Is dat zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is natuurlijk ook een acteur![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik weet er allemaal niks van. Ik lees het nieuws her en der wat, maar er is zo veel ellende allemaal, daar wil ik me allemaal niet mee bezig houden.
Hij heeft inderdaad echt ooit een rol gespeeld als president van Oekraïne, blijkbaar overtuigend genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik weet er allemaal niks van. Ik lees het nieuws her en der wat, maar er is zo veel ellende allemaal, daar wil ik me allemaal niet mee bezig houden.
Jemig hier net grote hagelstenen, nu regenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:40 schreef ToT het volgende:
Hartstikke zonnig nu, ligt Mini-ToT een middagdutje te doen!
Heb je soms heel hard staan blazen MrsL???quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Raar weer idd regen en hagel dan schijnt de zon weer
Is t nu daar?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je soms heel hard staan blazen MrsL???
ik heb al weer geblazen en de zon is er weerquote:
Bedankt hier ook nuquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al weer geblazen en de zon is er weer
quote:
Inderdaad genoeg regen gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
vanaf morgen eisen we gewoon enkel nog zon
me 2 SBEquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat het zondag lekker weer wordt.
Ja eerder viel Garland Jeffreys hier ook uit de lucht:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig hier net grote hagelstenen, nu regen
Komende dagen gelukkigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat het zondag lekker weer wordt.
Heb je ook wilde plannen?quote:
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #2quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komende dagen gelukkig
Maar waarom ben je blij dat t zondag lekker weer wordt?
neequote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook wilde plannen?
[..]
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #2
Ah dan is t wel fijn als t droog is en de zon schijntquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook wilde plannen?
[..]
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #2
Zekers, mijn derde 40+ meet al.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan is t wel fijn als t droog is en de zon schijnt
Gezellig, fijn dat het ook weer kan allemaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, mijn derde 40+ meet al.
Veel plezier alvast en doe ze maar de groetjes van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, mijn derde 40+ meet al.
Dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook kusjes?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veel plezier alvast en doe ze maar de groetjes van mij![]()
Eén vd langst meelopende.quote:
Weet niet of ze daar belang bij hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook kusjes?
[..]
Eén vd langst meelopende.
Sowieso, echt!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ookignorance is fucking bliss
Het is pas waar als het op facebook heb gestaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, echt!
Het geluk is met de dommen enzo!
Ik blijf aan een oude buurman denken!Zijn hele leven bestond uit Studio Sport, Teletext en het café!
En allerlei herinneringen van een leven waarin hij bij de belastingen gewerkt heeft (waar hij vanwege zijn feilloze geheugen weg moest omdat hij te veel gevoelige dingen onthield), bij de douane (waar hij schathemeltjerijk werd van steekpenningen aannemen), en hij had de hoogste berg van Europa beklommen (maar kon de naam er van niet meer herinneren), hij was op de filmset van Rambo geweest (de foto's lagen op zolder, maar die ging hij er niet bij halen), hij heeft drank over de Mexicaanse grens gesmokkeld en is een week te gast geweest bij die ene beroemde cowboy-acteur. Niet John Wayne, maar die andere die nu burgemeester is, maar hij kan ff niet op de naam komen.Het zou grappig zijn als het niet bloedirritant was dat hij elke keer met diezelfde verhalen kwam!
Begon je over één of ander bericht op het nieuws, zegt hij: "Dat lijkt me sterk, ik heb er niks over op Teletekst gezien, dus dan is dat vast niet gebeurd."
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is pas waar als het op facebook heb gestaan.
Ben jij al zo oud dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook kusjes?
[..]
Eén vd langst meelopende.
Het handjevol users op FOK! van onder de 40 is redelijk herkenbaar met uitpraken als "Habibi", "Wajooooo", "Ik heb vannacht je zusje nog" enz, hoewel dat laatste ook opgepikt is door de Vogeltjesdansen onder ons.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Het handjevol users op FOK! van onder de 40 is redelijk herkenbaar met uitpraken als "Habibi", "Wajooooo", "Ik heb vannacht je zusje nog" enz, hoewel dat laatste ook opgepikt is door de Vogeltjesdansen onder ons.
Jong.quote:
Generatiegenootquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jong.Nog van voor de rubberen tegel generatie.
Kom in mij armen.quote:
Och, zo'n mietje die van z'n ouders geeneens een fles chloor leeg mocht drinken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jong.Nog van voor de rubberen tegel generatie.
Dat moeten we natuurlijk niet hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, dan wordt er eentje jaloers
Liever niet neequote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Voor jaloezie is geen enkele ruimte hier, want dat is op geen enkele manier vivantastischquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, dan wordt er eentje jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |