SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Dacht dat je met de boot gingquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ookMorgen lekker zwemmen.
daar heb ik niks meequote:Op donderdag 24 februari 2022 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Is weer een keer wat anders dan Bacardi lemon.
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:01 schreef Ama het volgende:
Als je moet kiezen geen kaas of geen oorlog wat kies je dan. @:ettovanbelgie
Op een antwoord dat niemand kan geven?quote:
Ik heb een retourtje hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
Wel verdacht trouwens dat nu net op het moment dat de oorlog uitbreekt morgen onze (ex)burgemeester naar Engeland vluchtHebben we gewoon Buda van Oranje hier
Uhuhquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een retourtje hoor
Is dat je koosnaampje voor fles, want dat balgeval gaat niet vrijwillig mee naar een eiland met nog kutter weer dan hierquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien gaat Snackhelmina wel mee naar de overkant
Spoor van sushi gelegd naar Europoortquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat je koosnaampje voor fles, want dat balgeval gaat niet vrijwillig mee naar een eiland met nog kutter weer dan hier
Weet niet of die huurscootertjes zo ver kunnen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spoor van sushi gelegd naar Europoort
Mijn laatste keer kaasfondue wasquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:02 schreef Koen66 het volgende:
laatste keer kaasfondue was een jaar of 6 terug ofzo, KSC meet in Rotterdam
ThierryLipsquote:
niets gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werd je op weg naar huis gevolgd door een schimmig figuur in een zwarte cape?
Ja, net klaar met werkenquote:
Ik ben niet schimmigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kan ze goed sluipen
Neutraal vooralquote:
Ik zie het probleem niet…quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:26 schreef Moeraskat het volgende:
McDonald’s has launched a very unusual menu item in China – and it is fair to say fast-food lovers are not convinced.
The “Cilantro Sundae” is a limited edition twist on the fast-food giant’s popular ice cream dessert that is topped with a bright green coriander(![]()
![]()
![]()
) sauce and fresh “crumbs” of the distinctive herb.
While it may seem like someone is pulling our leg, the menu item is actually very real.
[ afbeelding ]
klinkt goedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:26 schreef kwiwi het volgende:
Vers warm chocoladecroissantje met hazelnoot erop
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een half uurtje richting zwembad
Ben jij laat joh, vrij?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:26 schreef kwiwi het volgende:
Vers warm chocoladecroissantje met hazelnoot erop
Zou de Noordzee toch anders omschrijven dan een zwembad hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een half uurtje richting zwembad
Dat is veel te vroeg joh, je bent net thuisquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is veel te vroeg joh, je bent net thuis
Ja kut.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:54 schreef bitterbal het volgende:
widle weten hoe het met Oekraīne ging
Russen staat op 30 km van Kievquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:54 schreef bitterbal het volgende:
widle weten hoe het met Oekraīne ging
Putin heeft nog niet gedacht van hmmm wat ben ik eigenlijk aan het doen en zich terug getrokken?quote:
Dit weekend zijn de Russen in Kiev in het parlement. En is Oekraīne overgenomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Russen staat op 30 km van Kiev
Nee joh, die probeert op zijn oude dag nog gewoon zichzelf stevig in de geschiedenisboeken te schrijvenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Putin heeft nog niet gedacht van hmmm wat ben ik eigenlijk aan het doen en zich terug getrokken?
Heb even gedacht hij misschien ongeneeselijk ziek is en denkt fuck it all!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, die probeert op zijn oude dag nog gewoon zichzelf stevig in de geschiedenisboeken te schrijven
Lasgisteren dat er al 1500 demonstranten waren gearresteerd?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond de grote protesten in Russische steden gisteravond wel bemoedigend. Hoop dat dat doorzet. Een soort ‘Wir sind das Volk’-beweging.
Die geruchten gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb even gedacht hij misschien ongeneeselijk ziek is en denkt fuck it all!!
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lasgisteren dat er al 1500 demonstranten waren gearresteerd?
Ja die gedachte had ik gisteren ook, dat zou best wel eens heel naar kunnen zijn als die besluit het af te sluiten met een knalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb even gedacht hij misschien ongeneeselijk ziek is en denkt fuck it all!!
Dat wel ja, had niet verwacht dat ze dat zomaar zouden durven gezien ze daar vrij makkelijk om worden vervolgd daarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond de grote protesten in Russische steden gisteravond wel bemoedigend. Hoop dat dat doorzet. Een soort ‘Wir sind das Volk’-beweging.
En ze hebben Slangeneiland bezet nadat ze alle soldaten hebben uitgemoordquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou laten we maar hopen van niet
ja dat lasik net ookquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze hebben Slangeneiland bezet nadat ze alle soldaten hebben uitgemoordhttps://edition.cnn.com/2(...)tl-hnk-ml/index.html
Omdat Rusland al jaren loopt te dreigen met oorlog als ze lid zouden worden. Blijkt nu dus dat dat niet eens nodig was om een oorlog te krijgenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:05 schreef bitterbal het volgende:
en wat is nou de reden dat oekraine niet bij de nato mag>
ik zag net op 9gag dat president van oekraine het gisteren weer heeft gevraagd en dan niemand heeft geantwoord. Ook wel hartverscheurend eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat Rusland al jaren loopt te dreigen met oorlog als ze lid zouden worden. Blijkt nu dus dat dat niet eens nodig was om een oorlog te krijgen
In Canada?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lasgisteren dat er al 1500 demonstranten waren gearresteerd?
Canada boeit nu niemand Thierryquote:
anders heb je wel gelijk je stappenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:11 schreef LTVDK het volgende:
Maar eens richting werk, kijken of je nog bij het tankstation kunt komen
China en Brazilië hebben ook laten weten wat ze er van vinden hoor. Taiwan zal vroeg of laat ook aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:59 schreef bitterbal het volgende:
zelfs zijn vrienden afgezien van baudet en trump hebben het afgekeurd
omdat ze rusland niet tegen de schenen willen schoppen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:05 schreef bitterbal het volgende:
en wat is nou de reden dat oekraine niet bij de nato mag>
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dat als we allemaal op Baudet gestemd hadden er nu geen oorlog geweest was?
Ze zijn al jaren bezig met schuren tegen Rusland met NAVO lidmaatschap en EU lidmaatschap. Begon allemaal met dat geschreeuw van ophitsers Verhofstadt en die bolle van Baalen op het Maidanplein.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ze rusland niet tegen de schenen willen schoppen?
dar rusland dat nu uitbuit, tja..
Denk je dat hij het had gestopt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Als Trump nog president was daarentegen.
ja en volgens mij komt dat door zowel geen zin hebben in wo3 (en misschien ook wel de dreiging van kernraketten..) enquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag net op 9gag dat president van oekraine het gisteren weer heeft gevraagd en dan niemand heeft geantwoord. Ook wel hartverscheurend eigenlijk
Omschrijving van mijn darm activiteitquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omschrijving van mijn darm activiteit
Buda ligt in het water?quote:
Ik denk dat het niet begonnen was.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat hij het had gestopt?
mja dat kan ik niet ontkennen :pquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet begonnen was.
Zeg wat je wil over Trump maar hij komt een stuk sterker en standvastiger over dan dat dwaallicht wat er nu zit.
De grootste idioten hebben helaas het meeste machtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
alsnog is het wel een totaal idioot dimmy
Héérlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, ambtenarenleef met je 4-daagse werkweek
Soms welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
alsnog is het wel een totaal idioot dimmy
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Soms wel [ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/FqAYyYUYXn2THGKkeKMq2Q--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MA--/https://s.yimg.com/os/en-(...)f803c399c]afbeelding[/url] ]
zo ben je toch altijd..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Koooofffffiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee want ik voel me psychisch een Shar-Pei
Hoe voelt een Sharpei zich psychisch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Koooofffffiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee want ik voel me psychisch een Shar-Pei
Hij vond het toch geniaal zei hij van de week plus Trump vind elke dollar naar de NAVO er eentje teveel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:49 schreef Koen66 het volgende:
wellicht had Trump gewoon gezegd in een gezellig gesprekje "Oekraine is voor jou"
Als een leeuw die grawwwwlll wil zeggen in de ochtend maar er komt alleen maar kef kef uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe voelt een Sharpei zich psychisch?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een leeuw die grawwwwlll wil zeggen in de ochtend maar er komt alleen maar kef kef uit.
Niet echt een massale reactie van de NAVO richting het oosten, Duitsland stuurt tien autootjes en een kikkerkop.quote:
zwak hoor, niet gewoon gelijk op oorlogssterkte zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een leeuw die grawwwwlll wil zeggen in de ochtend maar er komt alleen maar kef kef uit.
Nee ze laten hem gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet echt een massale reactie van de NAVO richting het oosten, Duitsland stuurt tien autootjes en een kikkerkop.
hier een livestream maar nu rustigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt er een beetje op dat Rusland een voorlopige bloedneusje oploopt bij Holomel.
Die hint over de rode knop van Putin is wel veelzeggend "leg me een militaire strobreed in de weg en ik ga met paddenstoelen gooien"quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ze laten hem gaan.
Bang voor de rode knop.
Je hoort veel over gevechten van Oekraīne, maar beelden daarvan niet.
Zal el wel zoveel weerstand geboden worden?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
*huppelt naar keuken voor hageslag*
Lage lat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet begonnen was.
Zeg wat je wil over Trump maar hij komt een stuk sterker en standvastiger over dan dat dwaallicht wat er nu zit.
Die man ziet ook alles hčquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Baudet; De oorlog met Rusland is het nieuwe plan, Covid is mislukt.
Zo gek als een kikker en dat is in dit geval zonde want hij heeft een punt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die man ziet ook alles hč
Dit zal sowieso misbruikt worden om er een Europees leger doorheen te drukken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo gek als een kikker en dat is in dit geval zonde want hij heeft een punt.
komen vast ook weer goede tijdenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zult maar kind zijn in deze tijd en nog 80 jaar moeten op deze kutplaneet.
Maar kindjes krijgen is zo leuk en ik heb er recht op en ik moet baren en ik willllllll.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me wel hard nodig, of heb jij zin om je te verstoppen in een kast de rest van je leven?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zal sowieso misbruikt worden om er een Europees leger doorheen te drukken.
Dan is er wel een Yvonne die dat even op Instagram zet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me wel hard nodig, of heb jij zin om je te verstoppen in een kast de rest van je leven?
Kan Dimmy alsnog naar Siberië.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is er wel een Yvonne die dat even op Instagram zet.
Nou kom maar hier dan douw ik je wel even volquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar kindjes krijgen is zo leuk en ik heb er recht op en ik moet baren en ik willllllll.
ja dat mis ik ook even.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
maar wat is er precies tegen een europees leger?
Yvonnes zijn leukquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is er wel een Yvonne die dat even op Instagram zet.
ja misschien is dat samen met het pro europa zijn maar goed dat ben ik eigenlijk ook wel mits we niet allemaal het zelfde moeten zijnquote:
Ben het wel met Geert Mak eens, we mogen best weer wat meer lijden voor onze vrijheid, die is nu al bijna 80 jaar gratis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
maar hoe is een europees leger lijden dan? Of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben het wel met Geert Mak eens, we mogen best weer wat meer lijden voor onze vrijheid, die is nu al bijna 80 jaar gratis.
Ja dat gaat erg veel centjes kosten dus dat gaat zeer doen in de portemonnee, zeker bij degenen die al een dunne hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hoe is een europees leger lijden dan? Of bedoel je dat niet?
ah. nou ja dat gaat deze grap geloof ik ook doenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat gaat erg veel centjes kosten dus dat gaat zeer doen in de portemonnee, zeker bij degenen die al een dunne hebben.
Dimmy heeft weer iets om ons bang mee te maken maar het werkt pas als we weten waarom we er bang voor zouden moeten zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hoe is een europees leger lijden dan? Of bedoel je dat niet?
Wat een deprimerende gedachte.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gewoon die Boomer generatie die geen fuck heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:42 schreef bitterbal het volgende:
overigens hebben wij het goed gehad maar genoeg grote conflicten in de wereld natuurlijk de afgelopen jaren
nou wij in europa niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is gewoon die Boomer generatie die geen fuck heeft meegemaakt.
Alles daarvoor wel.
Welke oorlogen heb jij meegemaakt dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is gewoon die Boomer generatie die geen fuck heeft meegemaakt.
Alles daarvoor wel.
Dat de Europese unie bestaat uit een ongekozen groep autocraten. En Europa zelf bestaat uit tig verschillende landen met allerlei verschillende belangen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
ja dat wordt sowieso een probleem. Misschien kan CL nog wat zorgmedewerkertjes baren als we opschietenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:43 schreef Lospedrosa het volgende:
En iemand moet jouw bejaarde kont wassen.
wat houd jou tegen dan? :pquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat wordt sowieso een probleem. Misschien kan CL nog wat zorgmedewerkertjes baren als we opschieten
Na POO leonquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke oorlogen heb jij meegemaakt dan?
dat je moet je ze ook niet zo direct vertellenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Fijn idee dat je op de wereld bent gezet om konten te wassen.
Hee hee hee, niet zomaar een kont hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Nee joh, gaat prima als je naar de lading coronababy's kijkt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat wordt sowieso een probleem. Misschien kan CL nog wat zorgmedewerkertjes baren als we opschieten
Daar is het koudquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan Dimmy alsnog naar Siberië.
Andere plannen vanmiddag. Tegen de tijd dat ik weer in het land ben is het zondag en kom ik CL-town niet inquote:
Ik heb het idee dat iedereen de afgelopen twee jaar een hond of een kind heeft genomen of een of andere toffe creatieve hobby heeft ontdekt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, gaat prima als je naar de lading coronababy's kijkt.
En hier ben ik, met m'n suffe games.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen de afgelopen twee jaar een hond of een kind heeft genomen of een of andere toffe creatieve hobby heeft ontdekt.
JAquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:43 schreef Lospedrosa het volgende:
En iemand moet jouw bejaarde kont wassen.
Waarom heb je geen puppy genomen danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hier ben ik, met m'n suffe games.
Tijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom heb je geen puppy genomen dan
Picsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
O de buren van m'n ouders hebben een piepjonge chocoladebruine labrador, nog met zo'n roze buikje![]()
![]()
![]()
ZO ONTZETTEND SNOEZIG.
Ligt er natuurlijk aan, ik zou volledig tevreden zijn als ik bitterbals kontje dagelijks moest wassenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan, ik zou volledig tevreden zijn als ik bitterbals kontje dagelijks moest wassen
Waar woon je. 😏quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
O de buren van m'n ouders hebben een piepjonge chocoladebruine labrador, nog met zo'n roze buikje![]()
![]()
![]()
ZO ONTZETTEND SNOEZIG.
En zodra het rimpelbillen zijn, wil 'ie niet meer natuurlijk.quote:
ja dan kan ik het niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En zodra het rimpelbillen zijn, wil 'ie niet meer natuurlijk.
hmm oke.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je er niet meer bij kunt.
450kg verder...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je er niet meer bij kunt.
Hier schijnt de zon. Heb het raam openquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:59 schreef Ama het volgende:
Het zou nu droog zijn volgens buienradar.
"Er niet meer bij kunnen" is een rekbaar begrip he.quote:
Krijgt hij daar dat vingertje van dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat nu ook over jouw kinderen he?
Vingertje krijgt hij dan van een ander Fok!-kind. Moet je even in OUD kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgt hij daar dat vingertje van dan?
als je maar wel lekker ruikt danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel hoor maar dan spuit ik van tevoren geen parfum op.
Ja weet ik niet, ik heb nog nooit klachten gehad, wat ruik je het liefste?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je maar wel lekker ruikt dan
vind perzik altijd lekker ruikenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, ik heb nog nooit klachten gehad, wat ruik je het liefste?
Wat? Ruiken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind perzik altijd lekker ruiken
nee johquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Ruiken?
In vrouwenhoofdjes is "perzik" een kleur.
Dat is me te zoetjes, heb wel perzikshampoo per ongeluk gekocht laatst, ga er bijna van giechelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
basterd en filosoof ookquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Ruiken?
In vrouwenhoofdjes is "perzik" een kleur.
Ja het ruikt echt zoetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is me te zoetjes, heb wel perzikshampoo per ongeluk gekocht laatst, ga er bijna van giechelen.
Oh.quote:
ja moedige mannenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ussen-krijg-de-klere
Je jonge leven geven voor zo'n eilandje.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
US ook 🍑quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
What else is in the teaches of peaches?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had haast en toen liep ik tegen de rand van het bed aan.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
staat ie onder een hoek van 90 gradenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig niet; loopt wel een mooi lijntje over mijn teen heen nu waar het aardig blauw aan het worden was. Niet de eerste keerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
staat ie onder een hoek van 90 graden?
Is dat van Roald Dahl?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
What else is in the teaches of peaches?
Heb 1x een kleine teen proberen te zetten. Dat was niet gelukt..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig niet; loopt wel een mooi lijntje over mijn teen heen nu waar het aardig blauw aan het worden was. Niet de eerste keer
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb 1x een kleine teen proberen te zetten. Dat was niet gelukt..
Dat hebben ze later overnieuw moeten breken (operatief) en een pen in moeten zetten
Rode pandabloed?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar waar heb ik geen douchegel van.
Dat moet je inderdaad niet hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb 1x een kleine teen proberen te zetten. Dat was niet gelukt..
Dat hebben ze later overnieuw moeten breken (operatief) en een pen in moeten zetten
Ben je Nederlands docent ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rode-pandabloed dan toch? Rood rode-pandabloed.
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
Inb4: het is “docent Nederlands”
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stond onder een hoek van 90 graden.. ik kreeg m tot 45ish zodat er iig doorbloeding was
Marco vindt van niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Rood bloed klinkt in dit geval een beetje dubbel.
Het kán wel andersom. Betekenis is alleen een beetje anders.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
Inb4: het is “docent Nederlands”
Er is ook blauw bloed.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Rood bloed klinkt in dit geval een beetje dubbel.
Is dat niet eerder Ewbank dan?quote:
Ja, zeg, ik specificeer 'm toch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is ook blauw bloed.
En wit bloed volgens mij?
Heb zelfs het album thuisliggenquote:
Kibbelingquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig kibbelen jullie nu over de taal en kunnen de de rode panda's gelukkig verder leven
Kibbeling?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig kibbelen jullie nu over de taal en kunnen de de rode panda's gelukkig verder leven
quote:
Mooi. Stil.quote:
Hoezoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat je beter bij m'n ouders in de straat kunt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |