SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dat stond er al een poosjequote:Op donderdag 24 februari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Hardop gelachen
4E - schoonmoedermaatje, caviakanonnier en mensenmens en bovenal snaakse verwenkoffiejongedame.
Viel me ineens weer eens opquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat stond er al een poosje
Hij is mooiquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel me ineens weer eens op
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Hardop gelachen
4E - schoonmoedermaatje, caviakanonnier en mensenmens en bovenal snaakse verwenkoffiejongedame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gelukkig zit er geen tomaat in chocola.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:10 schreef UitStraling het volgende:
"Vlees, tomaat, brood en ei rap duurder"
Gelukkig geen wijn, krab, Parmezaanse kaas en knoflook
Zucht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurvrouw van mijn vader is nu naast covidwappie ook Oekraīne-wappie. Schrijft ze net op facebook dat “Zelensky met zijn genocide op de bevolking van Donbas de Derde Wereldoorlog heeft veroorzaakt.”
Ja, zo kun je er ook naar kijken
Of elkaar in het oor bijtenquote:
Sprak vanmorgen een wappie en die vond wat Justin Trudeau aan het flikken was duizendmaal erger dan Rusland, dat boeide hem niet en was allemaal wel erg ver van zijn bed en of ik ook maar een leuke Rus op kon noemen, nou!!?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurvrouw van mijn vader is nu naast covidwappie ook Oekraīne-wappie. Schrijft ze net op facebook dat “Zelensky met zijn genocide op de bevolking van Donbas de Derde Wereldoorlog heeft veroorzaakt.”
Hoe kan je zoiets je strot uit krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of elkaar in het oor bijten
Ik gooi Poekie voor de bus voor het laatste bakje koffie op Aarde, ik zweer het je.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan spreek ik mijn spaargeld aan of verkoop mijn lichaam () Koffie heb ik nodig.
Ken wel leuke Russen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak vanmorgen een wappie en die vond wat Justin Trudeau aan het flikken was duizendmaal erger dan Rusland, dat boeide hem niet en was allemaal wel erg ver van zijn bed en of ik ook maar een leuke Rus op kon noemen, nou!!?
De meest ondergeschikte caaf heeft rafelrandjes als orenquote:
Dit is inderdaad de overtreffende trap van een verkrachting.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of elkaar in het oor bijten
Ja bizar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets je strot uit krijgen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gooi Poekie voor de bus voor het laatste bakje koffie op Aarde, ik zweer het je.
Weet je wel niet hoe intiem dat isquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de overtreffende trap van een verkrachting.
Hij tuft rond in een V8, succes met tanken rare snoeshaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken wel leuke Russen hoor
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe intiem dat is
Aaaah gossiequote:Op donderdag 24 februari 2022 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meest ondergeschikte caaf heeft rafelrandjes als oren
Wappies gonna wap. Ex vond het ook alweer nodig om wat pro-Russische propaganda te plaatsen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaah gossie![]()
Kun je daar geen oorbeschermertjes voor kopen?
Oj sterktequote:Op donderdag 24 februari 2022 17:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
eindelijk operatie volgende week.
Ja, mijn wappie-collega zag ook allerlei complotten van de EU tegen Ruslandquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wappies gonna wap. Ex vond het ook alweer nodig om wat pro-Russische propaganda te plaatsen.
Ben ook benieuwd naar de duiding van bepaalde users op FOK!.
Ik ben altijd beetje bang dat ik de oorzaak ben dat ze full-wappie gegaan is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mijn wappie-collega zag ook allerlei complotten van de EU tegen Rusland
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zo'n kleine over-ear koptelefoon
Heb je haar op een vervelende manier gedumpt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben altijd beetje bang dat ik de oorzaak ben dat ze full-wappie gegaan is.
Weg met ons.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mijn wappie-collega zag ook allerlei complotten van de EU tegen Rusland
Net zoals oogjes likken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe intiem dat is
Dit herken ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben altijd beetje bang dat ik de oorzaak ben dat ze full-wappie gegaan is.
Oh jaquote:
Misschien is het wel leuk om voor ons ook allemaal cavianamen te bedenken?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Dat deed Valence bij Yoshi
Heel raar gezicht
Ik vind jou wel een Teddyquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wel leuk om voor ons ook allemaal cavianamen te bedenken?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een Teddy
Wat is dat nou weer mis mee?quote:
Noem ik jou Sjors en als je stout bent geweest Sjorginaquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een Teddy
Oke Henk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem ik jou Sjors en als je stout bent geweest Sjorgina
Splinter?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben mijn goeie pincet kwijt
Kwam nogal uit het niets (voor haar). Maar er zat al een hele tijd geen ontwikkeling meer in en bepaalde belangrijkere dingen werden niet echt besproken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je haar op een vervelende manier gedumpt?
Blijft vreemdquote:
Lukt het met je formulieren en gezeik?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je haar op een vervelende manier gedumpt?
Wat een rare zin. Snap er niks van.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:14 schreef Ygritte het volgende:
Rare dag vandaag wel… op zich…
Eigenlijk zou het je niet meer moeten verbazen maar toch ook soort van flabbergasted wat sommige mensen er vastberaden uit piep-calimero-en. Hoe werken dat soort hersenen
Niet, wsl.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:14 schreef Ygritte het volgende:
Eigenlijk zou het je niet meer moeten verbazen maar toch ook soort van flabbergasted wat sommige mensen er vastberaden uit piep-calimero-en. Hoe werken dat soort hersenen
Vond het juist wel duidelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een rare zin. Snap er niks van.
Iets van context zou dit verhaal mogelijk ietwat duidelijk kunnen makenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:14 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke gif stuurde je ook alweer naar US altijd.
Zo’n wijzende lachende.
Beetje US-iaans.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iets met Rusland en huidige nieuwe politicologen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is om ons te pesten met hoge gasprijzen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met Rusland en huidige nieuwe politicologen.
Oh God ja. En maar lullen, en iedereen heeft er weer een andere mening over.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij bent normaal gesproken toch pro-Poetin?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh God ja. En maar lullen, en iedereen heeft er weer een andere mening over.
Maar als de wapens hier kletteren zal het aardig rustig zijn op straat vermoed ik.
Ik?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent normaal gesproken toch pro-Poetin?
O jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lukt het met je formulieren en gezeik?
Die gaan daar dronken over die sarcofaag staan pissen en dansen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Tsjernobyl in handen van de Russen
Uitstraling aan je piemelquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan daar dronken over die sarcofaag staan pissen en dansen.
Ieuwquote:
kom vechten dan, opaquote:
Je hebt er twee nodig maat. Alleen al voor de heenweg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Viel wel mee hoor. Formuliertje in de pocket.
De Britse passenger locator form voor de heenweg. En dat achterlijke pdf’je voor de terugwegquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt er twee nodig maat. Alleen al voor de heenweg.
En je krijgt een mailtje van P&O die ook de duvel en z'n ouwe moer van je willen weten, waaronder het passenger locator form.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Britse passenger locator form voor de heenweg. En dat achterlijke pdf’je voor de terugweg
Hoezo zet je hem niet op mute als je niet hoeft te miepenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit in een Teams vergadering met een hoop mensen en ik hoor iemand heel diep en snel hijgen en ademen.
Echo op de lijn, haal die hand eens uit je broek.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit in een Teams vergadering met een hoop mensen en ik hoor iemand heel diep en snel hijgen en ademen.
K ga alquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:05 schreef UitStraling het volgende:
Dat mailtje heb ik niet gehadquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je krijgt een mailtje van P&O die ook de duvel en z'n ouwe moer van je willen weten, waaronder het passenger locator form.
Zou voor mij direct een reden zijn om te zeggen ‘zoek het uit met je prehistorische papieren geneuzel stelletje mammoeten’quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ze bevelen van harte aan om alles uit te printen aangezien dan het controleren veel sneller gaat dan op een schermpje laten zien.
Ik moet de rest wel horen zodat ik op tijd terug kan piepen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo zet je hem niet op mute als je niet hoeft te miepen
ja, maar ik wil hetquote:
De groeten voor ze. Ik leef in 2022 en ik heb geen printer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ze bevelen van harte aan om alles uit te printen aangezien dan het controleren veel sneller gaat dan op een schermpje laten zien.
Ik probeer te kijken of mijn vader het wil betalen want hij gebruikt het wel vaak zegt hij. Krijgt hij in ruil mijn HBO gegevens ook haha. Lijkt me best prima deal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, weer 2 euro duurder en de goede series heb ik al gezien.
Je microfoon muten… niet de spreker….quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet de rest wel horen zodat ik op tijd terug kan piepen.
Ach ja, hier na nog 1 relatief rustige week en dan gaan we waarschijnlijk over op 60 urige werkwekenquote:
We hebben morgen bij de bier in ieder geval iets om over te pratenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De groeten voor ze. Ik leef in 2022 en ik heb geen printer.
Ik heb sinds december continu ‘hell weken’. Begint nu eindelijk een beeeeetje weer normaal te worden geloof ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, hier na nog 1 relatief rustige week en dan gaan we waarschijnlijk over op 60 urige werkweken
Ik ben hier niet de hijgert.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je microfoon muten… niet de spreker….
ook leukquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb sinds december continu ‘hell weken’. Begint nu eindelijk een beeeeetje weer normaal te worden geloof ik.
geef je overuren wegquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb sinds december continu ‘hell weken’. Begint nu eindelijk een beeeeetje weer normaal te worden geloof ik.
ongelooflijke Drentenaarquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeer te kijken of mijn vader het wil betalen want hij gebruikt het wel vaak zegt hij. Krijgt hij in ruil mijn HBO gegevens ook haha. Lijkt me best prima deal.
Wordt het duurder?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, weer 2 euro duurder en de goede series heb ik al gezien.
wat kost het? en met hoeveel mensen kun je het delen?quote:
Ja hier volgens mij van 12 naar 15 chf nu. Kreeg een email. En aan Prime heb ik verder niks want ze bezorgen hier toch niet gratis binnen een dag, of wat je er ook voor krijgt.quote:
hoeveel is een chf in euro?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier volgens mij van 12 naar 15 chf nu. Kreeg een email. En aan Prime heb ik verder niks want ze bezorgen hier toch niet gratis binnen een dag, of wat je er ook voor krijgt.
De dood van vaderlandsliefde is het afscheid nemen van de laatste oorlogquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laat ons het Wilhelmus aanheffen
OK, ama de pamaquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De dood van vaderlandsliefde is het afscheid nemen van de laatste oorlog
Ja, stel me zo voor dat wanneer je KNETTERSTONED bent aan het dichten slaat.quote:
Nee natuurlijk niet dan lig ik op de bank.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, stel me zo voor dat wanneer je KNETTERSTONED bent aan het dichten slaat.
? Wat is het verschilquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet dan lig ik op de bank.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
? Wat is het verschil
ahahahahahahahahahah
quote:
Ik twijfel nog een beetje of ik ga. Maar ik neig naar jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben morgen bij de bier in ieder geval iets om over te praten
Waarom twijfel je?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje of ik ga. Maar ik neig naar ja
Onzin, dan krijg je weer oorlog langs andere breuklijnen. Wij mensen zijn gewoon een ruziezoekend kutras.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De dood van vaderlandsliefde is het afscheid nemen van de laatste oorlog
De verplichte pcr-test om terug naar huis te mogen. En op een boot zitten zonder internet terwijl de wereld in de fik staat.quote:
"Ik maak jou dood omdat je rood peenhaar hebt"quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onzin, dan krijg je weer oorlog langs andere breuklijnen. Wij mensen zijn gewoon een ruziezoekend kutras.
Ja, of omdat je een ander geloof hebt. Of een andere partij steunt. Of van een andere stam bent. Stelletje relapen zijn we.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik maak jou dood omdat je rood peenhaar hebt"
Je krijgt morgen je gasrekening?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
morgen vies vet shoppen... walgelijk veel geld uitgeven
Maar wel met Fles. Meer heb je niet nodig tochquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De verplichte pcr-test om terug naar huis te mogen. En op een boot zitten zonder internet terwijl de wereld in de fik staat.
Camouflagepak, helm, schoensmeer en geweer?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
nee, salarisquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt morgen je gasrekening?
Ja, dat is wel tofquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel met Fles. Meer heb je niet nodig toch
Morgen leven we ook nog wel denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De verplichte pcr-test om terug naar huis te mogen. En op een boot zitten zonder internet terwijl de wereld in de fik staat.
Zal mijn lijstje doorsturen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kom je aan in Europoort, is er alleen nog een verschroeid hoopje as en een paddestoelwolk over van Nederlandjequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Morgen leven we ook nog wel denk ik.
Tsja dat moet je dan zelf weten denk ik. Ik zou er in dit stadium niet voor thuis blijven in ieder geval.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dat geval heeft het niet veel pijn gedaan denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je aan in Europoort, is er alleen nog een verschroeid hoopje as en een paddestoelwolk over van Nederlandje
Is wel een van de belangrijkste toevoerhavens voor NAVO troepen en materieel, dus je weet maar nooitquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je aan in Europoort, is er alleen nog een verschroeid hoopje as en een paddestoelwolk over van Nederlandje
ja geen idee, ik haat drugs...quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je ook zo moeilijk online kopen.
Ik neig ook naar gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja dat moet je dan zelf weten denk ik. Ik zou er in dit stadium niet voor thuis blijven in ieder geval.
Zie je nog net een handje boven het geblakerde landschap uitsteken met een stukje sushi in haar handenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je ballie ook evacuëren?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel een van de belangrijkste toevoerhavens voor NAVO troepen en materieel, dus je weet maar nooit
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je nog net een handje boven het geblakerde landschap uitsteken met een stukje sushi in haar handen
Spartelend palingbeestje ernaast….quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je nog net een handje boven het geblakerde landschap uitsteken met een stukje sushi in haar handen
Paar korreltjes gesmolten hagelslagquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Spartelend palingbeestje ernaast….
Ja dan gaan we schuilen hier in de bunkers op het industrieterreinquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je ballie ook evacuëren?
Vaag gemurmel over een tafeltje vol.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Spartelend palingbeestje ernaast….
Liggen daar bunkers? Ik ken wel bunkers in Willemstad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan gaan we schuilen hier in de bunkers op het industrieterrein
"Putin naarling" hoor je nog net.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaag gemurmel over een tafeltje vol.
Ja maar dan moderne bunkersquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liggen daar bunkers? Ik ken wel bunkers in Willemstad.
Wacht…. Waar….quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liggen daar bunkers? Ik ken wel bunkers in Willemstad.
We kunnen ook wel een bootje huren en naar het andere Willemstad varen als vluchtelingenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:03 schreef Ygritte het volgende:
Oh lelijke willemstad ik dacht dat we met z’n allen op verkansie gingen….
Denk dat je dan aanzienlijk meer kans hebt dat de gouden bikini aan gaatquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook wel een bootje huren en naar het andere Willemstad varen als vluchtelingen
We kunnen vliegen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook wel een bootje huren en naar het andere Willemstad varen als vluchtelingen
Ik kan wel in een tank rijden, is dat ook goed?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:08 schreef Ygritte het volgende:
Ik vertrouw er eigenlijk ook wel op dat US nog ergens een halve carričre als piloot heeft gehad dus die kan ons dan wel daar heen vliegen. En anders laten we Frantic een cruiseschip jatten.
Ik heb nog een vraag uit staan, ik kom hier op terugquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan wel in een tank rijden, is dat ook goed?
Kapen vind ik dan wel wat een groot woord. Ik bedoel, als het van NL is, is het van ons en kunnen we het gewoon nemen. Zo kijk ik er een beetje tegen aanquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk het. Ygriite wil een heel cruiseship kapen
Nodigt andere bikinimeisjes uit in zijn tank.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraag uit staan, ik kom hier op terug
We lenen hem alleen maar eventjes.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kapen vind ik dan wel wat een groot woord. Ik bedoel, als het van NL is, is het van ons en kunnen we het gewoon nemen. Zo kijk ik er een beetje tegen aan
Ah we lenen hem gewoon evenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kapen vind ik dan wel wat een groot woord. Ik bedoel, als het van NL is, is het van ons en kunnen we het gewoon nemen. Zo kijk ik er een beetje tegen aan
Preciesquote:
ja?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:15 schreef Ygritte het volgende:
@:FranticDJ kan jij een flink cruise schip besturen de complete atlantische oceaan over?
Ygritte het rode gevaarquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ygritte gaat die boot gewoon weggeven hoor..
Veel plezier hčquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Top!![]()
@:UitStraling, we hebben je tank niet meer nodig!
Is wel een beetje hoe je het kennelijk moet doen, anders krijg je niks voor elkaar he….quote:
Wanneer is het 2e paasdagquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is wel een beetje hoe je het kennelijk moet doen, anders krijg je niks voor elkaar he….![]()
Oh nee wacht, we gaan eerst een paar maanden onderhandelen over eventuele voorwaarden en dergelijke. En dan op 2e paasdag als heel NL ergens op een meubelboulevard zit nemen we hem gewoon mee. Dus iedereen al vast koffers inpakken, 2e paasdag is escape-day!
Ik zou voor de chocolade barman gaan als ik jou wasquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe, we doen de groeten wel vanaf de caribbean. Succes met je tank
Hoe Bedenk Je Hetquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
New York Pizza heeft een schnitzel pizza, voor al die eetbarbaren hier
Die hebben we hier uiteraard al uitgebreid besprokenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
New York Pizza heeft een schnitzel pizza, voor al die eetbarbaren hier
ja ik lees niet altijd mee en bijna nooit terugquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben we hier uiteraard al uitgebreid besproken
9 van de 10 keer zijn het NL stagiairs, NL ‘zie mij lekker niet in NL wonen’ figuren of omhooggevallen kiddo’s met een Marine pappaquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou voor de chocolade barman gaan als ik jou was
Zelfs al zou ik het kunnen zou ik het niet doen neequote:Op donderdag 24 februari 2022 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat er überhaupt mensen bij NY pizza bestellen....
Ik heb hier mogelijkheden zat. Ooit wel gedaan, hoor. Maar Domino's is toch ietsjes beter....quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik het kunnen zou ik het niet doen nee
Dan kun je de strenge stagebegeleider gaan uithangenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het NL stagiairs, NL ‘zie mij lekker niet in NL wonen’ figuren of omhooggevallen kiddo’s met een Marine pappa
Die hebben vooral lekkere snacks buiten de pizza's omquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier mogelijkheden zat. Ooit wel gedaan, hoor. Maar Domino's is toch ietsjes beter....
Was daar niet van plan om aan het werk te gaan eigenlijk. Tik liever wat brightjes weg, beetje doezelsnoezlen in een cabana, beetje vreten, beetje visjes kijken, beetje wiebeldansen met de voetjes in het zand…..quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je de strenge stagebegeleider gaan uithangen
Voor altoos wel maar voor skaters nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Dat hbo max is ook wel interessant.. 50% korting voor altoos
Shitquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor altoos wel maar voor skaters niet
En hoe checken ze dat je een Alto bent dan precies? Moet je een paar Dr. Martens eerst overleggen of wa?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Dat hbo max is ook wel interessant.. 50% korting voor altoos
Ze ruiken eerst of je je haar wel vaak genoeg wastquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En hoe checken ze dat je een Alto bent dan precies? Moet je een paar Dr. Martens eerst overleggen of wa?
Dus ze discrimineren kale mensenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze ruiken eerst of je je haar wel vaak genoeg wast
Ons bin zuunige Drent eem...quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:44 schreef Ama het volgende:
Oh nice mijn vader gaat Prime betalen, neem ik HBO. Hebben we beide veel voor weinig.
Ik gebruik Prime nauwelijks, hij wel. Lijkt me wel prima deal zo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ons bin zuunige Drent eem...
Goeiedageemquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ons bin zuunige Drent eem...
zegmaquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik Prime nauwelijks, hij wel. Lijkt me wel prima deal zo.
Genotquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
Ik ga Game of Thrones denk ik nog een keer kijken.
@Ygritte gaat binnenkort weer een sloot van mijn bezittingen weggevenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boeken lezen heb ik al een tijdje niet meer gedaanWordt weer eens tijd.
+1quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:01 schreef UitStraling het volgende:
Zooooo eindelijk afgewerkt, tijd voor grote scampi's geblancheerd in wat Pinot Gris, een onnoemelijke kwak knoflook waar Vlad bang van zou worden, limoen, een rood heetje en wat dure zeezoutkristallen
kom halen danquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Heb zin in iets zoets maar heb niks in huis
Waren de garnalenkroketten in de bonus bij de lidl?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:01 schreef UitStraling het volgende:
Zooooo eindelijk afgewerkt, tijd voor grote scampi's geblancheerd in wat Pinot Gris, een onnoemelijke kwak knoflook waar Vlad bang van zou worden, limoen, een rood heetje en wat dure zeezoutkristallen
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef Ama het volgende:
Boeken heb ik vooral ter decoratie haha.
gemiste kansquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ben zijn de winkels hier alweer open
honderden streamingdienstenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:53 schreef Ama het volgende:
Straks ook gewoon beschikking tot vijf streamingdiensten. Waar stopt het.
Ze maken wel goeie series en docu's.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Netflix begint ook steeds meer op de dvd-grabbelton van de Blokker te lijken.
Beetje treurig is het wel geworden ja, opzeggen die hap, zal ze leren, maakt toch zombies van mensen al die streamingshit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Vind ik ook ja verschrikkelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het niet op die onderwaterinsecten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:01 schreef UitStraling het volgende:
Veilen ga ik deze keer doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:Ygritte gaat binnenkort weer een sloot van mijn bezittingen weggeven
Heerlijk juist, als je die goed kort op hoog vuur bakt spatten de sappige lijfjes in je mond uit elkaar als rijpe honingtomaatjesquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het niet op die onderwaterinsecten.
*ril*quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, als je die goed kort op hoog vuur bakt spatten de sappige lijfjes in je mond uit elkaar als rijpe honingtomaatjes
Precies, allemaal niet groter maken dan het is hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
De wereld staat in brand maar de Nederlandse TV zend gewoon Marble Mania, Big Brother en Expeditie Robinson uit![]()
En welk doel moet dat precies dienen?quote:Dear Mister Putin, please nuke The Netherlands today, gr.gr. US
zo van: ssppppppppppLLLLLLAAAAAAAAAAAAAT drupdrupdrupquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, als je die goed kort op hoog vuur bakt spatten de sappige lijfjes in je mond uit elkaar als rijpe honingtomaatjes
Dr_FlashvanBelgiequote:Op donderdag 24 februari 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, op naar de slaperij maar dan. Dada
nu alquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, op naar de slaperij maar dan. Dada
Nee maar dat is ook een leugen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:36 schreef mschol het volgende:
had ik al gezegd dat het WEEEKEND is?
Hier ookquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:36 schreef mschol het volgende:
had ik al gezegd dat het WEEEKEND is?
ik heb een beetje een aversie tegen zwemmen gekregenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ookMorgen lekker zwemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |