Uh? begrijp je mij wel goed? dat denk ik niet als ik deze reactie lees namelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat denk jij? Dat Oekraïners gewoon bij de Russen willen horen en zich enkel gaan verzetten wanneer de president dat vraagt?
Vraag me oprecht af: zijn Oekraïners voor jullie überhaupt mensen of een soort van poppetjes?
als er een het gebied kent zijn het de bewoners wel .. daar ga je het echt moeilijk tegen krijgenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Een guerrillaoorlog is de beste optie als je wordt binnengevallen door een sterkere tegenstander.
Het bizarre is dat er ook genoeg moslims meevechten tegen Putin.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
En dit soort mensen denken dat hun God dat goed vind wat ze aan het doen zijn?
Hoe weet je dat dit ongetrainde burgers zijn? In Oekraïne heb je dienstplicht waarschijnlijk weten deze 10.000 wel hoe ze met een wapen om moeten gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Tienduizenden ongetrainde burgers wapens geven, schiet totaal niet op. Win je niks mee en levert uiteindelijk waarschijnlijk alleen maar meer ellende op.
Vooral door de club die nu rond poetin cirkelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Rusland is natuurlijk vooral leeggeplukt door de eigen neoliberale cowboys.
Goed nieuws, zou mooi zijn als ze die 7000 paratroopers nu ook uit de lucht weten te schieten. Dat zal het Russische initiatief dan danig vertragen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:35 schreef RAVW het volgende:
Hostomel-vliegveld door Oekraïense strijdkrachten heroverd![]()
![]()
![]()
De militaire vliegbasis Hostomel nabij de Oekraïense hoofdstad Kiev is door de Oekraïense strijdkrachten heroverd, meldt persbureau Reuters op basis van een adviseur van president Volodymyr Zelensky.
Niet gezegd dat die tegenstander echt de steden in gaat trekken. Die kan ook het land militair lam leggen en mikken op een paar gebieden waar wel redelijk wat steun is voor hun aanwezigheid.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Een guerrillaoorlog is de beste optie als je wordt binnengevallen door een sterkere tegenstander.
Als mijn tijd daar is dat ik moet gaan vechten dan heb ik daar toch een andere kijk op. Dan is het of hij/zij of ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:36 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ook de Wehrmacht voetbalde met de Amerikanen.
Was altijd een groot verschil tussen de Wehrmacht (dienstplichtigden) en de vrijwillige SS
Dat weet ik. Maar hij heeft dus een jood tot staatsvijand nummer een verklaard. Als je dan toch op de nazitour gaat...quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het Kremlin zit niet in Kiev...
Rusland heeft ook andere grenzen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Steve: grootste deel Russische troepen nog niet geactiveerd.
Oekraine kan nooit winnen maar hopelijk zorgen ze voor redelijke weerstand.
???????quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fenomenaal... Hoe dan ook is het toch de schuld van Oekraïne...
Hulde, underdog... hulde.
Als je dit als Oekraïense soldaat weet, waar doe je het dan voor? Je leven geven voor wat weerstand, maar uiteindelijk toch voor niks?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Steve: grootste deel Russische troepen nog niet geactiveerd.
Oekraine kan nooit winnen maar hopelijk zorgen ze voor redelijke weerstand.
Klopt, er was een tijd dat Poetin een goed midden leek tussen Westerse democratie en een consulaire autoriteit die een groot land in transitie nodig kan hebben. Het herstructureren van de schulden ging in het begin ook aardig. De laatste jaren is het er echter weer een enorme puinhoop.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Totdat Poetin aan de macht kwam. Niemand hier kan ontkennen dat men Poetin in zijn begin jaren geweldig vond. En ik dacht het ook. Eindelijk een structuur voor de Russen met een westerse inslag. Maar helaas zelf ik kon mij niet bedenken dat we uiteindelijk met een dwaas te maken hebben. Daar kwam ik dan in 2014 achter. En mens kan zich vergissen.
Heb het over de russen die aan de Oekraiense grens staan. Sorry was niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Rusland heeft ook andere grenzen.
Niet elke dag is het oorlog he.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:44 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als mijn tijd daar is dat ik moet gaan vechten dan heb ik daar toch een andere kijk op. Dan is het of hij/zij of ik.
Nee, maar wanneer je het niet kunt inwisselen... wordt het een waardeloos verhaal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:35 schreef Momo het volgende:
Bitcoins/andere crypto kunnen ze nooit afpakken of bevriezen toch?
Gisteren is weer eens gebleken dat je niet alleen moet hopen op het best, maar dat je je moet voorbereiden op het ergst. Het bewapenen van de bevolking is het voorbereiden op het ergst en je kan het daarmee de tegenstander heel lastig maken. Zeker op langere termijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet gezegd dat die tegenstander echt de steden in gaat trekken. Die kan ook het land militair lam leggen en mikken op een paar gebieden waar wel redelijk wat steun is voor hun aanwezigheid.
Huh, eerder op de dag vochten die nog tégen Rusland. Volgens de berichten dan.quote:
Wel mooi dat je een oorlog begint bij je buren, en je eigen volk in opstand komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |