Ik was het niet die de publiciteit opzocht he. Dat was @engine die dacht mij ff te kunnen vertellen wat ik moest doen en laten @Deisyy lees je nog steeds mee met goeie bak popcorn want dit was wat je wilde??quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit wil ik nu wel even kortsluiten.
Jullie zijn beide vrienden van me,en ik duld geen ruzie.
Tsja, ik kan natuurlijk mensen van het goeden leven carnaval niet ontnemen voor nog een editie. Er is al voor miljarden aan schade en psychologisch leed geleden in 2020 en 2021. Morgen gaat alles open, dan is er woensdag nog Haring Happen, donderdag de After en vrijdag weer alles in volledige lockdown.quote:
Maakt niet uit wie fout was.Het is klaar nu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was het niet die de publiciteit opzocht he. Dat was @:engine die dacht mij ff te kunnen vertellen wat ik moest doen en laten @:deisyy lees je nog steeds mee met goeie bak popcorn want dit was wat je wilde??
laat die vrijdag maar zittenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, ik kan natuurlijk mensen van het goeden leven carnaval niet ontnemen voor nog een editie. Er is al voor miljarden aan schade en psychologisch leed geleden in 2020 en 2021. Morgen gaat alles open, dan is er woensdag nog Haring Happen, donderdag de After en vrijdag weer alles in volledige lockdown.
Precies.quote:
Kappe nou.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
doei doei vooral niks met sukkeltje engine beginnen
Jij bent ook baas,zeg het zequote:
gewoon doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Zal ik de laatste aflevering nog kijken van een serie of niet?+
Niemand is de baasquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent ook baas,zeg het ze
Bij nader inzien, 2020 is carnaval nog door gegaan. Toen heb ik op aswoensdag nog met een gigantische kater bij mijn ouders tijdens lunch (wat mijn ontbijt was) zitten aanhoren dat het toch wel luidruchtig was de avond ervoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laat die vrijdag maar zitten
Bedankt voor je antwoordquote:
Cocaine.quote:
Back when sex was safe and smoking was healthy. The good old daysquote:
Je kan je o zo vergissenquote:
Negeer het ofzo en houd het hier leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan je o zo vergissen
maar goed, ik ben wel weer de gebeten hond ongeacht wie o zo nodig de publiciteit moest opzoeken. En nou gaat ie ineens tof lopen doen
Nee mijn beste.Ik heb jullie beide hoog.En engine is nu rustig.Jij niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan je o zo vergissen
maar goed, ik ben wel weer de gebeten hond ongeacht wie o zo nodig de publiciteit moest opzoeken. En nou gaat ie ineens tof lopen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |