mij maakt het niet uit waar je woont
Ik weet ook niet waar die bible belt loopt eigenlijkquote:
Jajaquote:
elspeetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar die bible belt loopt eigenlijk
je kunt hetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jajaik weet niet of ik me nog kwetsbaar durf op te stellen nu hoor.
Van Grijpskerk naar Grijpskerke, ongeveer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar die bible belt loopt eigenlijk
Mot je reserve Belg?quote:
Moet ik je even met rust laten?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jajaik weet niet of ik me nog kwetsbaar durf op te stellen nu hoor.
Nee hoor, komt wel goedquote:
Maar het is toch ook weer in Limbabwe?quote:
Heb al in België gewoond, kan het iedereen aanraden.quote:
vastwelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het is toch ook weer in Limbabwe?
Wonen een hoop leuke mensen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb al in België gewoond, kan het iedereen aanraden.
Dat is de hoofdstad genaamd Urk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef drakin het volgende:
En wat doen die vlekken in het noorden in die bible belt?
Laat zien dat er een aantal orthodoxe christenen wonenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef drakin het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef drakin het volgende:
Jij kreeg vast nooit een voldoende bij aardrijkskunde/topografiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wonen een hoop leuke mensen.
[..]
Dat is de hoofdstad genaamd Urk.
ksst wegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laat zien dat er een aantal orthodoxe christenen wonen
Dat is een heidens gebruikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"What is dead may never die!"
Blaas eens harder?quote:
u zijt een heks>?quote:
draak is het goede antwoordquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
u zijt een heks>?
voor het verkeerd begrepen wordt
tis een vraag
ik noem mijn kinderen ook drakenquote:
Draken in opleiding toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik noem mijn kinderen ook draken
maar dat heeft denk ik een andere reden
Mag Mini-ToT een keer met ze spelen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik noem mijn kinderen ook draken
maar dat heeft denk ik een andere reden
ietsje groter zijn ze wel hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag Mini-ToT een keer met ze spelen?
[ afbeelding ]
Dat is fantastischquote:
Bamboe Berenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik keek vroeger af en toe naar een tekenfilm met een draak. Daar vlogen dan andere dieren op, op z'n rug.
Geen idee meer hoe dat programma heette. Maar het was wel tof.
Volgens mij was er ook een panda bij.
JAAAAAAAAAAAquote:
Vraag het de badeend maar.quote:
Had het ook kunnen googelen, maar geen zin inquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vraag het de badeend maar.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:06 schreef drakin het volgende:
Draken zijn geen paarden he? Echt belachelijk al die series en boeken dat je ze wel ff kunt temmen.
Of dat ze met een Sjjjjjchots acsjjjjjent praten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:06 schreef drakin het volgende:
Draken zijn geen paarden he? Echt belachelijk al die series en boeken dat je ze wel ff kunt temmen.
maak je nu @foshizzle belachelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Of dat ze met een Sjjjjjchots acsjjjjjent praten.
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:06 schreef drakin het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde.
O maar dat klinkt wel sexyquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Of dat ze met een Sjjjjjchots acsjjjjjent praten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
en weg zijn je gewonnen pluspunten
Had ie er maar zo weinig dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
en weg zijn je gewonnen pluspunten
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak je nu @:Foshizzle belachelijk![]()
![]()
jij hebt er ontelbaar veelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ie er maar zo weinig dan?
We hadden het over draken, niet over vrouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde.
Maar ik bedoelde SBE, dat ik er veel heb dat is logischquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil je nu beweren dat FO die draak is![]()
![]()
Dat was wel een mooie filmquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]Dragonheart, met Sjjjjjjjean Connery als stem.
Sean Connery.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]Dragonheart, met Sjjjjjjjean Connery als stem.
Mwah.....het had op zich wel wat, maar ik vond het net wat te kinderlijk.quote:
quote:
Dat is Sean nietquote:
Jep maar hij begreep zijn rol niet ofzo en was bezig met een andere film. Hij wou toen ook al stoppen met acteren, iig met grote rollen, dat hij de rol van Gandalf afwees daar er meer delen zouden komen. Iig zoiets ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah.....het had op zich wel wat, maar ik vond het net wat te kinderlijk.
[..]Echt ja!
Wist je trouwens dat hij oorspronkelijk gevraagd was voor de rol van Gandalf?
Zie 1 post er boven!quote:
Die neem ik op. Is dat nog wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Doet mij denken aan een serie op npo De verschrikkelijke jaren tachtig
Ow ik dacht dat het alleen was omdat hij de rol niet begreep.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar hij begreep zijn rol niet ofzo en was bezig met een andere film. Hij wou toen ook al stoppen met acteren, iig met grote rollen, dat hij de rol van Gandalf afwees daar er meer delen zouden komen. Iig zoiets ofzo.
Heb nu twee aflevering gekeken en vind het wel leukquote:
A League Of Extraordinary Gentlemen daar had hij al voor gekozen toen. Hij wou al na zijn rol in Indiana Jones al stoppen met grote rollen maar werd toch steeds weer overgehaald, het bloed kruiptquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie 1 post er boven!Ze wilden hem er oorspronkelijk voor hebben, maar hij had dat aanbod afgeslagen.
Deed hij wel vaker met epische rollen, en toen hij steeds zag dat hij verkeerde keuzes maakte, zei hij uiteindelijk maar Ja voor die rol in A League Of Extraordinary Gentlemen.
Die film vond ik zelf best wel over de top geinig, maar hij had er zo de pé in dat hij direct daarna gestopt is met acteren.
Ow dat las ik idd niet en ik wist ook niet dat hij voor gandalf gevraagd werd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie 1 post er boven!Ze wilden hem er oorspronkelijk voor hebben, maar hij had dat aanbod afgeslagen.
Deed hij wel vaker met epische rollen, en toen hij steeds zag dat hij verkeerde keuzes maakte, zei hij uiteindelijk maar Ja voor die rol in A League Of Extraordinary Gentlemen.
Die film vond ik zelf best wel over de top geinig, maar hij had er zo de pé in dat hij direct daarna gestopt is met acteren.
Echt, hoeveel hij al met 1 enkele blik kan zeggen!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dat las ik idd niet en ik wist ook niet dat hij voor gandalf gevraagd werd.
Maar Magneto was ook een hele mooie Gandalf
Wie ziet er tegenwoordig nou niet nog amper op FOK!, behalve mensen van Viva, BB en een paar andere uitzonderingen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef Haags het volgende:
Ligt het aan mij of is @:dud0r amper op FOK! de laatste weken?
Klopt. En het is de laatste week. Niet weken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef Haags het volgende:
Ligt het aan mij of is @:dud0r amper op FOK! de laatste weken?
Laatste bezoek: 4 seconde geleden 🤡quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie ziet er tegenwoordig nou niet nog amper op FOK!, behalve mensen van Viva, BB en een paar andere uitzonderingen?
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. En het is de laatste week. Niet weken.
Mwah zit niet zo heel lekker in m'n vel dus probeer wat minder intensief te posten.quote:
Nog nooit van Ian gehoord?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef ToT het volgende:
Ik had voor LOTR nog nooit van Ian McKellen gehoord, maar ze hadden echt niemand beter voor die rol kunnen krijgen.
Christopher Lee was geloof ik ff bang dat ze hem die rol zouden aanbieden, maar hij wist gewoon dat hij veel beter de bad guy kon spelen.
Hij is overigens de enige acteur van die films die Tolkien ooit ontmoet had.
Ah okquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah zit niet zo heel lekker in m'n vel dus probeer wat minder intensief te posten.
O dat was ook echt een topfilmquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zat leuk en goed in elkaar maar om het nou een topfilm te noemen. Zonder Sean zou die gigantisch geflopt zijn.quote:
Ik vond hem anders wel erg leukquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zat leuk en goed in elkaar maar om het nou een topfilm te noemen. Zonder Sean zou die gigantisch geflopt zijn.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
Morgenvroeg heb ik waarschijnlijk spijt omdat ik dan mijn bed uit geruft word door muis, maar de Nasi Goreng met sateh was lekkah!
Ik heb hem ook met plezier gekeken.quote:
Heb ik al eens geprobeerd, heb nog steeds een litteken op de plek waar de kurk toen mijn been is binnen gedrongen door alle opgebouwde drukquote:
Dorian Gray vond ik ook echt geweldig in die filmquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook met plezier gekeken.
Sterkte!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah zit niet zo heel lekker in m'n vel dus probeer wat minder intensief te posten.
Ja Magneto vond ik sowieso erg goed, maar van die ene X-Men film die voor Fellowship uit kwam, had ik zijn naam niet echt geleerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog nooit van Ian gehoord?
Hij is echt een geweldig acteur, meest bekend van Magneto
quote:
Moest ik even opzoeken maar ik ben het zeker met je eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dorian Gray vond ik ook echt geweldig in die film
Het boek ligt hier op mijn tbr stapelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken maar ik ben het zeker met je eens.
Ken ik qua naam niet, maar in de film viel hij me wel enorm op qua flair.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dorian Gray vond ik ook echt geweldig in die film
De acteur speelde ook Va,pire Lestat in the queen of the damned, een favo film van mequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken ik qua naam niet, maar in de film viel hij me wel enorm op qua flair.
Zeker met een transseksuele gehandicapte lesbische moslima van kleur in een rolstoel, in de rol van Connor MacLeod?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef drakin het volgende:
Ik heb nu zin om The League of Extraordinary Gentlemen eens te herkijken, ben de laatste tijd meer aan het herkijken.
Ook een andere met Sean Connery, The Highlander ga ik herkijken, er is een Nieuwe Highlander in de maak
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:47 schreef drakin het volgende:
[..]
De acteur speelde ook Va,pire Lestat in the queen of the damned, een favo film van me
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker met een transseksuele gehandicapte lesbische moslima van kleur in een rolstoel, in de rol van Connor MacLeod?
Henry Cavill komt uit de kast?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker met een transseksuele gehandicapte lesbische moslima van kleur in een rolstoel, in de rol van Connor MacLeod?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Henry Cavill komt uit de kast?
[ afbeelding ]
De hoofdrolspeelster ging ook veel te jong doodquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]OWWWWWWWWWWW!!!!
Die heb ik ook vaak gekeken!
Er zou nog een 2e deel komen, maar ja: boem was ho!
De favoriete qoute van Kimi Raikkonenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Henry Cavill komt uit de kast?
[ afbeelding ]
Ja dat zeg ik: boem was ho. Auto-ongeluk, toch? Tegen een vrachtwagen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
De hoofdrolspeelster ging ook veel te jong dood
Geen Spanjaard met een Schots Accent dit keer hoop ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow maar hij speelt de nieuwe rol?
Da's dan wel weer tof!
Ik hoop echt dat dit niet giga woke gaat worden.
Vliegtuigongelukquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik: boem was ho. Auto-ongeluk, toch? Tegen een vrachtwagen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen Spanjaard met een Schots Accent dit keer hoop ik
Ik dacht dat ie Geralt heettequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De favoriete qoute van Kimi Raikkonen
]Het minder bekende broertje van Kimi 'fuck' Raikkonenquote:
Die heeft ook eens een Siciliaan gespeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef ToT het volgende:
Ja was in die review dat het zich in de Schotse hooglanden afspeelde en geen enkele acteur was Schots op 1 na dan, en die speelde een Spanjaard!![]()
De acteur die Connor speelt, is geloof ik Frans?
Oh nee, Amerikaan.
Daar moet ook geen remake ofzo van gemaakt worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
Maar de eerste Highlander film is wel verreweg de beste.
Sommige details vind ik ook erg goed, zoals dat hij wijn gaat drinken met dat chickie. Zij wil het zo na het proosten meteen achterover slaan, maar hij sluit zijn ogen en haalt zich allerlei dingen voor de geest die hij dat jaar beleefd en meegekregen had dat die wijn gebotteld werd.
Ik ga zo kijken denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:01 schreef ToT het volgende:
Dat ze aliens waren, en dat Connor de uitvinder werd van een zonneschild ter vervanging van de verwoeste ozonlaag...... [ afbeelding ]
Mad Max Fury road....geinig oppervlakkig kijkplezier vol met Road Runner-achtige actie, maar qua gevoel komt het absoluut niet bij de originele films in de buurt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet ook geen remake ofzo van gemaakt worden.
Haha van de latere films weet ik ook nog maar bar weinig, maar die ga ik echt niet meer kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken denk ik![]()
Ik weet niet alles meer
Het gevoel wat er bij de originele films was idd. The Bleus Brothers vind ik één vd beste films die ik ken maar ik weiger de 2de film te kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mad Max Fury road....geinig oppervlakkig kijkplezier vol met Road Runner-achtige actie, maar qua gevoel komt het absoluut niet bij de originele films in de buurt.
Die sombere duistere druk op de schouders. Het echte gevoel van een verklote planeet waarin men moet zien te overleven. Ja, ze laten wel behoorlijk wat verknipte dingen zien, maar allemaal wel met slapstick- en andere humor er in.
[ afbeelding ]
En zullen we het maar helemaal niet over Ghostbusters hebben?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gevoel wat er bij de originele films was idd. The Bleus Brothers vind ik één vd beste films die ik ken maar ik weiger de 2de film te kijken.
Laten we dat idd maar niet doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
En zullen we het maar helemaal niet over Ghostbusters hebben?
O dat is gewoon vervelend als ze dat doenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:09 schreef ToT het volgende:
Schijnt trouwens een oude Griekse filosofie te zijn in theaterstukken; als je denkt dat je publiek te dom is om lang gefascineerd te blijven met zware stukken, gooi er dan direct na dat soort momenten een hoop onderbroekenlol er in.
De intelligentere bezoekers raakten echter snel beledigd als ze het merkten.
Maar eerlijk is eerlijk; in sommige films werkt het wel enorm goed!
Gebeurt steeds vaker en vaker.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is gewoon vervelend als ze dat doen
Neem gewoon een kop theequote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar ik neem een biertje goed?
Dat is meer een kunstvorm mooie overgangen maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurt steeds vaker en vaker.
Heel af en toe kan het echt wel humor zijn hoor; als het gekrijs van een vrouw die vermoord wordt over gaat in het gefluit van een fluitketel van een volgende scčne, of als er bloed opspat dat direct daarna de hoofdpersoon is die een glas rode limonade inschenkt of whatever.
Maar geen debiele poep en pies humor op ongepaste momenten graag!
Ik heb net koffie op en zit nu aan een aardbeienijsjequote:
Mee eens, maar toch zijn er echt wel regisseurs enzo die het erg, erg goed kunnen. Als het maar op 1 of 2 momenten in de film gebeurt, kan het echt wel wat toevoegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is meer een kunstvorm mooie overgangen maken.
Humor is leuk in spiderman films, niet in drama films
Maar goed, nu hebben we sin city besproken, welke film doet dat nog meer?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch zijn er echt wel regisseurs enzo die het erg, erg goed kunnen. Als het maar op 1 of 2 momenten in de film gebeurt, kan het echt wel wat toevoegen.Maar het moet geen gimmick zijn en zeker niet als er diverse films tegelijkertijd uit komen die dat trucje doen.
Geen reet aan, gelukkig vieren we het hier nietquote:
Hier tsjaaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen reet aan, gelukkig vieren we het hier niet
Wil jij een vuistslag op je oog ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:37 schreef B00STER het volgende:
Zeg, @:superbadeendje wil jij ook een kopje thee?
Ja ehhh dat moet van die dame op die rots in het water hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil jij een vuistslag op je oog ofzo?
Naast dat ik mijn thee vandaag koud heb laten worden?quote:
Dat moet met jouw adem toch niet zo'n probleem zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Naast dat ik mijn thee vandaag koud heb laten worden?
Ow ik dacht niet eens specifiek aan die film. Die vind ik overigens echt wel gaaf!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar goed, nu hebben we sin city besproken, welke film doet dat nog meer?
Niets underground, zuipen tot we moeten kruipen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:44 schreef B00STER het volgende:
Pst SBE underground biertje?![]()
![]()
Move along people, nothing to see here!
Ik heb net een ijsje op om het even af te laten koelen hierquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat moet met jouw adem toch niet zo'n probleem zijn?
Je hebt gelijk ook! PROOST!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets underground, zuipen tot we moeten kruipen.
Met die overgang beschrijving moest ik meteen aan die film denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht niet eens specifiek aan die film. Die vind ik overigens echt wel gaaf!
Het komt sowieso wel in veel meer films voor, maar mijn kop is nu ff te duf om er over na te denken.
Haha! clever!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net een ijsje op om het even af te laten koelen hier
I saw that !quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:44 schreef B00STER het volgende:
Pst SBE underground biertje?![]()
![]()
Move along people, nothing to see here!
Nothing to see, just post on!quote:
Flikken die Sjengen het weerquote:
Ja gaat wel, zit bij een vriendin van mn moeder, wel gezellig op zichquote:
Oh wat leuk! veel plezierquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja gaat wel, zit bij een vriendin van mn moeder, wel gezellig op zichen met jou ?
Ik heb het een paar keer gezien, maar altijd als ze shot van buiten Maastricht hebben is het op de meest onlogische plaatsen.quote:
Zo'n groene wc pot?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh wat leuk! veel plezier
Met mij wel oke, lekker rustig. Morgen mijn toilet oppimpen (heb een hele oude wc)
Shizzel genotjesquote:
Nee johquote:
Huh echt dat is wel apart. Dat valt mij dan niet op hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien, maar altijd als ze shot van buiten Maastricht hebben is het op de meest onlogische plaatsen.
Een keer gingen ze volgens het verhaal naar de Sint Pieters Berg, hadden ze shots van een berg met uitzicht op een dorpje 15 km buiten Maastricht wat 2 gemeentes verder weg ligt
Konijntje!quote:
Een mooie rozequote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee johGa niks aan de wc pot doen, misschien een nieuwe wc bril maar de muur een andere kleur en de voegen doen
Jaaaaa de muur word pioen rozequote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een mooie roze![]()
Ah ok, dat heeft vaak al wel heel andere sfeer etc
Succes morgen
Het is dat ik die regio beter ken dan mijn broekzakquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Huh echt dat is wel apart. Dat valt mij dan niet op haha
Terwijl broekzak best klein isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik die regio beter ken dan mijn broekzak
Weet je gelijk hoe goed ik beiden kenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Terwijl broekzak best klein is![]()
quote:
Oh damn, die vent heeft zo'n strot. Ik heb zijn auditie 'Imagine' wel 100x gezien denk ikquote:
Daar ken ik hem van, echt mooi zingt hijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh damn, die vent heeft zo'n strot. Ik heb zijn auditie 'Imagine' wel 100x gezien denk ik
Ik ga straks even luisterenquote:
Doen!quote:
Ken je deze versie? (er is ook een versie waarin hij hem samen met Justin Timberlake doet)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar ken ik hem van, echt mooi zingt hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |