SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dat stond er al een poosjequote:Op donderdag 24 februari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Hardop gelachen
4E - schoonmoedermaatje, caviakanonnier en mensenmens en bovenal snaakse verwenkoffiejongedame.
Viel me ineens weer eens opquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat stond er al een poosje
Hij is mooiquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel me ineens weer eens op
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Hardop gelachen
4E - schoonmoedermaatje, caviakanonnier en mensenmens en bovenal snaakse verwenkoffiejongedame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gelukkig zit er geen tomaat in chocola.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:10 schreef UitStraling het volgende:
"Vlees, tomaat, brood en ei rap duurder"
Gelukkig geen wijn, krab, Parmezaanse kaas en knoflook
Zucht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurvrouw van mijn vader is nu naast covidwappie ook Oekraīne-wappie. Schrijft ze net op facebook dat “Zelensky met zijn genocide op de bevolking van Donbas de Derde Wereldoorlog heeft veroorzaakt.”
Ja, zo kun je er ook naar kijken
Of elkaar in het oor bijtenquote:
Sprak vanmorgen een wappie en die vond wat Justin Trudeau aan het flikken was duizendmaal erger dan Rusland, dat boeide hem niet en was allemaal wel erg ver van zijn bed en of ik ook maar een leuke Rus op kon noemen, nou!!?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurvrouw van mijn vader is nu naast covidwappie ook Oekraīne-wappie. Schrijft ze net op facebook dat “Zelensky met zijn genocide op de bevolking van Donbas de Derde Wereldoorlog heeft veroorzaakt.”
Hoe kan je zoiets je strot uit krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of elkaar in het oor bijten
Ik gooi Poekie voor de bus voor het laatste bakje koffie op Aarde, ik zweer het je.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan spreek ik mijn spaargeld aan of verkoop mijn lichaam () Koffie heb ik nodig.
Ken wel leuke Russen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak vanmorgen een wappie en die vond wat Justin Trudeau aan het flikken was duizendmaal erger dan Rusland, dat boeide hem niet en was allemaal wel erg ver van zijn bed en of ik ook maar een leuke Rus op kon noemen, nou!!?
De meest ondergeschikte caaf heeft rafelrandjes als orenquote:
Dit is inderdaad de overtreffende trap van een verkrachting.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of elkaar in het oor bijten
Ja bizar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets je strot uit krijgen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gooi Poekie voor de bus voor het laatste bakje koffie op Aarde, ik zweer het je.
Weet je wel niet hoe intiem dat isquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de overtreffende trap van een verkrachting.
Hij tuft rond in een V8, succes met tanken rare snoeshaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken wel leuke Russen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |