Ja dat is ex inderdaad, Ik geloof dat ik in de verbruiksapp niet de incl kosten kan zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:35 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Die 83 cent is dan zonder belastingen
Ik ben hier sinds oktober mee bezig en wij zitten met een modelcontract a 1,72 m3
Gekeken naar variabele tarieven zoals Frank maar die waren niet veel beter, die 83 cent van TS kan niet variabel geweest zijn
Edit: gecheckt bij energyzero. Januari was 82 cent. Máár dat is ex btw plus: de tarieven weergegeven exclusief de inkoopkosten per m³, regiotoeslag per m³, energiebelasting per m³ en opslag duurzame energie per m³.
Ik kon ook niet echt een voordeliger contract vinden als dat ik nu had.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef hoechst het volgende:
ik dacht dat ik de enige was die genaaid is....
toch maar serieus gaan nadenken over een warmtepomp.
mijn variabel is stiekem toch een beetje vast, per half jaar worden de tarieven aangepast bij mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:27 schreef kree het volgende:
Ik heb dus een variabel tarief.
Maandag was het nog ¤0,83
Vandaag na de stunt van Poetin
¤1,48
Zit bij energie zero.
En jullie?
Bij mij per dag voor gas en voor stroom zelfs per uurquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
mijn variabel is stiekem toch een beetje vast, per half jaar worden de tarieven aangepast bij mij
Ik vermoed dat de installatiebranche tot ongeveer 2024 volgeboekt is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef hoechst het volgende:
ik dacht dat ik de enige was die genaaid is....
toch maar serieus gaan nadenken over een warmtepomp.
Stroom zal wel wat stijgen maar niet zo explosief als gas en olie. Voor stroom zijn we niet (zo) afhankelijk van de Russen als met olie en gas.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef summer2bird het volgende:
Gas heb ik niet, maar stroom zal ook wel omhoog gaan of niet?![]()
Ik werk voor een bedrijf waar we ook warmtepompen installeren, wij nemen al geen nieuwe opdrachten meer aan. Het is niet meer te doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de installatiebranche tot ongeveer 2024 volgeboekt is.
Ja, dat is al omhoog gegaan. Met zonnepanelen kan je dat salderen en merk je daar niets van.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef summer2bird het volgende:
Naja, ruim 50% van de stroom in Nederland wordt in aardgascentrales opgewekt, dus op zich kan dat wel oplopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stroom zal wel wat stijgen maar niet zo explosief als gas en olie. Voor stroom zijn we niet (zo) afhankelijk van de Russen als met olie en gas.
Ik woon in een flatquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is al omhoog gegaan. Met zonnepanelen kan je dat salderen en merk je daar niets van.
Stroom krijg ik iedere dag geld voor terug.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik ook, gebruik ong 13 euro aan stroom en heb een vergoeding gekregen van 15 euro per maandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Stroom krijg ik iedere dag geld voor terug.Door die nieuwe belasting regeling.
Ik vind wel chill, scheelt weer klein beetje op mijn totaalbedrag met het gas erbij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook, gebruik ong 13 euro aan stroom en heb een vergoeding gekregen van 15 euro per maand
Ik heb het maandbedrag op 15 euro gezet, krijg ik mooi wat terug als de jaarafrekening komtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel chill, scheelt weer klein beetje op mijn totaalbedrag met het gas erbij.
Dat red ik helaas niet met gas haha.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb het maandbedrag op 15 euro gezet, krijg ik mooi wat terug als de jaarafrekening komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |