SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 25-02-2022 12:01:27 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wet van de democratie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:09 schreef Verida het volgende:
Tobi wil als lifestyle coach dat brood niet op deze manier eten, wordt hier geopperd.
Tobi is niets verplicht hoor, hij mag best zijn eigen bammetjes op zijn eigen manier klaarmaken om dan op te eten lijkt mij.
hij heeft de mond groot genoeg dus dat is echt onzinquote:
ik ben niet echt een zeur maar wel een halvequote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:11 schreef Silves het volgende:
Tobi zegt nu "ik ga echt niet de hele dag zeiken, maar een paar momentjes..![]()
schiet toch een eind op. Hij kan toch makkelijk erbij gaan staan als het brood gebakken wordt in die vieze olie en dan zijn twee bammetjes eruit halen en later in een pan bakken of gewoon zonder te bakken opeten?quote:
Hoor je nu echt niet, dat hij 1 grote zeur is, en degene is die elke dag zeikt en zeurt om alles?quote:
je hoeft het zelfs niet eens te bakkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet toch een eind op. Hij kan toch makkelijk erbij gaan staan als het brood gebakken wordt in die vieze olie en dan zijn twee bammetjes eruit halen en later in een pan bakken of gewoon zonder te bakken opeten?
Maarnee, achteraf klagen, dat doet hij liever...zo zielig, verplicht die vette kost moeten eten.
Dan neem ik mijn commentaar terug, dat had ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Voordat Nouchine het oog van Kristoff ging spoelen waste ze zorgvuldig haar handen met veel zeep. En raakte daarna niks meer aan. Ook de kraan niet.
had de groep van vorig jaar dit eten en bijkomend gedoe gegeven en ze waren allemaal naar huis gegaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:13 schreef spapaars het volgende:
Weerspiegelde het niveau van hun kinderachtige gevoel voor humor, oubollig, slap, niet leuk dus.
En dan in de camera kijken en aangeven dat notabene wij stil moeten zijn.
Nee.. .dat de camera stil moet zijn .. hij vertelde gister dat de camera geluid maakt als ie beweegt, en hem daarmee verraadt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:13 schreef spapaars het volgende:
Weerspiegelde het niveau van hun kinderachtige gevoel voor humor, oubollig, slap, niet leuk dus.
En dan in de camera kijken en aangeven dat notabene wij stil moeten zijn.
Yep was gisteren al. Krijgen we de volgende weken misschien een soort Expeditie Robinson te zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
hehe.. .ze hebben geen aansteker meer .. dus ze kunnen niks meer aansteken..
Nawel net nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hanne past in de koffer
Die horen ze dan de hele dag, dus die geluiden zeggen niets.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. .dat de camera stil moet zijn .. hij vertelde gister dat de camera geluid maakt als ie beweegt, en hem daarmee verraadt.
anders ga je ook niet in een dergelijk programmaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die horen ze dan de hele dag, dus die geluiden zeggen niets.
En hij is gewoon camerageil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |