Ja ik weet hetquote:
Je bent zelf al een clownquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weet het
Maar denk dat ik nu toch 1 of 2x ga![]()
Al heb ik geen verkleedtroep.
quote:
Mooi dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Toch word dat niet als kostuum geaccepteerd.
Ja best lekker hequote:
Je bedoelt vrouwlief aan de GHB en ik lekker in alle rust genieten van een techno set met een hearlik Limburgs biertje in de handquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan toch samen met vrouwlief raven met drank en drugs op techno
Groot gelijk, zoals toen hij mij dacht te vertellen waar ik wel of niet mocht posten van hem terwijl hij beter weet en niet bepaald achterlijk isquote:
Loop maar weer wegquote:
Doe maarquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouwlief aan de GHB en ik lekker in alle rust genieten van een techno set met een hearlik Limburgs biertje in de hand
Muah, ik ga het denk ik toch even bewaren voor het weekend. Dan gaan we overheerlijk saufen tijdens carnaval in het Beloofde Limburgse Landquote:
Dit wil ik nu wel even kortsluiten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Groot gelijk, zoals toen hij mij dacht te vertellen waar ik wel of niet mocht posten van hem terwijl hij beter weet en niet bepaald achterlijk is![]()
![]()
@:deisyy lees je mee
Lekker.quote:
Het tuinhuisje is hier ook een geliefd onderwerp.quote:
Je bent rebels vandaagquote:
Oja het mag weerquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, ik ga het denk ik toch even bewaren voor het weekend. Dan gaan we overheerlijk saufen tijdens carnaval in het Beloofde Limburgse Land![]()
Echt wel. In de COS werden posts verwijderd.quote:
Ik was het niet die de publiciteit opzocht he. Dat was @engine die dacht mij ff te kunnen vertellen wat ik moest doen en laten @Deisyy lees je nog steeds mee met goeie bak popcorn want dit was wat je wilde??quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit wil ik nu wel even kortsluiten.
Jullie zijn beide vrienden van me,en ik duld geen ruzie.
Tsja, ik kan natuurlijk mensen van het goeden leven carnaval niet ontnemen voor nog een editie. Er is al voor miljarden aan schade en psychologisch leed geleden in 2020 en 2021. Morgen gaat alles open, dan is er woensdag nog Haring Happen, donderdag de After en vrijdag weer alles in volledige lockdown.quote:
Maakt niet uit wie fout was.Het is klaar nu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was het niet die de publiciteit opzocht he. Dat was @:engine die dacht mij ff te kunnen vertellen wat ik moest doen en laten @:deisyy lees je nog steeds mee met goeie bak popcorn want dit was wat je wilde??
laat die vrijdag maar zittenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, ik kan natuurlijk mensen van het goeden leven carnaval niet ontnemen voor nog een editie. Er is al voor miljarden aan schade en psychologisch leed geleden in 2020 en 2021. Morgen gaat alles open, dan is er woensdag nog Haring Happen, donderdag de After en vrijdag weer alles in volledige lockdown.
Precies.quote:
Kappe nou.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
doei doei vooral niks met sukkeltje engine beginnen
Jij bent ook baas,zeg het zequote:
gewoon doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Zal ik de laatste aflevering nog kijken van een serie of niet?+
Niemand is de baasquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent ook baas,zeg het ze
Bij nader inzien, 2020 is carnaval nog door gegaan. Toen heb ik op aswoensdag nog met een gigantische kater bij mijn ouders tijdens lunch (wat mijn ontbijt was) zitten aanhoren dat het toch wel luidruchtig was de avond ervoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laat die vrijdag maar zitten
Bedankt voor je antwoordquote:
Cocaine.quote:
Back when sex was safe and smoking was healthy. The good old daysquote:
Je kan je o zo vergissenquote:
Negeer het ofzo en houd het hier leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan je o zo vergissen
maar goed, ik ben wel weer de gebeten hond ongeacht wie o zo nodig de publiciteit moest opzoeken. En nou gaat ie ineens tof lopen doen
Nee mijn beste.Ik heb jullie beide hoog.En engine is nu rustig.Jij niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan je o zo vergissen
maar goed, ik ben wel weer de gebeten hond ongeacht wie o zo nodig de publiciteit moest opzoeken. En nou gaat ie ineens tof lopen doen
Je wilt er ook nog wat voorquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je wilt er ook nog wat voor![]()
Jij blieft hier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:03 schreef B00STER het volgende:
Maar misschien, wat er ook gebeurd is (ik heb geen idee en wil het ook niet weten) kunnen we het gewoon lekker gezellig houden!
Doe leuk of ik zap!
Was mijn mening ook in 40+ maar helaas dacht moderator @Deisyy er anders over. Ze liet engine volop zijn gang gaan met mij te vertellen waar ik wel of niet mocht posten. Maar ondertussen wist ie wel dat ie dit niet in BB moest posten maar wel in 40+quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Negeer het ofzo en houd het hier leuk.
Mja technisch gezien als ik zap blijf ik altijd hier maar verdwijnt de restquote:
Had je paar dagen geleden eens moeten meelezenquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee mijn beste.Ik heb jullie beide hoog.En engine is nu rustig.Jij niet.
Mooi is dat geregeldquote:
Laat het dan ook maar lekker daar. Het is hier al vanaf het begin gezellig en dat willen we zo houden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was mijn mening ook in 40+ maar helaas dacht moderator @:deisyy er anders over. Ze liet engine volop zijn gang gaan met mij te vertellen waar ik wel of niet mocht posten. Maar ondertussen wist ie wel dat ie dit niet in BB moest posten maar wel in 40+
Jij blift hier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mja technisch gezien als ik zap blijf ik altijd hier maar verdwijnt de rest
Ik ga nergens geen, geen zorgen
Ik heb vandaag zo gelachen.quote:
Niet zeuren over 3 topics dat ik weer in het verkeerde nummer zit he. Moest van jou hier blijvenquote:
Ik heb opdracht om je mee te torsen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Niet zeuren over 3 topics dat ik weer in het verkeerde nummer zit he. Moest van jou hier blijven
Daarom juist.quote:
Haha, volgens mij zijn er inmiddels 12 mensen belast met die taak.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb opdracht om je mee te torsen.
Volledig eens met jou maar ik ben @engine en @Deisyy niet he? Niet mij aankijken op iets triest wat die (de 1 wil vermaak en de ander wil makkelijk afzeikdoelwilt) voor ogen hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat het dan ook maar lekker daar. Het is hier al vanaf het begin gezellig en dat willen we zo houden.
Dude! Je punt is meer dan duidelijk! Laat het lekker hierbij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volledig eens met jou maar ik ben @:engine en @:deisyy niet he? Niet mij aankijken op iets triest wat die (de 1 wil vermaak en de ander wil makkelijk afzeikdoelwilt) voor ogen hebben.
Maneschijn!!quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:18 schreef Moonlight het volgende:
Voor het eerst weer gezwommen sinds 3 maand ongeveer
Hoi leave.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:18 schreef Moonlight het volgende:
Voor het eerst weer gezwommen sinds 3 maand ongeveer
Ik wist dat je dit ging doen.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging doen.
quote:
quote:
En alles flex met jou booster?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dude! Je punt is meer dan duidelijk! Laat het lekker hierbij.
Mooi wark is best geinig af en toequote:
Ja op zich mag ik niet klagen! Met jou ook?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En alles flex met jou booster?
Echt wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi wark is best geinig af en toe
quote:
Heb wel wat strubbels dus mag wel klagen (nee niet super kneusje engine die behalve ienemienimuis waar hij al niet scoordequote:Op donderdag 24 februari 2022 22:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja op zich mag ik niet klagen! Met jou ook?
Binnen een week gebinged. Iets van 90 afleveringen.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb wel wat strubbels dus mag wel klagen (nee niet super kneusje engine die behalve ienemienimuis waar hij al niet scoordehet leven is groter dan alleen engine of FOK zelf
Ik kwam er ook pas vrij laat achter, maar WAT een serie hey.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnen een week gebinged. Iets van 90 afleveringen.
Is het ook, Zie je mij soms mario verdedigen en mij iemand erom aanvallen? @enginequote:Op donderdag 24 februari 2022 22:40 schreef B00STER het volgende:
[..]Het is maar een website he! Zennnnn
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook, Zie je mij soms mario verdedigen en mij iemand erom aanvallen? @:enginewhaha woestboos haha )
Kan het nu stoppen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook, Zie je mij soms mario verdedigen en mij iemand erom aanvallen? @:enginewhaha woestboos haha )
Normaal zou ik deze naar @Foshizzle79 sturen, maar vooruit, die is er toch nietquote:
Van?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat was een spannende einde zeg
Nu durf je wel?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Normaal zou ik deze naar @:foshizzle79 sturen, maar vooruit, die is er toch niet
One of us is lying netflix seriequote:
Oh die ken ik niet helaas.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
One of us is lying netflix serie
Niet spoileren please.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
One of us is lying netflix serie
Heb je netflix, dan is t wel een aanraderquote:
Jazeker. Ik zal het eens opzoeken, dank je!quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je netflix, dan is t wel een aanrader
Waarom zou ik dat doenquote:
Koeneloen.quote:
Overal op Fok! volgens mijquote:
hier leeft het nog wel, andere SCs is het angstvallig rutsigquote:
Dan kom hier gezellig kletsenquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier leeft het nog wel, andere SCs is het angstvallig rutsig
Hier gaat het ook met vlagen. 's Avonds is het vaak wel drukker.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier leeft het nog wel, andere SCs is het angstvallig rutsig
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan kom hier gezellig kletsen
Dat ligt er echt vooral aan of er een verdwaalde raket van Putin in een NAVO land terecht komt. Dan gaan we rap die kant op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:55 schreef Koen66 het volgende:
en, hoe lang duurt het nog voordat de wereld een grote rokende puinhoop is?
Zeg, ik probeer hier juist even wat anders te lezen dan ellende.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:55 schreef Koen66 het volgende:
en, hoe lang duurt het nog voordat de wereld een grote rokende puinhoop is?
Putin is wel zo'n type die er op kickt om in de geschiedenisboeken te komen, dus moet er wel een wereld zijn om te kunnen verkopenquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat ligt er echt vooral aan of er een verdwaalde raket van Putin in een NAVO land terecht komt. Dan gaan we rap die kant op.
ohja next subjectquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zeg, ik probeer hier juist even wat anders te lezen dan ellende.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat ligt er echt vooral aan of er een verdwaalde raket van Putin in een NAVO land terecht komt. Dan gaan we rap die kant op.
Je praat tegen een fietsende paddenstoel, volgens mij ben je vrolijk genoegquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohja next subject
zondag ook alleen maar vrolijkheid hoor
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohja next subject
zondag ook alleen maar vrolijkheid hoor
Bereid je maar voor snelle cursus Russisch. En hoe je Poetin bedankt voor alle ellende die je dankbaar tot je neemt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zeg, ik probeer hier juist even wat anders te lezen dan ellende.
Hey ho wacht eens even, we hebben onze fearless leader 'Rutte' nog he.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bereid je maar voor snelle cursus Russisch. En hoe je Poetin bedankt voor alle ellende die je dankbaar tot je neemt.
quote:
Klopt, ik ben er ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Normaal zou ik deze naar @:foshizzle79 sturen, maar vooruit, die is er toch niet
Het lijkt soms net een hele slechte film en dan bedenk je ineens dat het gewoon echt gebeurt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bereid je maar voor snelle cursus Russisch. En hoe je Poetin bedankt voor alle ellende die je dankbaar tot je neemt.
Je weet wel weer wat je doet hè...quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef ik daarna ook niet deze te plaatsen![]()
![]()
Succes daarmee, zal wel niet zoveel meer wol als engine (waar is ie eigenlijk na alle ophef in 40+ ) heeftquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hey ho wacht eens even, we hebben onze fearless leader 'Rutte' nog he.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je weet wel weer wat je doet hè...![]()
Betekent dit nou dat je alvast cursusje russisch tot je neemt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het lijkt soms net een hele slechte film en dan bedenk je ineens dat het gewoon echt gebeurt.
Ik denk Lewis Hamilton.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:04 schreef engine het volgende:
Ik begin zo ondertussen het idee te krijgen dat iemand naar mij op zoek is.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:04 schreef engine het volgende:
Ik begin zo ondertussen het idee te krijgen dat iemand naar mij op zoek is.
Er is nog altijd Google translate.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat je alvast cursusje russisch tot je neemt?)
quote:
Welterusten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik denk dat het bed tijd is. Weltrusten mensen en wees lief voor elkaar![]()
quote:
Trusten! Komt goed, ik stamp ze allemaal in elkaar als ze het niet doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:06 schreef Mrsloveable het volgende:
truste mevrouwquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:06 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Veel wordt er hier niet gezegd.quote:
Er wordt hier ZO veel meer gezegd dan wat er gezegd wordt als mensen typen....quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel wordt er hier niet gezegd.
quote:
Ik zeg alles open boek.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er wordt hier ZO veel meer gezegd dan wat er gezegd wordt als mensen typen....
quote:
Ik spring wel weer mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
Zelfs wanneer mijn maatjes ruzie maken spring ik er tussen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
Zij aan zij.quote:
Die kennen veel mensen niet meer totdat je het aanzet.quote:
Mo.quote:
quote:
Fantastisch nummer! Zo iconisch, vooral die synths op het eind.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kennen veel mensen niet meer totdat je het aanzet.
Vind ik ook, geweldig nummer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Fantastisch nummer! Zo iconisch, vooral die synths op het eind.
Harder springen Fresh, hij wist wel 40+SC op zijn kop te zetten en totale schijt ook aan de gemoed daarzo maar hier is ie onvindbaar net als popcornvretend @Deisyyquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
Speciaal voor jou dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik ook, geweldig nummer.
quote:
Wat mooi was.Hij tegen Soul: "Ik mag jou niet Maar omdat FF mijn vriend is tolereer ik je."quote:
moet dan altijd gelijk aan deze denkenquote:
Ik had zo de pest aan dit nummer. Werd echt TE vaak gedraaid toen. Hoe lang kunnen 7 seconden duren??quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet dan altijd gelijk aan deze denken
ja klopt welquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had zo de pest aan dit nummer. Werd echt TE vaak gedraaid toen. Hoe lang kunnen 7 seconden duren??
Ja ik ook ! Suf kk nummerquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had zo de pest aan dit nummer. Werd echt TE vaak gedraaid toen. Hoe lang kunnen 7 seconden duren??
Volgens mij heeft @Deisyy wel wat anders aan haar hoofd op dit moment.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Harder springen Fresh, hij wist wel 40+SC op zijn kop te zetten en totale schijt ook aan de gemoed daarzo maar hier is ie onvindbaar net als popcornvretend @:deisyy![]()
Hoi dees!!! alles goed jou? moet wel top gaan want je hebt wat je wilt![]()
Dat had je al eens gezegd. Ik had ook regelmatig leuke gesprekken met hem.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mooi was.Hij tegen Soul: "Ik mag jou niet Maar omdat FF mijn vriend is tolereer ik je."
Ondanks dat ik de grootste Vangelis fan ben, is dat toch niet mijn lijflied.quote:
Ja echt hè? I love hem/haarquote:
Toevallig dat jij hem ook had.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? I love hem/haar
quote:
Ja ik ken m al jaren, zag toen dat hele concert op tv en was gelijk weg van deze band en coverquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toevallig dat jij hem ook had.
dit klinkt heel foutquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb hier een speciale 12 inch van.
Ik heb ook een 12 inch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Not fore sale.quote:
Das een aardige fluit vriend!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Uhuhquote:
Wel mooi verhaal an sich.Een partij gekocht van iemand.En daar zat deze ook tussen.quote:
ik heb een eerste uitgave van thriller in NL ingelijst.. en 1tje in plasticquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel mooi verhaal an sich.Een partij gekocht van iemand.En daar zat deze ook tussen.
Mint genot.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een eerste uitgave van thriller in NL ingelijst.. en 1tje in plastic
Alsof ik het niet ken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:10 schreef B00STER het volgende:
En dit is mijn bijbel:
Misschien dat SBE het waardeert haha.
Weet ik toch niet? Maar dit is mijn absolute muzikale voorbeeld. De artiest en dit specifieke nummer.quote:
Ben nu heel boos op u.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Weet ik toch niet? Maar dit is mijn absolute muzikale voorbeeld. De artiest en dit specifieke nummer.
U mag jij tegen zijne koninklijke hoogheid zeggen hoor!quote:
Weet je dat echt niet? Ik ben een maand ouder dan SBEquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
U mag jij tegen zijne koninklijke hoogheid zeggen hoor!
Excuus excuus! Ik heb geen idee hoe oud je bent joh! haha.
Tenminste iemand die weet om de originele te plaatsen.quote:
Ach echt waar? Wat dom van mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je dat echt niet? Ik ben een maand ouder dan SBE
Nietwaar, ik ben een maand jonger.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je dat echt niet? Ik ben een maand ouder dan SBE
25quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ach echt waar? Wat dom van mij.
ALSOF IK WEET HOE OUD HIJ IS?!?
Lekker strak dus.quote:
Als dat je voorkeur isquote:
Bemoei je even niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dit is het deel waar je mij claimt en verdedigt enzo....
Deze man weet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
liever ingereden die je alle hoeken van de kamer laat zien dan een strakke vaatdoek
Nou, jullie vermaken jullie wel dan...quote:
Geil....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:20 schreef FranticDJ het volgende:
bij alle hoeken van de kamer heb ik dus altijd een MI van iemand die je ff de hoeken aan wijst
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |