SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Dacht dat je met de boot gingquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ookMorgen lekker zwemmen.
daar heb ik niks meequote:Op donderdag 24 februari 2022 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Is weer een keer wat anders dan Bacardi lemon.
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:01 schreef Ama het volgende:
Als je moet kiezen geen kaas of geen oorlog wat kies je dan. @:ettovanbelgie
Op een antwoord dat niemand kan geven?quote:
Ik heb een retourtje hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
Wel verdacht trouwens dat nu net op het moment dat de oorlog uitbreekt morgen onze (ex)burgemeester naar Engeland vluchtHebben we gewoon Buda van Oranje hier
Uhuhquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een retourtje hoor
Is dat je koosnaampje voor fles, want dat balgeval gaat niet vrijwillig mee naar een eiland met nog kutter weer dan hierquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien gaat Snackhelmina wel mee naar de overkant
Spoor van sushi gelegd naar Europoortquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat je koosnaampje voor fles, want dat balgeval gaat niet vrijwillig mee naar een eiland met nog kutter weer dan hier
Weet niet of die huurscootertjes zo ver kunnen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spoor van sushi gelegd naar Europoort
Mijn laatste keer kaasfondue wasquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:02 schreef Koen66 het volgende:
laatste keer kaasfondue was een jaar of 6 terug ofzo, KSC meet in Rotterdam
ThierryLipsquote:
niets gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werd je op weg naar huis gevolgd door een schimmig figuur in een zwarte cape?
Ja, net klaar met werkenquote:
Ik ben niet schimmigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kan ze goed sluipen
Neutraal vooralquote:
Ik zie het probleem niet…quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:26 schreef Moeraskat het volgende:
McDonald’s has launched a very unusual menu item in China – and it is fair to say fast-food lovers are not convinced.
The “Cilantro Sundae” is a limited edition twist on the fast-food giant’s popular ice cream dessert that is topped with a bright green coriander(![]()
![]()
![]()
) sauce and fresh “crumbs” of the distinctive herb.
While it may seem like someone is pulling our leg, the menu item is actually very real.
[ afbeelding ]
klinkt goedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:26 schreef kwiwi het volgende:
Vers warm chocoladecroissantje met hazelnoot erop
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een half uurtje richting zwembad
Ben jij laat joh, vrij?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:26 schreef kwiwi het volgende:
Vers warm chocoladecroissantje met hazelnoot erop
Zou de Noordzee toch anders omschrijven dan een zwembad hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een half uurtje richting zwembad
Dat is veel te vroeg joh, je bent net thuisquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is veel te vroeg joh, je bent net thuis
Ja kut.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:54 schreef bitterbal het volgende:
widle weten hoe het met Oekraïne ging
Russen staat op 30 km van Kievquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:54 schreef bitterbal het volgende:
widle weten hoe het met Oekraïne ging
Putin heeft nog niet gedacht van hmmm wat ben ik eigenlijk aan het doen en zich terug getrokken?quote:
Dit weekend zijn de Russen in Kiev in het parlement. En is Oekraïne overgenomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Russen staat op 30 km van Kiev
Nee joh, die probeert op zijn oude dag nog gewoon zichzelf stevig in de geschiedenisboeken te schrijvenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Putin heeft nog niet gedacht van hmmm wat ben ik eigenlijk aan het doen en zich terug getrokken?
Heb even gedacht hij misschien ongeneeselijk ziek is en denkt fuck it all!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, die probeert op zijn oude dag nog gewoon zichzelf stevig in de geschiedenisboeken te schrijven
Lasgisteren dat er al 1500 demonstranten waren gearresteerd?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond de grote protesten in Russische steden gisteravond wel bemoedigend. Hoop dat dat doorzet. Een soort ‘Wir sind das Volk’-beweging.
Die geruchten gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb even gedacht hij misschien ongeneeselijk ziek is en denkt fuck it all!!
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lasgisteren dat er al 1500 demonstranten waren gearresteerd?
Ja die gedachte had ik gisteren ook, dat zou best wel eens heel naar kunnen zijn als die besluit het af te sluiten met een knalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb even gedacht hij misschien ongeneeselijk ziek is en denkt fuck it all!!
Dat wel ja, had niet verwacht dat ze dat zomaar zouden durven gezien ze daar vrij makkelijk om worden vervolgd daarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond de grote protesten in Russische steden gisteravond wel bemoedigend. Hoop dat dat doorzet. Een soort ‘Wir sind das Volk’-beweging.
En ze hebben Slangeneiland bezet nadat ze alle soldaten hebben uitgemoordquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou laten we maar hopen van niet
ja dat lasik net ookquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze hebben Slangeneiland bezet nadat ze alle soldaten hebben uitgemoordhttps://edition.cnn.com/2(...)tl-hnk-ml/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |